Turbosprężarka 720855-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 720855-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 720855-1 dostępna jest również pod numerem 038253016F.
Pasuje do pojazdów:
Audi A3 1.9 TDI (8L)
Silnik: ASZ
Moc: 130 KM
Seat Leon 1.9 TDI
Silnik: ASZ
Moc: 130 KM
Skoda Octavia I 1.9 TDI
Silnik: ASZ
Moc: 130 KM
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Silnik: ASZ
Moc: 130 KM
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Silnik: ASZ
Moc: 130 KM
Turbina 720855-1 - olej w układzie dolotowym
Sytuacja, kiedy turbina puszcza olej do intercoolera, wskazywać może na zużycie wirnika turbiny. Również zablokowana odma, która w ten sposób nie odpowietrza skrzyni korbowej, powoduje wyciek oleju z turbiny. Obecność oleju w dolocie świadczyć może również o jego zbyt dużej ilości w zbiorniku. Usuwanie oleju z układu dolotowego należy rozpocząć od lokalizacji przyczyny powodującą ową usterkę, następnie należy wymontować intercooler oraz pozostałe elementy i przeprowadzić ich dokładne czyszczenie. Próba czyszczenia układu dolotowego bez jego demontażu może okazać się porażką, ponieważ olej ze względu na swoją konsystencję jest trudny do usunięcia.
Najlepszym sposobem jest poddanie wspominanego układu czyszczeniu w specjalistycznej maszynie, którą posiada nasz serwis. Zadzwoń i zapytaj o dokładny koszt oferowanej usługi.
Turbina pompuje do wydechu – awaria turbo
Jednym z objawów awarii turbosprężarki jest zdarzenie, kiedy to turbo puszcza olej do wydechu, również zbyt wysoki jego poziom spowodować może, że auto zacznie „pluć” olejem z wydechu. Także niedostateczna ilość oleju spowodować może uszkodzenia turbo, chociażby takie, jak zużycie łopatek wirnika turbiny, jak i może doprowadzić do zatarcia oraz przegrzania turbosprężarki.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wyciek oleju z turbosprężarki 720855-1 w samochodzie Audi A3 1.9 TDI (8L) do układu dolotowego oznacza, że nastąpiła nieszczelność w uszczelniaczach lub w innych elementach turbosprężarki, która prowadzi do przecieku oleju do układu dolotowego. Przyczyny takiego wycieku mogą być różne, takie jak: zużyte lub uszkodzone uszczelniacze, brak wymiany oleju silnikowego w odpowiednim czasie, brak filtra oleju, niedopuszczalne ciśnienie oleju, przegrzanie turbosprężarki. Aby rozwiązać problem z olejem w układzie dolotowym, należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą od regeneracji turbosprężarek. Może być konieczna wymiana uszkodzonych elementów lub całej turbosprężarki. Warto również przestrzegać zaleceń dotyczących eksploatacji i konserwacji turbosprężarki, aby uniknąć przyszłych problemów.