Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów SsangYong Korando
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie należy się udać, po to, by skutecznie zregenerować elementy układu doładowania po demontażu z auta marki SsangYong model Korando?
Jakim przebiegiem charakteryzuje się proces naprawy turbo z samochodów osobowych marki SsangYong model Korando w nowoczesnym oraz profesjonalnym serwisie?
- Odbieramy niesprawne układy doładowania bezpośrednio od zleceniodawcy lub od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego oferty warto skorzystać w naszym warsztacie.
- Wykonujemy dokładną kontrolę turbosprężarek w celu zidentyfikowania obszaru usterek i przyczyn usterki.
- Naprawiamy uszkodzone systemy turbodoładowania z aut z logo SsangYong model Korando na dedykowanych maszynach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, którą jest naprawa turbosprężarek, dostarczamy w pełni sprawne turbosprężarki z pojazdów marki SsangYong model Korando do rąk klienta bez pośredników bądź przesyłamy na wskazany przez niego adres dzięki opcji usługi kuriera.
- Do turbo po renowacji dołączamy gwarancję na piśmie pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaka opłata łączy się z regeneracją turbo z samochodu osobowego marki SsangYong model Korando w autoryzowanym serwisie?
W jaki sposób dotransportować turbo z pojazdu z logo SsangYong model Korando do warsztatu, w którym przeprowadza się regenerację turbo?
Czy każdy rodzaj turbin wyjętych z pojazdu marki SsangYong model Korando nadaje się do naprawy?
- Turbiny ze zmienną geometrią VNT;
- Systemy doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbosprężarki bez VNT.
Jakie symptomy wskazują na to, że w pojeździe z logo SsangYong model Korando turbosprężarka działa nieprawidłowo z powodu uszkodzeń?
- zwiększone dymienie,
- ograniczenie osiągów,
- wzrost zużycia paliwa,
- niemożność rozruchu silnika,
- skoki obrotów silnika.
Co przemawia za tym, że w układach turbodoładowania z pojazdów marki SsangYong model Korando diagnostyką i naprawą najskuteczniej zajmą się specjaliści z naszego serwisu?
- Naprawione w serwisie elementy obejmujemy gwarancją.
- Nasi pracownicy to specjaliści, którzy stale doskonalą swoje umiejętności w zakresie diagnostyki oraz naprawy turbosprężarek.
- Proponujemy niskie ceny za najwyższej jakości usługi.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
Historia tego samochodu sięga 1983 roku, kiedy to rozpoczęła się produkcja auta terenowego powstałego na licencji Jeepa CJ-7. Druga generacja Korando powstała w 1997 roku i stanowiła już bardziej samodzielną konstrukcję. Model ten powstał na bazie skróconej płyty podłogowej od Musso. Samochód cechował się przede wszystkim dość dziwnym wyglądem, a to za sprawą nienaturalnie wydłużonego przodu nadwozia. Korando „wypiękniał” dopiero w trzeciej odsłonie z 2010 roku. Auto zostało zaprojektowane przez słynne studio Giugiaro i trzeba przyznać, że to widać. Z przodu Korando ma agresywne reflektory oraz duży grill z chromowanymi wstawkami. Agresywną sylwetkę zawdzięcza opadającej ku tyłowi linii dachu, a muskularne błotniki dodają Korando mocarności. Auto doskonale prowadzi się na normalnych drogach, co jest zasługą dobrego zawieszenia (z przodu kolumny McPhersona, z tyłu zaś układ wielowahaczowy). O ile przedostatnia generacja napędzana była silnikami Mercedesa (m.in. turbodiesel 2.9 TD), to w najnowszych konstrukcjach zastosowano już silniki własnej produkcji. Na uwagę zasługuje głównie jednostka 2.0 e-Xdi o mocy 150 KM lub 175 KM.
Regeneracja turbiny w pojazdach SsangYong Korando
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
SsangYong Korando II 1997 – 2006
Wysokoprężny:
2.9 TD 120 KM
SsangYong Korando III 2010 – nadal
Wysokoprężne:
2.0 e-Xdi 150 KM
2.0 e-Xdi 4WD 150 KM
2.0 e-Xdi 175 KM ( D20DTF )
2.0 e-Xdi 4WD 175 KM ( D20DTF )
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek SsangYong Korando |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki SsangYong Korando | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów SsangYong Korando | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych SsangYong Korando | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii SsangYong Korando | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki SsangYong Korando (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto SsangYong)
Dodaj komentarz
- Aleksandrów Kujawski
- Łęki
- Biała Podlaska
- Białogard
- Lesko
- Borowina
- Chełmno
- Wisła
- Czaplinek
- Drawsko Pomorskie
- Działdowo
- Żelechów
- Susz
- Sudół
- Małogoszcz
- Sędziszów
- Skawina
- Kwidzyn
- Lidzbark Warmiński
- Lubliniec
- Łańcut
- Łowicz
- Łódź
- Łuków
- Mogilno
- Namysłów
- Dobre Miasto
- Kadzidło
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Kajkowo
- Ostróda
- Komorniki
- Poddębice
- Prudnik
- Rypin
- Tyczyn
- Sandomierz
- Starachowice
- Starogard Gdański
- Zakopane
- Wałbrzych
- Marki
- Wysokie Mazowieckie
- Ząbkowice Śląskie
- Aleksandrów Łódzki
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
SsangYong Korando to samochód typu SUV produkowany przez południowokoreańskiego producenta od 1983 roku. Od tamtej pory przeszedł wiele zmian, a jego najnowsza, czwarta generacja pojawiła się na rynku w 2019 roku. Jeśli chodzi o regenerację turbosprężarek w SsangYong Korando, to proces ten przebiega w podobny sposób, jak w przypadku innych pojazdów z turbodoładowaniem. Warsztaty zajmujące się naprawą turbosprężarek oferują szeroki zakres usług, w tym m.in.: diagnozowanie i usuwanie usterek turbosprężarek, czyszczenie i naprawa uszkodzonych elementów turbiny, wymiana uszkodzonych elementów, w tym m.in. łożysk, wirników, tłoków, itp., balansowanie turbosprężarki oraz montaż turbosprężarki w pojeździe. Regeneracja turbosprężarek może być korzystnym rozwiązaniem dla właścicieli SsangYong Korando, którzy zauważyli spadek mocy lub zwiększone zużycie paliwa. Dzięki regeneracji możliwe jest przywrócenie turbosprężarce sprawności i wydajności, co pozwoli na cieszenie się pełnym potencjałem swojego pojazdu bez konieczności wymiany całej jednostki. Podsumowując, warsztaty zajmujące się naprawą turbosprężarek oferują szeroki zakres usług dla właścicieli SsangYong Korando, którzy zauważyli problemy z turbosprężarką. Regeneracja turbosprężarki może być korzystnym rozwiązaniem, pozwalającym na przywrócenie pełnej wydajności i oszczędności paliwa.