blog

Turbosprężarka 454216-3

13 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
pracownia regeneracji turbo

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Turbo 45421631

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 4542163 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 454216-3 dostępna jest również pod numerem 2442214.

Pasuje do pojazdów:

- Opel Astra G 2.0 DTI
Silnik: X20DTH / Y20DTH
Moc: 101 KM

- Opel Signum 2.0 DTI
Silnik: Y20DTH
Moc: 100 KM

- Opel Vectra B 2.0 DTI
Silnik: X20DTH
Moc: 101 KM

- Opel Zafira A 2.0 DTI
Silnik: X20DTH / Y20DTH
Moc: 101 KM

- Opel Zafira A 2.0 DTI
Silnik: Y20DTH
Moc: 101 KM

Turbina 4542163 - pierwsze odpalenie samochodu po wymianie turbo

Turbina-4542163 - pierwsze uruchomienie auta po wymianie turbo

 Dokładnie wyczyszczone turbo oraz prawidłowo przeprowadzona kalibracja to połowa sukcesu - jeśli chodzi o dłuższą użyteczność turbiny po jej regeneracji. Również ważne jest pierwsze odpalenie, jak i jazda po wymianie turbiny starej na nową. Jeśli chodzi o nową turbinę – docieranie zaraz po wymianie oleju jest drugą ważną czynnością, jaką trzeba przeprowadzić. Jak wygląda ten proces? Na tzw. luzie należy umożliwić swobodną pracę silnika pojazdu przed około 30 minut - 40 minut. Kategorycznie zabrania się osiągania wysokich obrotów tuż po odpaleniu, można w ten sposób doprowadzić do awarii turbosprężarki.

Wymiana oleju po regeneracji turbiny – o tym pamiętaj!

Przed montażem nowego turbo należy dokonać wymiany starego, zanieczyszczonego oleju na nowy wysokiej jakości, najlepiej taki zalecany przez producenta pojazdu. Wymieniając olej po regeneracji turbiny należy uzupełnić go w odpowiedniej ilości, ponieważ jego zbyt mała ilość może nie zapewnić odpowiedniego smarowania, co doprowadzić może do zatarcia turbo, natomiast za duża ilość oleju spowoduje, że będą występować wycieki z turbosprężarki.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.50

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.50
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Cezary
2023-01-20 09:32:04
Jeśli wymieniłeś turbosprężarkę 454216-3 w swoim Oplu Astra G 2.0 DTI, ważne jest, aby prawidłowo przeprowadzić pierwsze odpalenie samochodu po wymianie. Oto kilka kroków, które powinieneś wykonać: Upewnij się, że układ paliwowy i olejowy są wypełnione odpowiednią ilością oleju i paliwa. Upewnij się, że wszystkie przewody i połączenia związane z turbosprężarką są prawidłowo zamocowane. Uruchom silnik i pozwól mu pracować na biegu jałowym przez kilka minut, aby upewnić się, że nie ma wycieków oleju ani innych problemów. Jeśli wszystko działa prawidłowo, jedź samochodem na krótkiej trasie, aby rozgrzać turbosprężarkę. Upewnij się, że przeprowadzasz regularne kontrole poziomu oleju, ponieważ nowa turbosprężarka może potrzebować trochę czasu, aby się złożyć. Ważne jest, aby pamiętać, że po wymianie turbosprężarki, należy przez pierwsze kilkaset kilometrów jechać ostrożnie i unikać ciągłego przyspieszania oraz jazdy na wysokich obrotach, ponieważ pozwala to na dokładne złożenie się nowej turbosprężarki.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi