Budowa turbosprężarki - co to jest gruszka turbiny?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
Zadzwoń +48 609 707 060
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dostępne od ręki
Atrakcyjne ceny
Gruszka turbiny to innymi słowy zawór próżniowy (podciśnieniowy) zajmujący się sterowaniem ułożenia łopatek zmiennej geometrii w turbosprężarkach VNT, VTG i innych, które we wspomnianą zmienną geometrię są wyposażone. Jak każdy element pracujący, zwłaszcza w tak ciężkich warunkach jak środowisko pracy jak środowisko pracy turbosprężarki samochodowej. Więcej na temat pracy gruszki turbosprężarki będą mogli Państwo dowiedzieć się z z treści powyższego filmu.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Budowa turbosprężarki składa się z dwóch podstawowych części: turbiny i kompresora. Gruszka turbiny jest częścią turbosprężarki i jest ona odpowiedzialna za wykorzystanie ciepła i ciśnienia spalin, które są wytwarzane przez silnik, do napędzenia turbiny. Składa się z elementu ruchomego, zwanego wirnikiem, który jest połączony z wałem napędowym, oraz elementu stałego, zwanego korpusem. Wirnik turbiny jest obracany przez spaliny, które przepływają przez korpus i wprawiają go w ruch. Ruch wirnika napędza wał turbiny, który z kolei napędza kompresor. Taki proces pozwala na zwiększenie ilości powietrza dostarczanego do silnika, co przekłada się na zwiększenie mocy i efektywności silnika. Gruszka turbiny jest bardzo ważną częścią turbosprężarki, która odpowiada za jej działanie.