Co daje regeneracja turbiny w autoryzowanym serwisie Bosch?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Regeneracja turbosprężarki w autoryzowanym serwisie Bosch Diesel Service to przede wszystkim gwarancja jakości przeprowadzonego procesu oraz świadczonych usług. Prawidłowo przeprowadzona regeneracja turbosprężarki pozwala na uzyskanie parametrów porównywalnych z parametrami fabrycznie nowego turbo. Naprawa turbin samochodowych jest procesem niezwykle złożonym, który wymaga nie tylko profesjonalnego sprzętu, ale także doświadczenia pracownika przeprowadzającego regenerację.
W naszym serwisie regeneracja turbosprężarek odbywa się wedle ściśle określonych standardów. Posiadamy autoryzację, jednego z największych producentów oryginalnych części zamiennych – Melett.
1. Regeneracja turbiny – co wpływa na jej koszt
Na cenę regeneracji wpływa nie tylko to, jaki rodzaj turbiny jest regenerowany, ale również to, jakie uszkodzenia ona posiada. Trafiają do nas zarówno turbosprężarki, gdzie już samo wyczyszczenie zmiennej geometrii łopatek turbiny pozwoli na przywrócenie jej prawidłowej pracy, ale także na pracowni spotkać można poważnie uszkodzone turbosprężarki, gdzie oprócz czyszczenia należy wymienić komponenty takie jak wirnik turbiny lub koło kompresji, a czasami nawet cały rdzeń – wtedy cena regeneracji wzrasta.
Tak naprawę, to ile właściciel pojazdu zapłaci za regenerację zależy w dużej mierze od niego. Lekceważenie objawów awarii turbosprężarki, powoduje nie tylko niemałe uszkodzenia turbiny, ale również i silnika oraz filtra cząstek stałych DPF/FAP. Również od właściciela auta zależy to co ile wymiana turbiny powinna być przeprowadzana. Konstruktorzy przewidują, że turbo powinno działać bezawaryjnie tyle czasu ile pracuje jednostka napędowa - pod warunkiem, że jest ono prawidłowo użytkowane. Rzeczywistość okazuje się jednak brutalniejsza i do awarii turbosprężarki dojść może nawet po przejechaniu 40 000 km, a to wszystko dlatego, że właściciel na przykład zapomniał o kontroli poziomu oleju silnikowego co doprowadziło do przegrzania turbiny oraz zatarcia jej elementów wirujących.
Docieranie turbiny po regeneracji – obowiązek czy fanaberia?
Regeneracja i kalibracja turbo to nie koniec. Aby cieszyć się dłuższą żywotnością turbosprężarki, należy po jej zamontowaniu przeprowadzić proces docierania, tak więc jest to czynność obowiązkowa. Nie inaczej wygląda odpowiedź na pytanie - czy po regeneracji turbiny trzeba wymienić olej – oczywiście, że tak. Już tłumaczymy dlaczego. W starym oleju znajdować się mogą opiłki metalu, które nie tylko mogą zablokować przewody, ale również po przedostaniu się do turbiny oraz silnika poczynić mogą niemałe szkody. Stary olej pozbawiony może być również właściwości antykorozyjnych, chłodzących oraz smarnych, które w wykładzie turbodoładowania są wymagane.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbiny w autoryzowanym serwisie Bosch polega na naprawie uszkodzonej turbosprężarki zamiast jej wymiany na nową. Proces regeneracji jest zazwyczaj tańszy niż zakup nowej turbosprężarki, a także jest bardziej ekologiczny, ponieważ pozwala na utrzymanie części oryginalnej, która jest już zużyta. Autoryzowane serwisy Bosch, które specjalizują się w regeneracji turbo, oferują szereg usług, takich jak: diagnozowanie i identyfikowanie problemów związanych z turbosprężarką, demontaż, czyszczenie i ponowne montowanie turbo, wymiana uszkodzonych elementów, takich jak koło kompresji, wałek turbiny i łożyska, testowanie przed i po regeneracji, aby upewnić się, że turbo działa prawidłowo. Regeneracja w autoryzowanym serwisie Bosch daje gwarancję, że naprawiana turbosprężarka spełnia wszystkie normy jakości i bezpieczeństwa oraz zostanie zregenerowana zgodnie z oryginalnymi specyfikacjami producenta.