Turbosprężarka 49172-04020
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49172-04020 firmy MHI.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 49172-04020 dostępna jest również pod numerem 13900-86P01.
Pasuje do pojazdów:
Suzuki SWIFT 1.4 T
Silnik: Euro 6
Moc: 140 KM
Suzuki Vitara 1.4 T
Silnik: Euro 6
Moc: 140 KM
Turbina 49172-04020 | Intercooler zalany olejem
Zauważyłeś, że turbina puszcza olej do intercoolera i zastanawiasz się, co może być tego przyczyną? Olej w intercooolerze wskazywać może na zatkaną odmę, która nie odpowietrza skrzyni korbowej, powodując występowanie zbyt wysokiego ciśnienia. Obecność oleju w miejscu innym niż komora olejowa turbosprężarki oznaczać może uszkodzone uszczelki, które przepuszczają olej. Również zbyt wysoki poziom oleju będzie powodował wyciek oleju z turbiny.
Uszkodzona chłodnica powietrza (intercooler) - objawy
Do najczęstszych objawów świadczących o niesprawności intercoolera należą: spadek mocy samochodu, kłęby dymy z rury wydechowej oraz wzrost zużycia paliwa. Przyczynami natomiast mogą być: nieszczelny intercooler – usterka ta mogła powstać w przypadku kontaktu z ciałem obcym, inna przyczyna to pęknięty wąż intercoolera. Bez względu na źródło problemu, należy szybko przeprowadzić diagnostykę, która pozwoli na zlokalizowanie przyczyny awarii, a następnie ją wyeliminować. Bagatelizowanie problemu z intercoolerem może negatywnie wpłynąć na pracę zarówno turbosprężarki, jak i jednostki napędowej.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Zalanie intercoolera olejem może być poważnym problemem, który może prowadzić do awarii turbosprężarki oznaczonej jako 49172-04020 w modelu Suzuki SWIFT z silnikiem 1.4 T. Przyczyny tego problemu mogą być różne, ale najczęściej są to:
Uszkodzenie uszczelniacza pod głowicą cylindrów, które powoduje przedostawanie się oleju do układu dolotowego.
Uszkodzenie uszczelniacza na wałku korbowym, które powoduje przedostawanie się oleju do układu dolotowego.
Uszkodzenie uszczelki pod turbosprężarką, które powoduje przedostawanie się oleju do intercoolera.
Aby rozwiązać problem zalania intercoolera olejem, należy najpierw dokładnie zdiagnozować przyczynę. W tym celu należy sprawdzić poziom oleju w silniku i uszczelniacze pod głowicą cylindrów oraz wałkiem korbowym. Jeśli uszczelniacze są uszkodzone, należy je wymienić. Następnie należy oczyścić intercooler i sprawdzić czy jest on prawidłowo zamontowany i czy nie ma żadnych nieszczelności.