Localizations image

Turbosprężarka 54359700019

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Oceń:
/ Aktualna ocena: 5

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700019 KKK (BorgWarner).


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 54359700019
Turbosprężarka 54359700019

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
komplet uszczelek montażowych,
koras/rdzeń turbosprężarki. 

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
24-miesięczną gwarancję,
 przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.


Zadzwoń!
Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 54359700019 dostępna jest również pod numerami:
55202638.

Pasuje do pojazdów:

Opel Agila B 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Opel Combo C 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Opel Corsa D 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Opel Meriva A 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Suzuki Splash 1.3 DDiS
Silnik: Z13DTJ
Suzuki SWIFT III 1.3 DDiS
Silnik: Z13DTJ

 

Turbina 54359700019 BiTurbo vs TwinTurbo

Turbina 54359700019   BiTurbo vs TwinTurbo
Turbina 54359700019 BiTurbo vs TwinTurbo

 

Jaka jest różnica pomiędzy BiTurbo a TwinTurbo? Doładowanie sekwencyjne, czyli TwinTurbo jest doładowaniem, gdzie pracują dwie różne turbiny – większa oraz mniejsza – pozwalając w ten sposób na minimalizację występowania bezwładności. Mniejsza turbina pracuje przy niskich obrotach silnika – do około 1 800 obr./min. Powyżej 1 800 obr./min. następuje otwarcie przepustnicy, która łączy kolektor wydechowy z wirnikiem większej turbiny. Z kolei po przekroczeniu 3 000 obr./min. zaczyna pracować większe turbo. Doładowanie TwinTurbo spotkać można w zarówno w silnikach w pojemności powyżej 2500 cm3, jak i tych mniejszych. Zaletami zastosowanie TwinTurbo jest obniżenie emisji spalin oraz zużycia paliwa nawet do 25%. Ze względu na rozbudowaną strukturę przewodów trudniej zlokalizować awarię.

Doładowanie równoległe - BiTurbo – spotykane jest w samochodach V6 czy V8 gdzie pojemność skokowa przekracza 2500cm3. W takim układzie jedna duża turbosprężarka zastąpiona jest dwiema, które pracują równolegle, a każda z turbin odpowiada za doładowanie swojej części cylindrów.

Niezależnie od tego czy w Twoim samochodzie jest TwinTurbo, czy BiTurbo usterki będą niemalże takie same, na przykład:
→ wyeksploatowany wirnik, łożyska ślizgowe lub koło kompresji,
uszkodzenia mechaniczne wirnika lub koła kompresji,
urwały wałek wirnika turbiny.


Twin Scroll Turbo (TST)


Turbosprężarka typu TwinScroll w odróżnieniu od wyżej opisanych, nie posiada dwóch różnych rozmiarów muszli, jednakże w TST spaliny docierają poprzez dwa kanały napędzające wirnik, jeden z tych kanałów jest mniejszy i krótszy – który powoduje szybszą reakcję na wciśnięty pedał gazu, drugi kanał z kolei - większy i dłuższy wytwarza większe ciśnienie doładowania. Standardowa turbosprężarka posiada jeden kanał, który za to wszystko odpowiada.
Zastosowanie TST wpływa na uzyskanie lepszych parametrów silnika oraz nie występują zakłócenia w przepływie powietrza. Twin Scroll Turbo spotkać można w samochodach marki Lexus 200t czy też Mitsubishi Lancer EVO X. Natomiast BMW M3 E92 posiada dwie turbiny typu Twin Scroll.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Czyszczenie turbo 02 października 2018

Czyszczenie turbo

1. Zacina się zmienna geometria? Co zrobić?Wynalezione w 1905 roku przez szwajcara A...

Zapieczone kierownice turbiny – objawy 19 stycznia 2021

Zapieczone kierownice turbiny – objawy

Wynikiem złej eksploatacji pojazdu z układem turbodoładowania mogą być zapieczone kier...

Regenerowane Turbosprężarki 02 października 2018

Regenerowane Turbosprężarki

1. Turbina po regeneracji, jej trwałość - mity i faktyTrudno nazwać pojazdy wyposażone w si...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO