blog

Turbosprężarka 734598-0003

29 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
serwis regeneracji turbosprężarki

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 734598-0003 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 734598-0003 dostępna jest również pod numerem 282012A000.

Pasuje do pojazdów:

KIA Picanto 1.1 CRDi
Silnik: U1.1 Euro 4 3CYL
Pojemnosc: 1120 ccm
Moc: 75 KM
Rok produkcji: od 01.2004


Bosch Service radzi, jak sprawdzić, czy turbosprężarka jest sprawna

Poniżej znajdziecie informacje, jak bez demontażu turbo, w kilku krokach sprawdzić, czy turbosprężarka działa poprawnie, mogą one okazać się przydatne w przypadku zakupu używanego samochodu:

1. Posłuchaj, jak pracuje zimny silnik
Słyszalne szumy, metaliczny zgrzyt wskazywać może na wyeksploatowane łożyska lub wirnika, który miał prawdopodobnie kontakt z obudową turbo.

2. Wykorzystaj komputer diagnostycznego
Za pomocą testera otrzymasz informacje nie tylko na temat samej turbosprężarki, ale również i pozostałych komponentów samochodu.

3. Sprawdź olej
Jeżeli na obudowie turbosprężarki znajduje się olej, świadczyć to może o awarii turbo. Najczęstszą przyczyną wycieku oleju z turbo jest nieodpowiednie ciśnienie w turbosprężarce.

4. Zaobserwuj kolor spalin
Spaliny koloru niebieskiego oznaczać mogą, że doszło do rozszczelnienia turbosprężarki od strony zimnej – od strony koła kompresji, a olej przedostał się intercoolerem do komory spalania.

Turbina 734598-0003 - diagnostyka turbosprężarki

Przed przystąpieniem do regeneracji ważna jest dokładna diagnostyka turbosprężarki, dzięki której można ocenić jej stan. Bywają sytuacje, kiedy turbo jest już tak poważnie uszkodzone, że niestety nie jest możliwa jego naprawa. Koszt fabrycznie nowego turbo w porównaniu z ceną regeneracji turbosprężarki jest znacznie większy, dlatego aby nie dopuścić do niepotrzebnych wydatków, nie należy ignorować dźwięku uszkodzonej turbiny takiego, jak np. gwizd, pisk, grzechotanie. Z kolei gwiżdżąca turbina po regeneracji wskazywać może na niedokładnie przeprowadzoną regenerację.

Bosch Service radzi, jak sprawdzić, czy turbosprężarka jest sprawna

Poniżej znajdziecie informacje, jak bez demontażu turbo, w kilku krokach sprawdzić, czy turbosprężarka działa poprawnie, mogą one okazać się przydatne w przypadku zakupu używanego samochodu:

1. Posłuchaj, jak pracuje zimny silnik
Słyszalne szumy, metaliczny zgrzyt wskazywać może na wyeksploatowane łożyska lub wirnika, który miał prawdopodobnie kontakt z obudową turbo.

2. Wykorzystaj komputer diagnostycznego
Za pomocą testera otrzymasz informacje nie tylko na temat samej turbosprężarki, ale również i pozostałych komponentów samochodu.

3. Sprawdź olej
Jeżeli na obudowie turbosprężarki znajduje się olej, świadczyć to może o awarii turbo. Najczęstszą przyczyną wycieku oleju z turbo jest nieodpowiednie ciśnienie w turbosprężarce.

4. Zaobserwuj kolor spalin
Spaliny koloru niebieskiego oznaczać mogą, że doszło do rozszczelnienia turbosprężarki od strony zimnej – od strony koła kompresji, a olej przedostał się intercoolerem do komory spalania.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Maciej
2023-01-19 14:36:26
Diagnostyka turbosprężarki 734598-0003 KIA Picanto 1.1 CRDi polega na określeniu stanu technicznego i przyczyny problemów związanych z turbosprężarką. Proces ten może obejmować wizualną ocenę elementów turbosprężarki, pomiary ciśnienia doładowania, testy szczelności, diagnostykę komputerową, a także badanie podzespołów związanych z układem dolotowym i wydechowym. Aby dokonać diagnostyki turbosprężarki, należy skontaktować się z profesjonalnym serwisem, który posiada specjalistyczne narzędzia i wiedzę do przeprowadzenia odpowiednich testów i pomiarów. W przypadku stwierdzenia usterki, serwisant powinien przedstawić klientowi konkretną propozycję naprawy lub wymiany turbosprężarki. Warto pamiętać, że wczesne wykrycie problemów związanych z turbosprężarką pozwala na zminimalizowanie kosztów naprawy i zwiększenie trwałości pojazdu.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi