
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 806291-2 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 806291-2 dostępna jest również pod numerem Y65013700.
Pasuje do pojazdów:
Citroen C 4 Aircross 1.6 HDI 115
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Citroen C 5 1.6 HDI 115
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Citroen DS 3 1.6 HDi 110 FAP
Silnik: DV6C TED4
Moc: 112 KM
Peugeot 208 1.6 HDi 115 FAP
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Peugeot 308 I 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6C TED4
Moc: 112 KM
Peugeot 4008 1.6 HDI 115
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Peugeot 508 1.6 HDi 115
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Volvo-PKW S40 D2
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM
Volvo-PKW V50 D2
Silnik: DV6C TED4
Moc: 114 KM

Turbina 806291-2 - olej w układzie wydechowym
Obecność oleju w układzie wydechowym nie powinna mieć miejsca. Olej w tłumiku, czy też w rurze wydechowej może być oznaką problemu z turbosprężarką, w takie sytuacji należy jak najszybciej zlokalizować źródło awarii i je wyeliminować. Przyczynami występowania oleju w układzie wydechowym może być zbyt wysoki poziom oleju, jak i również za duże ciśnienie w turbosprężarce. Innym powodem może być również nieprawidłowe uszczelnienie podczas montażu turbosprężarki lub nieprawidłowe podłączenie turbo.
Przypominamy, że podróżowanie autem z uszkodzonym turbo nie tylko stwarzać może niebezpieczeństwo na drodze, ale doprowadzić może także do poważnych uszkodzeń innych elementów pojazdu np. samej jednostki napędowej.

Obecność oleju w układzie wydechowym nie powinna mieć miejsca. Olej w tłumiku, czy też w rurze wydechowej może być oznaką problemu z turbosprężarką, w takie sytuacji należy jak najszybciej zlokalizować źródło awarii i je wyeliminować. Przyczynami występowania oleju w układzie wydechowym może być zbyt wysoki poziom oleju, jak i również za duże ciśnienie w turbosprężarce. Innym powodem może być również nieprawidłowe uszczelnienie podczas montażu turbosprężarki lub nieprawidłowe podłączenie turbo.
Przypominamy, że podróżowanie autem z uszkodzonym turbo nie tylko stwarzać może niebezpieczeństwo na drodze, ale doprowadzić może także do poważnych uszkodzeń innych elementów pojazdu np. samej jednostki napędowej.
Wyeksploatowane turbo – jak rozpoznać?
Niewątpliwie, jednym z objawów zużytej turbosprężarki są kłęby dymu wydobywające się z rury wydechowej samochodu o zabarwieniu najczęściej niebieskim. Również spadek mocy samochodu, większe zużycie paliwa i oleju wskazywać może na usterkę. Uszkodzona turbosprężarka wydaje także charakterystyczne dźwięki takie jak: gwizd, pisk, grzechotanie w skrajnych przypadkach nawet dźwięk, który przypomina sygnał wyjącej karetki lub pohukiwanie sowy. Nie należy bagatelizować żadnego z podanych objawów, cena regeneracja turbosprężarki w porównaniu z zakupem fabrycznie nowego turbo jest znacznie korzystniejsza.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze