Localizations image

Turbosprężarka 17201-33020

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.69

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 17201-33020 .

Cena od 490 zł

 

Turbosprężarka 17201-33020
Turbosprężarka 17201-33020

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,

- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,

- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 17201-33020 dostępna jest również pod numerem 11657790867.

Pasuje do pojazdów:

BMW Mini One D (R50)
Silnik: W17
Moc: 75 KM

Toyota Yaris D4-D
Silnik: NLP20
Moc: 75 KM


Turbina 17201-33020 | Po wymianie turbosprężarki auto nie odpala

Turbina 17201-33020 | Po wymianie turbosprężarki auto nie odpala
Turbina 17201-33020 | Po wymianie turbosprężarki auto nie odpala

Pierwsze odpalenie samochodu po wymianie turbiny skończyło się niepowodzeniem i nie wiesz, co może być tego przyczyną? Jednym z powodów może być nieodpowiednio dobrane turbo do silnika Twojego pojazdu, kolejną przyczyną może być niewłaściwe podłączenie turbosprężarki. Jeżeli ten sam problem dotyczy turbo po regeneracji, to znak, że proces ten nie został poprawnie przeprowadzony – turbosprężarka nie została dokładnie wyczyszczona lub został pominięty etap jej regulacji.

W przypadku kiedy masz do czynienia z nową turbiną jej docieranie jest jedną z kluczowych czynności jakie należy wykonać, aby turbosprężarką mogła Ci dłużej posłużyć. Docieranie to nic innego, jak umożliwienie swobodnej pracy turbosprężarce na tzw. luzie przez około 30-40 minut.


O tym należy pamiętać przed montażem nowego turbo

Przed przystąpieniem do montażu fabrycznie nowego turbo, czy też przed instalacją turbiny po regeneracji należy pamiętać o usunięciu źródła, które spowodowało usterkę. Następnie należy wyczyścić układ dolotowy i wydechowy oraz układ turbodoładowania. Wymiana oleju na świeży, wysokiej jakości, tak samo, jak i filtrów również jest konieczna, jeżeli nie chcemy, aby wystąpiła kolejna awaria. Wymieniając uszczelki należy wybrać ich odpowiedni rozmiar, w przeciwnym razie może dojść ponownej awarii.

Wraz z poprawnie zregenerowaną turbosprężarką i raportem z przeprowadzonego procesu regeneracji otrzymasz od nas wytyczne dotyczące dalszej eksploatacja auta.

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.69
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Paweł
2023-01-26 09:13:29
Jeśli po wymianie turbosprężarki w samochodzie BMW Mini One D (R50) z modelu 17201-33020, auto nie odpala, to może to być spowodowane kilkoma różnymi przyczynami. Błąd montażu: Jeśli turbosprężarka została zamontowana nieprawidłowo lub nie zostały zamontowane wszystkie niezbędne elementy, to może to uniemożliwić odpalenie silnika. Uszkodzenie elektryczne: Wymiana turbosprężarki może prowadzić do uszkodzenia elektrycznych elementów, takich jak czujniki ciśnienia lub przewody elektryczne, które są niezbędne do odpalenia silnika. Układ paliwowy: Wymiana turbosprężarki może prowadzić do uszkodzenia lub zanieczyszczenia układu paliwowego, co uniemożliwia odpalenie silnika. Aby rozwiązać ten problem, powinniśmy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą, który przejrzy układ paliwowy, układ dolotowy i elektryczne elementy w celu znalezienia i usunięcia przyczyny braku odpalenia.

Filmy

Zadzwoń +48 609 70 70 60