Renault R5 regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie warto się kierować, po to, by skutecznie wyremontować elementy układu doładowania po demontażu z pojazdu z logo Renault model R5?
Czym charakteryzuje się procedura remontu turbosprężarek z aut z logo Renault model R5 w autoryzowanym oraz specjalistycznym zakładzie?
- Przyjmujemy niedziałające turbosprężarki prosto od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego pomocy warto skorzystać w naszym zakładzie.
- Przeprowadzamy precyzyjną kontrolę układów turbodoładowania w celu wykrycia obszaru uszkodzeń i przyczyn uszkodzenia.
- Czyścimy i regenerujemy uszkodzone turbo z pojazdów marki Renault model R5 na profesjonalnych stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, jaką jest regeneracja turbo, oddajemy naprawione turbo z pojazdów z logo Renault model R5 do klienta bezpośrednio lub odsyłamy na jego adres dzięki dostępności usługi kuriera.
- Do elementów po regeneracji dołączamy gwarancję na piśmie pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaka opłata łączy się z renowacją turbiny z samochodu osobowego marki Renault model R5 w specjalistycznym warsztacie?
Jak najszybciej przywieźć turbo z pojazdu marki Renault model R5 do warsztatu, w jakim wykonuje się naprawę turbin?
Czy każda kategoria układów turbodoładowania wyjętych z samochodu z logo Renault model R5 może zostać poddany do renowacji?
- Turbosprężarki VGT – o zmiennej geometrii;
- Doładowania składające się z wielu turbosprężarek;
- Turbosprężarki bez VGT.
Które objawy dostarczają informacji o tym, że w aucie marki Renault model R5 turbina pracuje niewłaściwie z powodu uszkodzeń?
- wytwarzanie dużych ilości dymu,
- zmniejszone osiągi,
- zwiększone zużycie paliwa,
- brak możliwości odpalenia auta,
- wahania w zakresie obrotów pojazdu.
Co przemawia za tym, że w turbo z samochodów z logo Renault model R5 remontem w najlepszy sposób zajmą się mechanicy z autoryzowanej pracowni?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Szybko naprawiamy turbo.
Renault wyposażył model R5 w turbosprężarkę, która pomimo odpowiedniej eksploatacji ulegała zużyciu, a w takim wypadku należało poddać procesowi regeneracji turbo lub naprawy turbiny. Renault R5 to specjalna odmiana modelu 5 marki Renault, która została przystosowana do rajdów, a także do ruchu drogowego. Pojazd mechaniczny osobowy segmentu B lub G jest sprzedawany tylko i wyłącznie jako dwudrzwiowe coupe, którego jednostka napędowa posiadająca turbodoładowanie jest sprzężona z pięciobiegową manualną skrzynią biegów, a ta z kolei przenosi napęd na tylną oś, czyli RWD, dokładne rozwinięcie tego skrótu brzmi Rear Wheel Drive.
Renault R5 a usługa regeneracji turbo
Renault R5 posiadał motor o pojemności 1,4 litra i mocy 162 koni mechanicznych, przy 3250 obrotów na minutę generował 221 niutonometrów. Takie osiągi zawdzięczał turbosprężarce marki Garett AiResearch T3, która przez nieodpowiednią eksploatację ulegała awariom, a te z kolei prowadził do regeneracji bądź naprawy turbosprężarki. Kierowca prowadzący ten niesamowity samochód marki Renault mógł rozpędzić się maksymalnie do 209 kilometrów na godzinę, a na liczniku sto kilometrów na godzinę zobaczył już po 6,6 sekundy. Należy także wspomnieć, że Renault R5 zdobył dziewiąte miejsce na liście „Dziesięciu Najlepszych Sportowych Samochodów Świata lat 80” w 2004 roku, a każda następna generacja tego modelu była bazowana na podwoziu Renault 5. Koncern produkujący to auto zwiększał za każdym razem moc silnika, a mianowicie wyglądało to tak 180 koni mechanicznych, 210 koni mechanicznych oraz 350 koni mechanicznych w Maxi 5 Turbo. Koszt turbosprężarki do tego modelu auta jest stanie sięgać nawet kilka tysięcy złotych, dlatego też istnieje opcja regeneracji turbiny, którą oferuje wyspecjalizowana pracownia regeneracji turbo.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Renault | R5 | R 5 GT Turbo | 1.4 T | 116 KM | od 1984 do 1986 | 466506-0001 466506-0002 | 7701351211 7701351210 | GARRETT |
Renault | R5 | R 5 GT Turbo | 1.4 T | 115 KM | od 1985 do 1988 | 466196-0001 | 7701351229 7701463588 | GARRETT |
Renault | R5 | R 5 GT Turbo | 1.4 T | 115 KM | od 1988 | 466506-0005 466506-0003 | 7701351283 7701351281 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Renault R5 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Renault R5 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Renault R5 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Renault R5 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Renault R5 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Renault R5 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Renault)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Międzyrzec Podlaski
- Bochnia
- Bobrowo
- Czersk
- Wisła
- Głogów
- Szczuczyn
- Grójec
- Jelenia Góra
- Bodzentyn
- Chęciny
- Chmielnik
- Krzepice
- Kolno
- Legionowo
- Prochowice
- Koluszki
- Swadzim
- Stary Sącz
- Głuchołazy
- Działoszyn
- Działoszyce
- Płońsk
- Dołuje
- Rawa Mazowiecka
- Sejny
- Skarżysko-Kamienna
- Darłowo
- Drezdenko
- Świdwin
- Nowe
- Bełżec
- Tuchola
- Wąbrzeźno
- Wągrowiec
- Wrocław
- Głowno
- Zgierz
- Szprotawa
- Węgierska Górka
- Bielsk Podlaski
- Świętochłowice
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Renault R5 to popularny samochód produkowany w latach 1972-1996. Wersja Renault R5 Turbo charakteryzowała się zwiększoną mocą i osiągami dzięki zastosowaniu turbosprężarki. Naprawa lub regeneracja turbosprężarki w takim modelu może być konieczna w przypadku awarii lub utraty mocy. Proces regeneracji lub naprawy turbosprężarki w Renault R5 zaczyna się od demontażu turbosprężarki z silnika i dokładnego jej sprawdzenia. Następnie, jeśli zostaną wykryte jakiekolwiek uszkodzenia, np. uszkodzone łożyska, tłoki, kpl. uszczelniaczy lub koła turbiny, należy je wymienić na nowe oryginalne lub pochodzące od renomowanych producentów. W przypadku, gdy turbosprężarka nie jest zbyt zniszczona, można ją poddać regeneracji. W takim przypadku wszystkie uszkodzone elementy zostają wymienione, a pozostałe są dokładnie wyczyszczone i odnowione. Po takiej regeneracji turbosprężarka jest gotowa do ponownego zamontowania w samochodzie. Ważne jest, aby w przypadku regeneracji lub naprawy turbosprężarki w Renault R5 wybierać tylko oryginalne lub pochodzące od renomowanych producentów części, aby uniknąć problemów z wydajnością i bezpieczeństwem silnika w przyszłości. Podsumowując, Renault R5 to kultowy samochód, który przez wiele lat cieszył się dużą popularnością. Wersja z turbosprężarką zapewniała dodatkową moc i osiągi, jednakże wymagała ona pewnych napraw i regeneracji. Zawsze warto korzystać z usług specjalistycznych warsztatów, aby mieć pewność, że turbosprężarka zostanie naprawiona lub zregenerowana zgodnie z najlepszymi standardami.