Turbosprężarka 806291-2
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 806291-2 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 806291-2 dostępna jest również pod numerem Y65013700.
Pasuje do pojazdów:
Citroen C 4 Aircross 1.6 HDI 115
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Citroen C 5 1.6 HDI 115
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Citroen DS 3 1.6 HDi 110 FAP
Silnik: DV6C TED4
Moc: 112 KM
Peugeot 208 1.6 HDi 115 FAP
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Peugeot 308 I 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6C TED4
Moc: 112 KM
Peugeot 4008 1.6 HDI 115
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Peugeot 508 1.6 HDi 115
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Volvo-PKW S40 D2
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Volvo-PKW V50 D2
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Turbina 806291-2 - olej w układzie wydechowym
Obecność oleju w układzie wydechowym nie powinna mieć miejsca. Olej w tłumiku, czy też w rurze wydechowej może być oznaką problemu z turbosprężarką, w takie sytuacji należy jak najszybciej zlokalizować źródło awarii i je wyeliminować. Przyczynami występowania oleju w układzie wydechowym może być zbyt wysoki poziom oleju, jak i również za duże ciśnienie w turbosprężarce. Innym powodem może być również nieprawidłowe uszczelnienie podczas montażu turbosprężarki lub nieprawidłowe podłączenie turbo.
Przypominamy, że podróżowanie autem z uszkodzonym turbo nie tylko stwarzać może niebezpieczeństwo na drodze, ale doprowadzić może także do poważnych uszkodzeń innych elementów pojazdu np. samej jednostki napędowej.
Wyeksploatowane turbo – jak rozpoznać?
Niewątpliwie, jednym z objawów zużytej turbosprężarki są kłęby dymu wydobywające się z rury wydechowej samochodu o zabarwieniu najczęściej niebieskim. Również spadek mocy samochodu, większe zużycie paliwa i oleju wskazywać może na usterkę. Uszkodzona turbosprężarka wydaje także charakterystyczne dźwięki takie jak: gwizd, pisk, grzechotanie w skrajnych przypadkach nawet dźwięk, który przypomina sygnał wyjącej karetki lub pohukiwanie sowy. Nie należy bagatelizować żadnego z podanych objawów, cena regeneracja turbosprężarki w porównaniu z zakupem fabrycznie nowego turbo jest znacznie korzystniejsza.
Dodaj komentarz
