Czas wymiany turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
W Bosch Diesel Service całkowity czas wymiany turbiny zwykle zajmuje 1-2 dni robocze. Proces ten obejmuje: wstępną diagnostykę urządzenia, czyszczenie, a następnie regulację i montaż. Jeżeli interesuje Cię koszt wymiany turbiny w Citroen C5, VW Touran czy każdym innym pojeździe wyposażonym w turbosprężarkę skontaktuj się z naszym działem obsługi Klienta – nasz doświadczony personel chętnie udzieli Ci wszelkich informacji.
Często spotykamy się także z pytaniem związanym z tym, co ile wymiana turbiny powinna być przeprowadzana. Niestety nie ma szczegółowo określonego czasu, czy też określonej liczby przejechanych kilometrów. Do awarii turbo może dojść zarówno po przejechaniu 30 000 km, jak i 200 000 km – uzależnione jest to od tego, jak o nią dba właściciel.
1. Wymiana turbiny - cena robocizny, od czego zależy?
Cena regeneracji oraz naprawy turbosprężarki uzależniona jest nie tylko rodzaju uszkodzenia, zakresu wykonywanych czynności, ale także od rodzaju turbo – w samochodach osobowych i dostawczych, jak i ciężarowych.
Decydując się na samodzielną naprawę turbo, należy mieć świadomość tego, że nie wystarczą do tego wyłącznie odpowiednie narzędzia, ale również posiadać należy pewną wiedzę popartą wieloletnim doświadczeniem. Niepoprawnie przeprowadzona regeneracja spowodować może nie tylko poważną usterkę w układzie turbodoładowania, ale również może wyrządzić szkody w jednostce napędowej.
Jak powinna przebiegać jazda po wymianie turbiny?
Prawidłowo przeprowadzona regeneracja oraz regulacja turbosprężarki to jedno, drugim ważnym czynnikiem wpływającym na dłuższą regenerację turbo jest adaptacja turbiny zwana również docieraniem. W procesie docierania nowej turbiny – zarówno tej fabrycznej, jak i po regeneracji należy pamiętać o tym, aby po uruchomieniu pojazdu pozwolić zarówno silnikowi, jak i turbinie popracować przez około 30 minut na niskich obrotach. To nie wszystko. Wpływ na turbo ma również późniejsza eksploatacja turbo. Cykliczna wymiana oleju silnikowego, jak i filtra oleju, systematyczna kontrola poziomu oleju oraz szybka reakcja na objawy wskazujące na awarię układu turbodoładowania to nieliczne zabiegi, o jakich powinien pamiętać każdy właściciel pojazdu.
Nie należy zapominać także o tym, aby nie gasić turbiny po dynamicznej jeździe bez uprzedniego schłodzenia jej. Ciekawym rozwiązaniem jest zastosowanie urządzenia, jakim jest Turbo Timer, którego zadaniem jest czasowe wydłużenia pracy jednostki napędowej po to, aby turbina się schłodziła.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Drgania sztangi turbosprężarki mogą być spowodowane różnymi czynnikami. Do najczęstszych z nich zaliczymy:
Uszkodzenie wałka wirnika: Jeśli wałek wirnika jest uszkodzony lub nie jest odpowiednio wyważony, może to prowadzić do drgań sztangi.
Uszkodzone łożyska: Łożyska turbosprężarki mogą się zużywać z upływem czasu, co może prowadzić do drgań sztangi.
Zanieczyszczenia: Zanieczyszczenia, takie jak piasek lub rdza, mogą dostać się do turbosprężarki i powodować drgania.
Niedrożne układ dolotowy: Jeśli układ dolotowy jest zapchany lub zabrudzony, może to prowadzić do nieprawidłowego działania turbosprężarki i drgań sztangi.
Uszkodzenie mechaniczne: Drgania mogą być również spowodowane uszkodzeniem mechanicznym samej turbosprężarki.
W przypadku drgań sztangi, ważne jest, aby skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który będzie w stanie zdiagnozować i naprawić problem.