Localizations image

Turbosprężarka 454216-3

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 4542163 firmy Garrett.


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka 454216-3
Turbosprężarka 454216-3

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 454216-3 dostępna jest również pod numerem 2442214.

Pasuje do pojazdów:

- Opel Astra G 2.0 DTI
Silnik: X20DTH / Y20DTH
Moc: 101 KM

- Opel Signum 2.0 DTI
Silnik: Y20DTH
Moc: 100 KM

- Opel Vectra B 2.0 DTI
Silnik: X20DTH
Moc: 101 KM

- Opel Zafira A 2.0 DTI
Silnik: X20DTH / Y20DTH
Moc: 101 KM

- Opel Zafira A 2.0 DTI
Silnik: Y20DTH
Moc: 101 KM


Turbina 4542163 - pierwsze odpalenie samochodu po wymianie turbo

Turbosprężarka 4542163
Turbina 4542163 Pierwsze odpalenie samochodu po wymianie turbo

 
Dokładnie wyczyszczone turbo oraz prawidłowo przeprowadzona kalibracja to połowa sukcesu - jeśli chodzi o dłuższą użyteczność turbiny po jej regeneracji. Również ważne jest pierwsze odpalenie, jak i jazda po wymianie turbiny starej na nową. Jeśli chodzi o nową turbinę – docieranie zaraz po wymianie oleju jest drugą ważną czynnością, jaką trzeba przeprowadzić. Jak wygląda ten proces? Na tzw. luzie należy umożliwić swobodną pracę silnika pojazdu przed około 30 minut - 40 minut. Kategorycznie zabrania się osiągania wysokich obrotów tuż po odpaleniu, można w ten sposób doprowadzić do awarii turbosprężarki.


Wymiana oleju po regeneracji turbiny – o tym pamiętaj!

Przed montażem nowego turbo należy dokonać wymiany starego, zanieczyszczonego oleju na nowy wysokiej jakości, najlepiej taki zalecany przez producenta pojazdu. Wymieniając olej po regeneracji turbiny należy uzupełnić go w odpowiedniej ilości, ponieważ jego zbyt mała ilość może nie zapewnić odpowiedniego smarowania, co doprowadzić może do zatarcia turbo, natomiast za duża ilość oleju spowoduje, że będą występować wycieki z turbosprężarki.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Turbodziura - przyczyny 20 stycznia 2021

Turbodziura - przyczyny

Podejrzewasz, że u Ciebie występuje turbodziura? Przyczyny jej występowania leżą w br...

Ile rozgrzewa się turbina? 06 czerwca 2022

Ile rozgrzewa się turbina?

Ile rozgrzewa się turbina? Po uruchomieniu silnika powinniśmy dać pompie ok...

Co spowodowało metaliczny dźwięk z turbiny? 12 października 2021

Co spowodowało metaliczny dźwięk z turbiny?

Dziwny metaliczny dźwięk dochodzący z okolic turbiny wskazywać może na jej poważną awarię...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO