Napraw turbosprężarkę w jednym z wielu warsztatów zajmujących się marką Saab, w tym również Saab 9-5
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd warto się kierować, aby najskuteczniej wyremontować turbo po demontażu z pojazdu z logo Saab model 9-5?
Czym odznacza się proces renowacji turbiny z pojazdów marki Saab model 9-5 w autoryzowanym i specjalistycznym zakładzie?
- Przyjmujemy niedziałające turbiny bezpośrednio od klienta lub od pracownika firmy kurierskiej, z którego pomocy można skorzystać w naszym serwisie.
- Przeprowadzamy precyzyjną kontrolę turbosprężarek w celu odnalezienia wielkości usterek i powodów wystąpienia uszkodzenia.
- Naprawiamy zepsute turbosprężarki z aut z logo Saab model 9-5 na wysokiej klasy przyrządach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, jaką jest regeneracja turbo, przekazujemy naprawione układy doładowania z pojazdów marki Saab model 9-5 do rąk klienta bez pośredników bądź przesyłamy na jego adres dzięki dostępności usługi kurierskiej.
- Do turbo po renowacji dołączamy gwarancję na piśmie bez limitu kilometrów.
Jaka cena wiąże się z renowacją turbiny z samochodu osobowego marki Saab model 9-5 w specjalistycznym warsztacie?
Jak dostarczyć turbo z samochodu marki Saab model 9-5 do serwisu, w jakim wykonuje się regenerację turbosprężarek?
Czy wszystkie rodzaje układów turbodoładowania wymontowanych z samochodu osobowego z logo Saab model 9-5 kwalifikuje się do remontu?
- Turbiny ze zmienną geometrią VNT;
- Systemy doładowania szeregowych i równoległych;
- Turbosprężarki bez zmiennej geometrii.
Które objawy informują o tym, że w samochodzie osobowym z logo Saab model 9-5 turbo pracuje niewłaściwie z powodu awarii?
- czarny dym z wydechu,
- zmniejszona moc,
- wzrost poboru paliwa,
- problemy z rozruchem,
- skoki obrotów silnika.
Co przemawia za tym, że w układach doładowania z pojazdów z logo Saab model 9-5 diagnostyką i renowacją najlepiej zajmują się specjaliści z naszego zakładu?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Proponujemy niskie ceny za najwyższej jakości usługi.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
- Działamy szybko i skutecznie w zakresie regeneracji turbo.
Ten następca modelu 9000 zadebiutował w 1997 roku. Saab 9-5 należał do wyższej klasy średniej i oferowany był w wersji 4-drzwiowego sedana lub 5-drzwiowego kombi. Jednak praktyczniejszą bardziej rodzinną formą nadwozia jest sedan, na którego korzyść przemawia głównie większa pojemność bagażnika. W sedanie można zmieścić aż 550 l, a w kombi oferuje nam jedynie 416 l. Pierwsza generacja Saaba powstała na platformie technologicznej General Motors o symbolu GM2900, zaś druga będąca już całkowicie inną konstrukcją na przedłużonej platformie Epsilon 2 General Motors. Produkcja drugiej odsłony tego auta niestety szybko się skończyła co było związane z bankructwem Saaba.
Co ciekawego na temat regeneracji turbin w Saabie 9-5?
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Saab 9-5 I 1997 – 2010
Benzynowe:
2.0 t 150 KM ( B205E )
2.0 t 175 KM ( B205F )
2.0 t 185 KM ( B205L )
2.3 t 170 KM ( B235E )
2.3 t 185 KM ( B235E )
2.3 Turbo 220 KM ( B235L )
2.3 Turbo 230 KM ( B235L )
2.3 Turbo 250 KM ( B235L )
2.3 Turbo 260 KM ( B235L )
3.0 V6t 200 KM ( B308E )
2.0 t Biopower 220 KM ( A 20 NFT )
2.3 t BioPower 210 KM ( B235R )
Wysokoprężne:
1.9 TiD 150 KM ( Z 19 DTH )
2.2 TiD 120 KM ( D223L )
3.0 TiD 177 KM ( D308L )
Saab 9-5 II 2010 – 2012
Benzynowe:
1.6 Turbo 180 KM ( A 16 LET )
2.0 t Biopower 220 KM ( A 20 NFT )
2.0 t BioPower XWD ( A 20 NHT )
2.0 Turbo 220 KM ( A 20 NHT )
2.0 Turbo XWD 220 KM ( A 20 NHT )
2.8 Turbo V6 XWD 301 KM ( A 28 NER )
Wysokoprężne:
2.0 TiD 160 KM ( A 20 DTH )
2.0 TTiD 190 KM ( A 20 DTR )
2.0 TTiD XWD 190 KM ( A 20 DTR )
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Saab | 9-5 | 9-5 1.9 TiD | 1.9 TiD | 150 KM | od 2005 do 2010 | 773148-5001S 773148-0001 762660-0003 762660-0002 | 55203091 55205481 55565542 | GARRETT |
Saab | 9-5 | 9-5 2.0 T | 2.0 T | 150 KM | od 1997 | 452204-5007S 452204-5005S 452204-0007 452204-0005 452204-0004 452204-0001 | 5955703 9172123 4611349 | GARRETT |
Saab | 9-5 | 9-5 2.0 T | 2.0 T | 175 KM | od 2002 | 720168-5011S | 12755106 | GARRETT |
Saab | 9-5 | 9-5 2.2 TiD | 2.2 TiD | 120 KM | od 2002 do 2005 | 717626-9001S 717626-5001S 705204-5002S 705204-0002 705204-0001 | 860055 24443096 860051 24445062 | GARRETT |
Saab | 9-5 | 9-5 2.3 T | 2.3 T | 170 KM | od 1997 do 2000 | 452204-5007S 452204-5005S 452204-0007 452204-0005 452204-0004 452204-0001 | 5955703 9172123 4611349 | GARRETT |
Saab | 9-5 | 9-5 2.3 T | 2.3 T | 185 KM | od 2000 | 452204-5007S 452204-5005S 452204-0007 452204-0005 452204-0004 452204-0001 | 5955703 9172123 4611349 | GARRETT |
Saab | 9-5 | 9-5 2.3 T Aero | 2.3 T | 250 KM | od 2000 do 2003 | 49189-01850 | 55564966 | MITSHUBISI |
Saab | 9-5 | 9-5 2.3 Turbo | 2.3 Turbo | 230 KM | od 1999 do 2001 | 452204-5007S 452204-5005S 452204-0007 452204-0005 452204-0004 452204-0001 | 5955703 9172123 4611349 | GARRETT |
Saab | 9-5 | 9-5 2.8 T V6 | 2.8 T V6 | 300 KM | od 2009 do 2011 | 49389-01761 49389-01760 | 860243 12637545 12630850 | GARRETT |
Saab | 9-5 | 9-5 3.0 T V6 | 3.0 T V6 | 200 KM | od 01.1997 do 12.2011 | 452194-5001S 452194-0001 | 90490382 9180290 | GARRETT |
Saab | 9-5 | 9-5 3.0 T V6 | 3.0 T V6 | 200 KM | od 01.1998 do 12.2003 | 452204-5007S 452204-5005S 452204-0007 452204-0005 452204-0004 452204-0001 | 5955703 9172123 4611349 | GARRETT |
Saab | 9-5 | 9-5 3.0 T V6 | 3.0 T V6 | 200 KM | od 2002 do 2003 | 708699-5002S 708699-0002 708699-0001 | 90490711 90490613 | GARRETT |
Saab | 9-5 | 9-5 3.0 TiD | 3.0 TiD | 177 KM | od 2001 do 2005 | 715230-0006 715230-0005 | 5342969 8972572983 8972572982 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Saab 9-5 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Saab 9-5 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Saab 9-5 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Saab 9-5 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Saab 9-5 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Saab 9-5 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Saab)
Dodaj komentarz
- Łęki
- Jasienica
- Józefów
- Brodnica
- Bytów
- Chodzież
- Choszczno
- Pilzno
- Gdynia
- Goleniów
- Inowrocław
- Jelenia Góra
- Kępno
- Borowa
- Lipno
- Skwierzyna
- Mikołów
- Dobczyce
- Rudnik nad Sanem
- Kożuchów
- Praszka
- Bierutów
- Ożarów
- Ostrów Mazowiecka
- Piotrków Trybunalski
- Przemyśl
- Przeworsk
- Dynów
- Głogów Małopolski
- Rzeszów
- Koprzywnica
- Zawichost
- Darłowo
- Wąchock
- Strzelce Opolskie
- Strzelin
- Szydłowiec
- Nowe
- Pruszcz
- Trzebnica
- Wieliczka
- Wieluń
- Byków
- Żagań
- Brzeg
- Siemianowice Śląskie
- Krosno Odrzańskie
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Naprawa turbosprężarki to skomplikowany proces, który wymaga odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. W warsztatach specjalizujących się w markach Saab, w tym również Saab 9-5, zwykle używa się specjalistycznego sprzętu i narzędzi, aby dokładnie zdiagnozować usterki i naprawić turbosprężarkę. Przede wszystkim, mechanik musi przeprowadzić dokładny przegląd układu turbosprężarki, aby ustalić, co jest nie tak. Może to obejmować sprawdzenie, czy istnieją wycieki lub uszkodzenia w układzie, a także badanie elementów takich jak przepustnica i zawór EGR, które mogą wpływać na wydajność turbosprężarki. Po zidentyfikowaniu problemu, mechanik będzie mógł podjąć decyzję, czy turbosprężarka wymaga naprawy, czy wymiany na nową. W przypadku naprawy turbosprężarki, najczęściej wymagane jest usunięcie turbosprężarki z samochodu i dokładne oczyszczenie jej z zanieczyszczeń i osadów. Mogą także wymagać się naprawy lub wymiany niektórych części, takich jak łożyska, wałki lub koła turbinowe. Po naprawie, turbosprężarka zostanie zainstalowana z powrotem do samochodu, a mechanik dokładnie sprawdzi, czy działa prawidłowo. Saab 9-5 to samochód klasy średniej produkowany przez szwedzką firmę Saab w latach 1997-2011. Samochód był dostępny w wersji sedan i kombi, a jego linia stylistyczna charakteryzowała się charakterystycznym, opływowym kształtem i charakterystycznym grillem w kształcie podkowy. Saab 9-5 oferował wiele innowacyjnych rozwiązań, takich jak system kontroli trakcji, system audio marki Harman/Kardon, system ochrony przed bocznymi uderzeniami oraz wiele innych funkcji. W późniejszych latach produkcji, Saab 9-5 był wyposażony w silniki benzynowe i diesla, z których najmocniejsze oferowały moc ponad 300 KM. Samochód był ceniony za swoją niezawodność, bezpieczeństwo oraz wygodę jazdy, a także za charakterystyczny styl i innowacyjne rozwiązania techniczne.