Brak mocy po wymianie turbiny – przyczyna
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Najczęstszą przyczyną braku mocy po wymianie turbo jest niedokładnie przeprowadzony proces regeneracji. Niestarannie wyczyszczona zmienna geometria spalin VNT, brak przeprowadzonej kalibracji turbo lub źle ustawiona sztanga turbiny – to również powodować będzie, że turbosprężarka nie będzie pracowała w swoim całym zakresie.

Niemoc pojazdu po zamontowaniu fabrycznie nowej turbiny lub też turbosprężarki po regeneracji wskazywać może, że podczas jej podłączania popełniony został błąd – skręcone, zagięte przewody. Również nieodpowiednio dobrana turbosprężarka do silnika pojazdu będzie powodowała zaburzenie pracy pojazdu.
1. Źle zregenerowana turbina - typowe objawy
Błędnie przeprowadzona regeneracja turbosprężarki będzie powodowała nie tylko spadek osiągów pojazdu, poszerzona turbodziura, pogorszona praca turbo, a także wzmożone dymienie z układu wydechowego. Niewłaściwie zregenerowana turbosprężarka charakteryzuje się głośną pracą – pogwizdywanie, świst podczas przyspieszania, czy też inne podejrzane dźwięki – w takiej sytuacji należy jak najszybciej skontaktować się z serwisem w celu przeprowadzenia korekty regeneracji, w przeciwnym razie dojść może do poważnych i nieodwracanych uszkodzeń nie tylko turbo, ale również i jednostki napędowej.
Adaptacja turbosprężarki – dlaczego jest obowiązkowa?

Docieranie turbosprężarki jest na tyle prostą czynnością, że można ją przeprowadzić samodzielnie. Po zamontowaniu turbo i odpaleniu auta jedyne, co należy zrobić, to pozostawić silnik przez około 40 minut na wolnych obrotach. Zdecydowanie odradza się osiągania wysokich obrotów zaraz po odpaleniu jednostki napędowej.
Przypominamy, że przed zamontowaniem zregenerowanej turbosprężarki należy wymienić stary wyeksploatowany olej silnikowy na świeży, wysokiej jakości. Tak samo należy postąpić z filtrem oleju. W przypadku wymiany uszczelek odradzamy stosowanie past oraz silikonów uszczelniających, mogą one spowodować zator w przewodach olejowych oraz doprowadzić do uszkodzenia silnika.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Stek bzdur
Brak mocy po wymianie turbosprężarki może być spowodowany wieloma różnymi przyczynami. Oto kilka z nich:
Nieprawidłowa instalacja: Jeśli turbosprężarka została nieprawidłowo zamontowana, może to prowadzić do problemów z mocą.
Uszkodzony układ dolotowy: Jeśli układ dolotowy jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo, może to powodować problemy z mocą silnika.
Nieprawidłowe działanie zaworu wastegate: Zawór wastegate odpowiada za regulację ciśnienia doładowania, jeśli jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo, może to prowadzić do braku mocy.
Uszkodzona uszczelka pod głowicą: Uszkodzona uszczelka pod głowicą może prowadzić do utraty mocy, ponieważ spowoduje to utratę ciśnienia sprężania w silniku.
Uszkodzone elementy układu wydechowego: Jeśli elementy układu wydechowego są uszkodzone, to może to prowadzić do spadku mocy silnika.
Jeśli masz problem z brakiem mocy po wymianie turbosprężarki, należy skontaktować się z profesjonalnym warsztatem, aby ustalić przyczynę i wdrożyć odpowiednie działania naprawcze.