Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów Rover 200
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się wybrać, po to, by najlepiej naprawić turbo po wyjęciu z samochodu osobowego z logo Rover model 200?
Czym charakteryzuje się procedura regeneracji układów turbodoładowania z aut marki Rover model 200 w autoryzowanym i profesjonalnym warsztacie?
- Odbieramy niedziałające turbosprężarki bezpośrednio od zleceniodawcy lub od kuriera, z jakiego oferty warto skorzystać w naszym serwisie.
- Realizujemy dokładną kontrolę turbo w celu zidentyfikowania obszaru uszkodzeń i przyczyn awarii.
- Czyścimy i regenerujemy zepsute turbiny z samochodów osobowych z logo Rover model 200 na zaawansowanych technologicznie maszynach stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, którą jest regeneracja turbin, doręczamy w pełni sprawne turbo z samochodów z logo Rover model 200 do zleceniodawcy bezpośrednio lub przesyłamy na podany przez niego adres dzięki dostępności usługi kurierskiej.
- Do turbo po naprawie dołączamy pisemną gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaki koszt wiąże się z przeprowadzeniem regeneracji systemu doładowania z samochodu z logo Rover model 200 w specjalistycznym serwisie?
Jak doręczyć turbosprężarki z samochodu z logo Rover model 200 do zakładu, w jakim realizuje się regenerację turbosprężarek?
Czy każdy rodzaj układów doładowania wymontowanych z auta z logo Rover model 200 może zostać poddany do renowacji?
- Turbiny VGT – o zmiennej geometrii;
- Układy turbosprężarek wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbiny bez zmiennej geometrii.
Jakie objawy dostarczają informacji o tym, że w aucie z logo Rover model 200 turbo działa niewłaściwie z powodu uszkodzeń?
- zwiększone dymienie,
- spadek mocy,
- większe zużycie paliwa,
- problemy z rozruchem,
- skoki obrotów silnika.
Dlaczego w układach doładowania z aut marki Rover model 200 renowacją najlepiej zajmą się mechanicy z autoryzowanego serwisu?
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
- Nasi pracownicy to specjaliści, którzy stale doskonalą swoje umiejętności w zakresie diagnostyki oraz naprawy turbosprężarek.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
Auto należące do segmentu C zadebiutowało w 1984 roku. Pierwsza generacja Rovera 200 była kopią Hondy Ballade II, która z kolei bazowała na podzespołach Hondy Civic III. Nie dziwi więc fakt, że zarówno 200 jak i Ballade produkowane były w tej samej fabryce położonej w Longbridge. Do 1989 roku Rover 200 dostępny był jedynie w jednej wersji nadwozia, jako 4-drzwiowy sedan. Sytuacja ta zmieniła się w drugiej odsłonie tego modelu, kiedy zaczęto wytwarzać 200 w postaci 3 lub 5-drzwowego hatchbacka oraz cupe i kabioletu. Tym razem Rover powstała w oparciu o inny model Hondy, a mianowicie Concerto. W trzeciej generacji brytyjski koncern postanowił stworzyć własną konstrukcję już bez współpracy z Hondą. Powstał mniejszy od poprzednika samochód o bardziej nowoczesnej okrągłej sylwetce.
Rover 200 a regeneracja turbin
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Rover 200 II 1989 – 1995
Benzynowy:
220 Turbo 200 KM ( 20 T4G )
Wysokoprężny:
218 TD 88 KM ( XUD )
Rover 200 III 1995 – 2000
Wysokoprężny:
220 SDi 105 KM ( 20 T2N )
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Rover | 200 | 200 SDI | 2000-02-01 | 105 KM | od 1996 | 452098-0004 452098-0002 452098-0001 | ERR6105 PMF100360 PMF100440 | GARRETT |
Rover | 200 | 200 SDI | 2000-02-01 | 86 KM | od 1996 | 452151-0004 452151-0002 | PMF100450 ERR6106 | GARRETT |
Rover | 200 | 200 SDI | 2000-02-01 | 105 KM | od 1996 | 452098-0004 452098-0002 452098-0001 | ERR6105 PMF100360 PMF100440 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Rover 200 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Rover 200 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Rover 200 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Rover 200 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Rover 200 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Rover 200 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Rover)
Dodaj komentarz
- Łęki
- Bukówno
- Zaścianki
- Wasilków
- Częstochowa
- Działdowo
- Elbląg
- Markusy
- Gorzów Wielkopolski
- Grójec
- Janów Lubelski
- Gorzyce
- Jelenia Góra
- Koźminek
- Kartuzy
- Krzepice
- Przyłęk
- Kraków
- Lubatówka
- Nieporęt
- Kock
- Maków Mazowiecki
- Myślibórz
- Bytom Odrzański
- Sława
- Oborniki
- Barczewo
- Dobre Miasto
- Oława
- Kajkowo
- Działoszyce
- Płock
- Pszczyna
- Sanok
- Zbuczyn
- Skarżysko-Kamienna
- Starachowice
- Szczytno
- Tarnobrzeg
- Zakopane
- Tczew
- Ciechanowiec
- Ząbkowice Śląskie
- Bytom
- Opole
- Brańsk
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Rover 200 to samochód kompaktowy produkowany przez brytyjską firmę Rover Group w latach 1984-2005. Jest to model, który cieszył się popularnością, szczególnie w Wielkiej Brytanii, a także w innych krajach europejskich. Samochód był oferowany z różnymi jednostkami napędowymi, w tym z turbodoładowanymi silnikami benzynowymi. Jeśli chodzi o regenerację turbosprężarek w Rover 200, to zależy to od stanu turbiny oraz od tego, jakie są koszty ewentualnej wymiany na nową. W przypadku, gdy koszt naprawy jest niższy niż zakup nowego podzespołu, warto rozważyć regenerację turbosprężarki. Ważne jest jednak, aby wybrać rzetelną i doświadczoną firmę zajmującą się tego typu naprawami. Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów Rover 200 powinny posiadać specjalistyczne narzędzia oraz wiedzę techniczną, by dokładnie zdiagnozować usterki i przeprowadzić kompleksową regenerację turbosprężarki. Oferowane usługi powinny obejmować między innymi: czyszczenie, wymianę zużytych części, przegląd łożysk, regulację geometrii łopatek wirnika oraz testy wydajności. Regeneracja turbosprężarek może przynieść wiele korzyści, w tym zmniejszenie kosztów naprawy, poprawę osiągów i zużycia paliwa oraz zwiększenie trwałości podzespołu. Ważne jest jednak, aby zwrócić uwagę na jakość usługi oraz użyte części, by mieć pewność, że turbosprężarka po regeneracji będzie działać bezawaryjnie przez długi czas. Podsumowując, regeneracja turbosprężarek do samochodów Rover 200 może być opłacalna, jeśli koszt naprawy jest niższy niż zakup nowej turbosprężarki. Warto jednak wybierać doświadczonych specjalistów, którzy posiadają odpowiednie narzędzia i wiedzę techniczną, aby zapewnić kompleksową naprawę i poprawne działanie podzespołu.