Turbosprężarka 1635-970-0011
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena | ||
Regeneracja turbosprężarki | od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 16359700011 KKK.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 1635-970-0011 dostępna jest również pod numerem 144109643R.
Pasuje do pojazdów:
Dacia Duster 1.5 DCI 107 KM
Dacia Lodgy 1.5 DCI 110 KM
Mercedes-Benz Citan Combi 111 CDI 1.5 CDI 110 KM
Mercedes-Benz Citan Furgon 111 CDI 1.5 CDI 110 KM
Mercedes-Benz Citan Mixto 111 CDI 1.5 CDI 110 KM
Mercedes-Benz CLA Coupe CLA 180 CDI 1.5 CDI 109 KM
Mercedes-Benz CLA Shooting Brake CLA 180 D 1.5 CDI 109 KM
Mercedes-Benz Klasa AA 180 CDI 1.5 CDI 109 KM
Mercedes-Benz Klasa BB 180 CDI 1.5 CDI 109 KM
Mercedes-Benz Klasa GLA 180 CDI 1.5 CDI 109 KM
Nissan Cube 1.5 DCI 110 KM
Nissan Juke 1.5 DCI 110 KM
Nissan Qashqai 1.5 DCI 110 KM
Renault Captur III 1.5 DCI 110 KM
Renault Clio 1.5 DCI 110 KM
Renault Kangoo 1.5 DCI 110 KM
Renault Laguna 1.5 DCI 110 KM
Renault Megane III 1.5 DCI 110 KM
Renault Scenic III 1.5 DCI 110 KM

Turbina 1635-970-0011- opiłki z turbiny w oleju
Awarię turbosprężarki może spowodować wiele czynników, najczęstszym z nich jest niski poziom oleju, który może doprowadzić do zatarcia turbiny. Co więcej, powstałe w ten sposób opiłki z turbiny mogą przedostać się do silnika powodując jego awarię. Tak więc na pytanie: czy uszkodzona turbina może uszkodzić silnik odpowiedź jest twierdząca – tak, może. Przyczyny uszkodzenia turbiny w dieslu mogą leżeć nie tylko w układzie turbodoładowania - zapchany filtr DPF również może doprowadzić do destrukcji turbosprężarki. Wpływ na turbo ma również nieodpowiednio dobrany olej, a nawet gorszej jakości paliwo.
Uszkodzoną turbosprężarkę można poddać regeneracji, której cena jest znacznie niższa od kwoty, jaką należy zapłacić za fabrycznie nowe turbo.
Trwałość turbosprężarki, czyli jak długo żyje turbo
Producenci turbosprężarek skonstruowali je w ten sposób, aby mogły one posłużyć tyle, co jednostka napędowa pojazdu, ale pod warunkiem, że turbo, jak i silnik jest odpowiednio eksploatowany. Jak użytkować auto z turbo? Przede wszystkim styl jazdy – krótkie trasy oraz jazda na niskich obrotach to jest to czego właściciel samochodu z turbodoładowaniem powinien zdecydowaniem unikać. Kolejną rzeczą jest uruchamianie pojazdu – nie należy zaraz po uruchomieniu silnika, kiedy jest on jeszcze zimny wchodzić na wysokie obroty. Ważne jest również sposób kończenia podróży, po dynamicznej jedzie należy schłodzić turbo przed wyłączeniem silnika.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Występowanie opiłków z turbosprężarki w oleju silnikowym może oznaczać, że turbosprężarka jest uszkodzona lub zużyta. Może być to spowodowane przez wiele różnych czynników, takich jak: niedostateczna konserwacja, nadmierne obciążenie, brak odpowiedniej ilości oleju lub niedostateczne ciśnienie oleju. W takim przypadku, powinniśmy skontaktować się z mechanikiem specjalizującym się w samochodach marki Dacia, aby ustalić przyczynę i dokonać odpowiedniego naprawy. W zależności od stopnia uszkodzenia, może być konieczna wymiana turbosprężarki lub jej regeneracja. Wymiana oleju silnikowego i filtra oleju oraz konsultacja z mechanikiem specjalistą zalecana.