Localizations image

Turbosprężarka VV15

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
pracownia regeneracji turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Turbo VV15

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VV15 firmy MHI.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka VV15 dostępna jest również pod numerem A6390900380.

Pasuje do pojazdów:

Mitsubishi Colt 1.5 DI-D
Silnik: Z38A
Pojemność: 1493 ccm
Moc: 68 KM

Mitsubishi Colt 1.5 DI-D
Silnik: Z39A
Moc: 95 KM

Smart-MCC Smart cdi Forfour 1.5
Silnik: OM639
Moc: 68 KM

Smart-MCC Smart cdi Forfour 1.5
Silnik: OM639
Moc: 95 KM


Turbina VV15 | Samodzielna regulacja turbo

Samodzielna regulacja turbosprężarki VV15

Sprawna turbosprężarka wpływa na komfort jazdy, dlatego też podczas regeneracji turbo dokładamy wszelkich starań, aby regulacja turbosprężarki została przeprowadzona z dokładnością i precyzją. Decydując się na samodzielną kalibrację turbosprężarki, niestety nie będziesz w stanie uzyskać aż tak zbliżonych parametrów regulacji, jak te, które otrzymujemy w naszym serwisie.

Regulacja ogranicznika turbiny jest bardzo ważna, ponieważ to między innymi od jego ustawienia zależą ruchy łopatek zmiennej geometrii. Objawami wskazującymi na to, że została źle ustawiona gruszka turbiny, to przede wszystkim spadem mocy samochodu.

Jak wygląda regulacja sztangi turbiny?

Prawidłowo wyregulowana sztanga wpływa na właściwe działanie technologii VNT. Kalibracja ogranicznika gruszki turbiny polega na jego odpowiednim wydłużeniu – zbyt wydłużona sztanga będzie powodowała wolniejsze wstawanie turbo. Natomiast skrócenie sztangi turbiny spowoduje, że wystąpi szybsze ciśnienie doładowania. Dlatego też regulację najlepiej zlecić doświadczonemu serwisowi.

Komentarze

Zbyszek 2023-01-20 09:42:38

Turbosprężarka VV15 jest przeznaczona do silnika Mitsubishi Colt 1.5 DI-D.
Regulacja turbosprężarki powinna być przeprowadzana przez specjalistów, posiadających odpowiednią wiedzę i sprzęt do diagnostyki układu doładowania.
Samodzielna regulacja turbo może prowadzić do poważnych problemów z silnikiem, takich jak uszkodzenie turbosprężarki, nieprawidłowa praca silnika, awarie układu paliwowego, a nawet uszkodzenie silnika. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z turbosprężarką, zaleca się skonsultowanie się z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą od układów doładowania, aby upewnić się, że usterka zostanie prawidłowo zdiagnozowana i naprawiona.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO