Localizations image

Turbosprężarka 806291-2

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
serwis regeneracji turbo

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 806291-2 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 806291-2 dostępna jest również pod numerem Y65013700.

Pasuje do pojazdów:

Citroen C 4 Aircross 1.6 HDI 115
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM

Citroen C 5 1.6 HDI 115
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM

Citroen DS 3 1.6 HDi 110 FAP
Silnik: DV6C TED4
Moc: 112 KM

Peugeot 208 1.6 HDi 115 FAP
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM

Peugeot 308 I 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6C TED4
Moc: 112 KM

Peugeot 4008 1.6 HDI 115
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM

Peugeot 508 1.6 HDi 115
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM

Volvo-PKW S40 D2
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM

Volvo-PKW V50 D2
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM

Turbina 806291-2 - olej w układzie wydechowym

Obecność oleju w układzie wydechowym nie powinna mieć miejsca. Olej w tłumiku, czy też w rurze wydechowej może być oznaką problemu z turbosprężarką, w takie sytuacji należy jak najszybciej zlokalizować źródło awarii i je wyeliminować. Przyczynami występowania oleju w układzie wydechowym może być zbyt wysoki poziom oleju, jak i również za duże ciśnienie w turbosprężarce. Innym powodem może być również nieprawidłowe uszczelnienie podczas montażu turbosprężarki lub nieprawidłowe podłączenie turbo.

Przypominamy, że podróżowanie autem z uszkodzonym turbo nie tylko stwarzać może niebezpieczeństwo na drodze, ale doprowadzić może także do poważnych uszkodzeń innych elementów pojazdu np. samej jednostki napędowej.

Obecność oleju w układzie wydechowym nie powinna mieć miejsca. Olej w tłumiku, czy też w rurze wydechowej może być oznaką problemu z turbosprężarką, w takie sytuacji należy jak najszybciej zlokalizować źródło awarii i je wyeliminować. Przyczynami występowania oleju w układzie wydechowym może być zbyt wysoki poziom oleju, jak i również za duże ciśnienie w turbosprężarce. Innym powodem może być również nieprawidłowe uszczelnienie podczas montażu turbosprężarki lub nieprawidłowe podłączenie turbo.

Przypominamy, że podróżowanie autem z uszkodzonym turbo nie tylko stwarzać może niebezpieczeństwo na drodze, ale doprowadzić może także do poważnych uszkodzeń innych elementów pojazdu np. samej jednostki napędowej.

Wyeksploatowane turbo – jak rozpoznać?

Niewątpliwie, jednym z objawów zużytej turbosprężarki są kłęby dymu wydobywające się z rury wydechowej samochodu o zabarwieniu najczęściej niebieskim. Również spadek mocy samochodu, większe zużycie paliwa i oleju wskazywać może na usterkę. Uszkodzona turbosprężarka wydaje także charakterystyczne dźwięki takie jak: gwizd, pisk, grzechotanie w skrajnych przypadkach nawet dźwięk, który przypomina sygnał wyjącej karetki lub pohukiwanie sowy. Nie należy bagatelizować żadnego z podanych objawów, cena regeneracja turbosprężarki w porównaniu z zakupem fabrycznie nowego turbo jest znacznie korzystniejsza.

Komentarze

Waldek 2023-01-19 14:36:12

Obecność oleju w układzie wydechowym turbosprężarki 806291-2 Citroen C 4 Aircross 1.6 HDI 115 może wskazywać na kilka różnych problemów. Jednym z najczęstszych problemów jest nieszczelność w układzie dolotowym i/lub wydechowym. Może to być spowodowane przez uszkodzenie uszczelniaczy lub uszczelek w turbosprężarce lub w innych elementach układu dolotowego lub wydechowego. Innym powodem jest zużycie łożysk turbosprężarki, które prowadzi do przecieku oleju do układu wydechowego. Jeśli olej dostanie się do układu wydechowego, to może to prowadzić do zmniejszenia wydajności silnika, a nawet uszkodzenia katalizatora, co w konsekwencji może prowadzić do konieczności wymiany turbosprężarki. Aby ustalić przyczynę problemu, to powinniśmy skontaktować się z profesjonalnym serwisem, który przeprowadzi odpowiednie badanie i diagnozę układu turbo oraz dokona naprawy.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO