blog

Turbosprężarka 54359700019

22 marca 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbosprężarka 54359700019

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Turbosprężarka 54359700019 naprawa

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700019 KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
komplet uszczelek montażowych,
koras/rdzeń turbosprężarki. 

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
24-miesięczną gwarancję,
 przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 54359700019 dostępna jest również pod numerami:
55202638.

Pasuje do pojazdów:

Opel Agila B 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Opel Combo C 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Opel Corsa D 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Opel Meriva A 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Suzuki Splash 1.3 DDiS
Silnik: Z13DTJ
Suzuki SWIFT III 1.3 DDiS
Silnik: Z13DTJ

Turbina 54359700019 | BiTurbo vs TwinTurbo

Turbina 54359700019 | BiTurbo vs TwinTurbo

Jaka jest różnica pomiędzy BiTurbo a TwinTurbo? Doładowanie sekwencyjne, czyli TwinTurbo jest doładowaniem, gdzie pracują dwie różne turbiny – większa oraz mniejsza – pozwalając w ten sposób na minimalizację występowania bezwładności. Mniejsza turbina pracuje przy niskich obrotach silnika – do około 1 800 obr./min. Powyżej 1 800 obr./min. następuje otwarcie przepustnicy, która łączy kolektor wydechowy z wirnikiem większej turbiny. Z kolei po przekroczeniu 3 000 obr./min. zaczyna pracować większe turbo. Doładowanie TwinTurbo spotkać można w zarówno w silnikach w pojemności powyżej 2500 cm3, jak i tych mniejszych. Zaletami zastosowanie TwinTurbo jest obniżenie emisji spalin oraz zużycia paliwa nawet do 25%. Ze względu na rozbudowaną strukturę przewodów trudniej zlokalizować awarię.

Doładowanie równoległe - BiTurbo – spotykane jest w samochodach V6 czy V8 gdzie pojemność skokowa przekracza 2500cm3. W takim układzie jedna duża turbosprężarka zastąpiona jest dwiema, które pracują równolegle, a każda z turbin odpowiada za doładowanie swojej części cylindrów.

Niezależnie od tego czy w Twoim samochodzie jest TwinTurbo, czy BiTurbo usterki będą niemalże takie same, na przykład:
→ wyeksploatowany wirnik, łożyska ślizgowe lub koło kompresji,
uszkodzenia mechaniczne wirnika lub koła kompresji,
urwały wałek wirnika turbiny.

Twin Scroll Turbo (TST)

Turbosprężarka typu TwinScroll w odróżnieniu od wyżej opisanych, nie posiada dwóch różnych rozmiarów muszli, jednakże w TST spaliny docierają poprzez dwa kanały napędzające wirnik, jeden z tych kanałów jest mniejszy i krótszy – który powoduje szybszą reakcję na wciśnięty pedał gazu, drugi kanał z kolei - większy i dłuższy wytwarza większe ciśnienie doładowania. Standardowa turbosprężarka posiada jeden kanał, który za to wszystko odpowiada.

Zastosowanie TST wpływa na uzyskanie lepszych parametrów silnika oraz nie występują zakłócenia w przepływie powietrza. Twin Scroll Turbo spotkać można w samochodach marki Lexus 200t czy też Mitsubishi Lancer EVO X. Natomiast BMW M3 E92 posiada dwie turbiny typu Twin Scroll.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.50

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.50
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Michał
2023-01-20 10:45:56
Bi-Turbo oraz Twin-Turbo to dwa różne rodzaje turbosprężarek, które różnią się ilością turbin i sprężarek. Bi-Turbo oznacza, że turbosprężarka posiada dwa turbiny i dwa sprężarki, z kolei Twin-Turbo oznacza, że turbosprężarka posiada dwa turbiny, ale tylko jedną sprężarkę. Bi-Turbo jest zwykle stosowane w silnikach o większej pojemności lub większej mocy, ponieważ pozwala na bardziej równomierne rozłożenie obciążenia na dwie turbiny. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie lepszych osiągów oraz większej efektywności. Twin-Turbo natomiast jest często stosowane w silnikach o mniejszej pojemności lub mocy, ponieważ pozwala na szybsze osiągnięcie doładowania przy niższych obrotach. Dzięki temu silnik jest bardziej elastyczny i odpowiedni do codziennej jazdy.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60