Localizations image

Turbosprężarka VV15

Czas przeczytania tekstu: 2 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VV15 firmy MHI.


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka VV15
Turbosprężarka VV15

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka VV15 dostępna jest również pod numerem A6390900380.

Pasuje do pojazdów:

Mitsubishi Colt 1.5 DI-D
Silnik: Z38A
Pojemnosc: 1493 ccm
Moc: 68 KM

Mitsubishi Colt 1.5 DI-D
Silnik: Z39A
Moc: 95 KM

Smart-MCC Smart cdi Forfour 1.5
Silnik: OM639
Moc: 68 KM

Smart-MCC Smart cdi Forfour 1.5
Silnik: OM639
Moc: 95 KM


Turbina VV15 | Samodzielna regulacja turbo

Turbina  VV15 | Samodzielna regulacja turbo
Turbina VV15 | Samodzielna regulacja turbo


Sprawna turbosprężarka wpływa na komfort jazdy, dlatego też podczas regeneracji turbo dokładamy wszelkich starań, aby regulacja turbosprężarki została przeprowadzona z dokładnością i precyzją. Decydując się na samodzielną kalibrację turbosprężarki niestety nie będziesz w stanie uzyskać aż tak zbliżonych parametrów regulacji, jak te, które otrzymujemy w naszym serwisie.

Regulacja ogranicznika turbiny jest bardzo ważna, ponieważ to między innymi od jego ustawienia zależą ruchy łopatek zmiennej geometrii. Objawami wskazującymi na to, że została źle ustawiona gruszka turbiny, to przede wszystkim spadem mocy samochodu.


Jak wygląda regulacja sztangi turbiny?

Prawidłowo wyregulowana sztanga wpływa na właściwe działanie technologii VNT. Kalibracja ogranicznika gruszki turbiny polega na jego odpowiednim wydłużeniu – zbyt wydłużona sztanga będzie powodowała wolniejsze wstawanie turbo. Natomiast skrócenie sztangi turbiny spowoduje, że wystąpi szybsze ciśnienie doładowania. Dlatego też regulację najlepiej zlecić doświadczonemu serwisowi.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Składnica wiedzy regeneracja turbosprężarek forum 02 października 2018

Składnica wiedzy regeneracja turbosprężarek forum

SKŁADNICA WIEDZY REGENERACJA TURBOSPRĘŻAREK FORUM – REGENERACJA TURBOSPRĘŻARKI...

Ile powinna ładować turbina? | Odpowiadamy 22 lutego 2021

Ile powinna ładować turbina? | Odpowiadamy

Zastanawiałeś się, ile powinna ładować turbina i jakie powinno być ciśnienie...

Autoryzowany serwis turbin – rodzaje i schemat turbin 02 października 2018

Autoryzowany serwis turbin – rodzaje i schemat turbin

Kompresor czy turbosprężarka? W silnikach stosowane są bardzo różne rodzaje...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO