Gdzie należy się kierować, po to, by najskuteczniej poddać regeneracji układ doładowania po demontażu z samochodu z logo Toyota model Supra?
Jakimi etapami charakteryzuje się proces regeneracji układów turbodoładowania z aut z logo Toyota model Supra w autoryzowanym oraz profesjonalnym serwisie?
- Przyjmujemy niedziałające turbiny bezpośrednio od klienta bądź od kuriera, z jakiego oferty warto skorzystać w naszym serwisie.
- Wykonujemy kompleksową kontrolę układów turbodoładowania w celu zidentyfikowania wielkości uszkodzeń oraz powodów wystąpienia usterki.
- Regenerujemy i naprawiamy niedziałające systemy turbodoładowania z samochodów z logo Toyota model Supra na specjalistycznych stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, którą jest naprawa turbo, oddajemy zregenerowane turbosprężarki z samochodów z logo Toyota model Supra do zleceniodawcy bezpośrednio lub przesyłamy na wskazany przez niego adres dzięki możliwości usługi kuriera.
- Do turbosprężarki po renowacji załączamy gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaki koszt łączy się z przeprowadzeniem naprawy układu doładowania z pojazdu marki Toyota model Supra w autoryzowanym warsztacie?
Jak przywieźć turbo z pojazdu marki Toyota model Supra do zakładu, w którym przeprowadza się naprawę turbin?
Czy każda kategoria turbin wyjętych z auta marki Toyota model Supra nadaje się do remontu?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT;
- Systemy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbosprężarki bez VGT.
Które symptomy dostarczają informacji o tym, że w samochodzie osobowym z logo Toyota model Supra turbosprężarka działa niewłaściwie z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- wytwarzanie dużych ilości dymu,
- ograniczenie osiągów,
- wzrost poboru paliwa,
- niemożność rozruchu silnika,
- nierówna praca silnika.
Co przemawia za tym, że w układach turbodoładowania z samochodów z logo Toyota model Supra naprawą w najlepszy sposób zajmują się mechanicy z naszej pracowni?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Szybko naprawiamy turbo.
Prekursorem sportowej Supry produkowanej w latach 1972-2002 była Toyota Celica. Supra konstrukcyjnie bazowała dokładniej na Celice w wersji liftback. Ze względu na większy 6-cylindrowy silnik inżynierowie Toyoty musieli wydłużyć przód auta bazowego, ale cała reszta pozostała praktycznie bez zmian. W związku z tym przez pierwsze dwie generacje model ten nazywany był Celica Supra. Od 1986 roku Supra na tyle odbiegła pod względem rozwiązań technicznych od swojego pierwowzoru, że zaczęła być produkowana pod samodzielną nazwą. Pod względem konstrukcyjnym bliżej jej teraz było do innego sportowego auta Soarer, z którym zresztą wspólnie dzieliła platformę podłogową. Ostatnia edycja IV edycja nabrała bardziej zaokrąglonych kształtów oraz zrezygnowano z chowanych reflektorów. Dwa lata po premierze ostatniej generacji powstała też Supra w wersji nadwoziowej typu targa. Samochód do końca produkcji pozostawał też wierny silnikowi benzynowemu o 6 cylindrach. Największe moce generowały oczywiście jednostki z podwójnym turbodoładowaniem 3.0 i Bi-Turbo, które w wersji eksportowej miały do zaoferowania kierowcy aż 330KM.
Oferta regeneracji turbo dla Toyoty Supra
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Toyota Supra III 1986 – 1993
Benzynowe:
2.0 i Bi-Turbo 188 KM ( 1G-GTEU )
2.0 i Bi-Turbo 208 KM ( 1G-GTEU )
2.5 i Bi-Turbo 280 KM ( 1JZ-GTE )
2.5 i Bi-Turbo 286 KM ( 1JZ-GTE )
3.0 Turbo 235 KM ( 7M-GTE )
3.0 Turbo 238 KM ( 7M-GTE )
Toyota Supra IV 1993 – 2002
Benzynowe:
3.0 i Bi-Turbo 330 KM ( 2JZ-GTE )
3.0 i Bi-Turbo 286 KM ( 2JZ-GTE )
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Toyota | Supra | Supra 3.0 Turbo JZA80 | 1.3 | 330 KM | od 1993 | 17201-46030 | 17201-46030 | TOYOTA |
Toyota | Supra | Supra 3.0 Turbo JZA80 | 1.3 | 330 KM | od 1993 | 17201-46030 | 17201-46030 | TOYOTA |
Toyota | Supra | Supra 3.0 Turbo MA70 | 1.3 | 235/238 KM | od 1987 do 1993 | 17201-42020 | 17201-42020 CT26S2 | TOYOTA |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Toyota Supra |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Toyota Supra | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Toyota Supra | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Toyota Supra | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Toyota Supra | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Toyota Supra (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Komentarze