Localizations image

Turbosprężarka 54359700019

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700019 KKK (BorgWarner).

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
komplet uszczelek montażowych,
koras/rdzeń turbosprężarki.

   

Turbosprężarka 54359700019
Turbosprężarka 54359700019

  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
24-miesięczną gwarancję,
 przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.


Zadzwoń!
Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 54359700019 dostępna jest również pod numerami:
55202638.

Pasuje do pojazdów:

Opel Agila B 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Opel Combo C 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Opel Corsa D 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Opel Meriva A 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Suzuki Splash 1.3 DDiS
Silnik: Z13DTJ
Suzuki SWIFT III 1.3 DDiS
Silnik: Z13DTJ


Turbina 54359700019 | BiTurbo vs TwinTurbo

  

Turbina 54359700019 | BiTurbo vs TwinTurbo
Turbina 54359700019 | BiTurbo vs TwinTurbo

 

Jaka jest różnica pomiędzy BiTurbo a TwinTurbo? Doładowanie sekwencyjne, czyli TwinTurbo jest doładowaniem, gdzie pracują dwie różne turbiny – większa oraz mniejsza – pozwalając w ten sposób na minimalizację występowania bezwładności. Mniejsza turbina pracuje przy niskich obrotach silnika – do około 1 800 obr./min. Powyżej 1 800 obr./min. następuje otwarcie przepustnicy, która łączy kolektor wydechowy z wirnikiem większej turbiny. Z kolei po przekroczeniu 3 000 obr./min. zaczyna pracować większe turbo. Doładowanie TwinTurbo spotkać można w zarówno w silnikach w pojemności powyżej 2500 cm3, jak i tych mniejszych. Zaletami zastosowanie TwinTurbo jest obniżenie emisji spalin oraz zużycia paliwa nawet do 25%. Ze względu na rozbudowaną strukturę przewodów trudniej zlokalizować awarię.

Doładowanie równoległe - BiTurbo – spotykane jest w samochodach V6 czy V8 gdzie pojemność skokowa przekracza 2500cm3. W takim układzie jedna duża turbosprężarka zastąpiona jest dwiema, które pracują równolegle, a każda z turbin odpowiada za doładowanie swojej części cylindrów.

Niezależnie od tego czy w Twoim samochodzie jest TwinTurbo, czy BiTurbo usterki będą niemalże takie same, na przykład:
→ wyeksploatowany wirnik, łożyska ślizgowe lub koło kompresji,
uszkodzenia mechaniczne wirnika lub koła kompresji,
urwały wałek wirnika turbiny.


Twin Scroll Turbo (TST)


Turbosprężarka typu TwinScroll w odróżnieniu od wyżej opisanych, nie posiada dwóch różnych rozmiarów muszli, jednakże w TST spaliny docierają poprzez dwa kanały napędzające wirnik, jeden z tych kanałów jest mniejszy i krótszy – który powoduje szybszą reakcję na wciśnięty pedał gazu, drugi kanał z kolei - większy i dłuższy wytwarza większe ciśnienie doładowania. Standardowa turbosprężarka posiada jeden kanał, który za to wszystko odpowiada.

Zastosowanie TST wpływa na uzyskanie lepszych parametrów silnika oraz nie występują zakłócenia w przepływie powietrza. Twin Scroll Turbo spotkać można w samochodach marki Lexus 200t czy też Mitsubishi Lancer EVO X. Natomiast BMW M3 E92 posiada dwie turbiny typu Twin Scroll.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
N75 - zasada działania 20 stycznia 2021

N75 - zasada działania

Zawór N75 zamontowany jest najczęściej pomiędzy silnikiem, a chłodnicą, przymocowany...

Turbosprężarka 700830-3 17 marca 2021

Turbosprężarka 700830-3

Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki...

Co ile wymiana turbiny 11 grudnia 2020

Co ile wymiana turbiny

Co ile wymiana turbiny jest konieczna, żeby nasze turbo działało, jak należy?...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO