Gdzie warto się udać, żeby najszybciej zregenerować elementy układu doładowania po demontażu z pojazdu marki Toyota model Celica?
Jakimi etapami odznacza się proces regeneracji turbosprężarki z aut z logo Toyota model Celica w autoryzowanym i profesjonalnym laboratorium?
- Odbieramy uszkodzone turbo prosto od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego usług warto skorzystać w naszym serwisie.
- Realizujemy dokładną kontrolę turbin w celu znalezienia wielkości uszkodzeń i przyczyn usterki.
- Czyścimy uszkodzone systemy turbodoładowania z samochodów marki Toyota model Celica na dedykowanych stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, którą jest regeneracja układów turbodoładowania, przekazujemy działające turbo z pojazdów z logo Toyota model Celica do rąk zleceniodawcy bez pośredników bądź wysyłamy na podany przez niego adres dzięki możliwości usługi kurierskiej.
- Do elementów po renowacji załączamy gwarancję na piśmie pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt łączy się z regeneracją turbiny z pojazdu marki Toyota model Celica w naszym warsztacie?
W jaki sposób doręczyć turbosprężarkę z samochodu osobowego marki Toyota model Celica do warsztatu, w którym wykonuje się naprawę układów turbo?
Czy każdy rodzaj turbosprężarek zdemontowanych z samochodu osobowego marki Toyota model Celica może zostać poddany do regeneracji?
- Turbiny o zmiennej geometrii;
- Układy doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbiny bez VTG.
Które symptomy wskazują na to, że w samochodzie osobowym marki Toyota model Celica turbosprężarka pracuje nieprawidłowo z powodu uszkodzeń?
- czarny dym z wydechu,
- ograniczenie osiągów,
- konieczność częstszego tankowania,
- niemożność rozruchu silnika,
- falowanie obrotów silnika.
Z jakich powodów w turbo z samochodów osobowych z logo Toyota model Celica naprawą najbardziej rzetelnie zajmują się specjaliści z naszej pracowni?
- Naprawione w serwisie elementy obejmujemy gwarancją.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Szybko naprawiamy turbo.
Pierwsze modele Celicy powstały już w 1970 roku i stanowiły skromniejszą alternatywę dla drogiej Toyoty 2000GT. Ten sportowy samochód zaliczany do segmentu G powstał na bazie płyty podłogowej Cariny. Od początku model ten cieszył się dużą popularnością w związku z czym powstało aż siedem generacji modelu. W sumie do końca produkcji tj. do 2006 roku sprzedano aż 6 mln sztuk Celicy. W trzeciej odsłonie pojawiła się najbardziej sportowa wersja GT-S, która z racji ograniczonego nakładu do dziś jest łakomym kąskiem dla kolekcjonerów. W 1988 roku powstała turbodoładowana Celica GT-Four z silnikiem benzynowym 2.0. dysponująca 185 KM. W kolejnych dwóch edycjach moc tej jednostki napędowej był zwiększany odpowiednio do 204 KM i 242 KM. Pierwotnie ta sportowa Toyota dysponowała napędem na tylną oś, ale już od 1986 roku do samego końca produkcji auto było przednionapędowe. Celica odnosiła dużo sukcesów w rajdowych mistrzostwach świata, co przełożyło się także na jej sukces komercyjny.
Naprawa oraz regeneracja turbo dla Toyota Celica
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Toyota Celica IV (T16) 1985 – 1989
Benzynowy:
2.0 GT Four 185 KM ( 3S-GTE )
Toyota Celica V (T18) 1989 – 1994
Benzynowy:
2.0 Turbo 4WD 204 KM ( 3S-GTE )
Toyota Celica VI (T20) 1993 – 1999
Benzynowy:
2.0 i Turbo 4WD 242 KM ( 3S-GTE )
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Toyota | Celica | Celica GT Four ST165 | 2.0 GT | 185 KM | od 1987 do 1989 | 17201-74010 | 17201-74010 CT26C1 | TOYOTA |
Toyota | Celica | Celica GT Four ST185 | 2.0 GT | 204 KM | od 1989 do 1991 | 17201-74020 | 17201-74020 Japan only | TOYOTA |
Toyota | Celica | Celica GT Four ST185 | 2.0 GT | 204/208 KM | od 1989 do 1993 | 17201-74030 | 17201-74030 17201-74060 CT26C3 | TOYOTA |
Toyota | Celica | Celica GT Four ST205 | 2.0 GT | 242 KM | od 1994 do 1999 | 17201-74080 | 17201-74080 | TOYOTA |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Toyota Celica |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Toyota Celica | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Toyota Celica | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Toyota Celica | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Toyota Celica | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Toyota Celica (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Komentarze