Turbosprężarka 54359700019
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700019 KKK (BorgWarner).
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
→ komplet uszczelek montażowych,
→ koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
→ protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
→ 24-miesięczną gwarancję,
→ przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 54359700019 dostępna jest również pod numerami:
→ 55202638.
Pasuje do pojazdów:
→ Opel Agila B 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
→ Opel Combo C 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
→ Opel Corsa D 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
→ Opel Meriva A 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
→ Suzuki Splash 1.3 DDiS
Silnik: Z13DTJ
→ Suzuki SWIFT III 1.3 DDiS
Silnik: Z13DTJ
Turbina 54359700019 BiTurbo vs TwinTurbo
Jaka jest różnica pomiędzy BiTurbo a TwinTurbo? Doładowanie sekwencyjne, czyli TwinTurbo jest doładowaniem, gdzie pracują dwie różne turbiny – większa oraz mniejsza – pozwalając w ten sposób na minimalizację występowania bezwładności. Mniejsza turbina pracuje przy niskich obrotach silnika – do około 1 800 obr./min. Powyżej 1 800 obr./min. następuje otwarcie przepustnicy, która łączy kolektor wydechowy z wirnikiem większej turbiny. Z kolei po przekroczeniu 3 000 obr./min. zaczyna pracować większe turbo. Doładowanie TwinTurbo spotkać można w zarówno w silnikach w pojemności powyżej 2500 cm3, jak i tych mniejszych. Zaletami zastosowanie TwinTurbo jest obniżenie emisji spalin oraz zużycia paliwa nawet do 25%. Ze względu na rozbudowaną strukturę przewodów trudniej zlokalizować awarię.
Doładowanie równoległe - BiTurbo – spotykane jest w samochodach V6 czy V8 gdzie pojemność skokowa przekracza 2500cm3. W takim układzie jedna duża turbosprężarka zastąpiona jest dwiema, które pracują równolegle, a każda z turbin odpowiada za doładowanie swojej części cylindrów.
Niezależnie od tego czy w Twoim samochodzie jest TwinTurbo, czy BiTurbo usterki będą niemalże takie same, na przykład:
→ wyeksploatowany wirnik, łożyska ślizgowe lub koło kompresji,
→ uszkodzenia mechaniczne wirnika lub koła kompresji,
→ urwały wałek wirnika turbiny.
Twin Scroll Turbo (TST)
Turbosprężarka typu TwinScroll w odróżnieniu od wyżej opisanych, nie posiada dwóch różnych rozmiarów muszli, jednakże w TST spaliny docierają poprzez dwa kanały napędzające wirnik, jeden z tych kanałów jest mniejszy i krótszy – który powoduje szybszą reakcję na wciśnięty pedał gazu, drugi kanał z kolei - większy i dłuższy wytwarza większe ciśnienie doładowania. Standardowa turbosprężarka posiada jeden kanał, który za to wszystko odpowiada.
Zastosowanie TST wpływa na uzyskanie lepszych parametrów silnika oraz nie występują zakłócenia w przepływie powietrza. Twin Scroll Turbo spotkać można w samochodach marki Lexus 200t czy też Mitsubishi Lancer EVO X. Natomiast BMW M3 E92 posiada dwie turbiny typu Twin Scroll.
Dodaj komentarz

Komentarze
Bi-Turbo oraz Twin-Turbo to dwa różne rodzaje turbosprężarek, które różnią się ilością turbin i sprężarek. Bi-Turbo oznacza, że turbosprężarka posiada dwa turbiny i dwa sprężarki, z kolei Twin-Turbo oznacza, że turbosprężarka posiada dwa turbiny, ale tylko jedną sprężarkę. Bi-Turbo jest zwykle stosowane w silnikach o większej pojemności lub większej mocy, ponieważ pozwala na bardziej równomierne rozłożenie obciążenia na dwie turbiny. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie lepszych osiągów oraz większej efektywności. Twin-Turbo natomiast jest często stosowane w silnikach o mniejszej pojemności lub mocy, ponieważ pozwala na szybsze osiągnięcie doładowania przy niższych obrotach. Dzięki temu silnik jest bardziej elastyczny i odpowiedni do codziennej jazdy.