Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów Peugeot 607
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się wybrać, po to, aby najskuteczniej poddać naprawie układ doładowania po wyjęciu z auta marki Peugeot model 607?
Jakim przebiegiem odznacza się proces renowacji turbosprężarek z samochodów osobowych marki Peugeot model 607 w autoryzowanym oraz profesjonalnym warsztacie?
- Odbieramy uszkodzone systemy turbodoładowania prosto od zleceniodawcy lub od kuriera, z jakiego usług warto skorzystać w naszym serwisie.
- Przeprowadzamy precyzyjną weryfikację turbo w celu odnalezienia wielkości usterek oraz powodów wystąpienia awarii.
- Czyścimy i regenerujemy niedziałające systemy turbodoładowania z pojazdów z logo Peugeot model 607 na specjalistycznych urządzeniach stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po realizacji specjalistycznej usługi, którą jest renowacja turbosprężarek, oddajemy działające turbo z aut marki Peugeot model 607 do klienta bez pośredników bądź odsyłamy na podany przez niego adres dzięki możliwości usługi kurierskiej.
- Do turbo po renowacji dołączamy pisemną gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaki koszt łączy się z renowacją turbosprężarki z pojazdu marki Peugeot model 607 w specjalistycznym warsztacie?
Jak najszybciej dotransportować turbosprężarkę z samochodu osobowego z logo Peugeot model 607 do zakładu, w jakim przeprowadza się renowację turbosprężarek?
Czy każda kategoria turbosprężarek zdemontowanych z auta z logo Peugeot model 607 kwalifikuje się do renowacji?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT;
- Systemy doładowania składające się z wielu turbosprężarek;
- Turbiny bez VNT.
Które oznaki informują o tym, że w samochodzie z logo Peugeot model 607 turbina działa niewłaściwie z powodu awarii?
- wytwarzanie dużych ilości dymu,
- zmniejszone osiągi,
- większe zużycie paliwa,
- trudności z odpaleniem samochodu,
- nierówna praca silnika.
Co przemawia za tym, że w układach turbodoładowania z samochodów osobowych marki Peugeot model 607 diagnostyką i regeneracją najlepiej zajmują się profesjonaliści z naszego serwisu?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- Nasi pracownicy to specjaliści, którzy stale doskonalą swoje umiejętności w zakresie diagnostyki oraz naprawy turbosprężarek.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Posiadamy autoryzacje najistotniejszych producentów części samochodowych.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Działamy szybko i skutecznie w zakresie regeneracji turbo.
Wraz z zakończeniem produkcji w 1999 roku mało popularnego modelu 605, firma Peugeot rozpoczęła produkcję kolejnego samochodu łączącego cechy klasy średniej oraz wyższej – Peugeot 607. Pierwszą największą zmianą jest oczywiście zupełnie zmieniona stylistyka nadwozia. Samochód wreszcie wygląda jak auto klasy średnio-wyższej, a przede wszystkim nowocześnie. Oprócz rewolucyjnej stylistyki, samochód otrzymał nowe wnętrze, które również nie budzi większych zastrzeżeń od strony wyposażenia oraz jakości wykończenia. Całkowicie nowa była również oferta silników dla Peugeota 607. Wszystkie silniki oferowały przyzwoite osiągi, co przy tak ciężkim samochodzie ma duże znaczenie. Oprócz silników benzynowych, do napędu mogły służyć również nowoczesne silniki wysokoprężne HDi, które cechowały się niskim zużyciem paliwa oraz wysoką trwałością. Być może właśnie dlatego, Peugeot 607 był wybierany najczęściej z silnikami z rodziny HDi. Produkcję samochodu zakończono ostatecznie w 2010 roku. Następca pojawił się w tym samym roku pod nazwą Peugeot 508 (połączenie 407 i 607).
Potrzebujesz szybkiej regeneracji turbo w Peugeocie 607?
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
607 1999-2010
Wysokoprężne:
2.0 HDi 109 KM (DW10ATED FAP)
2.0 HDi FAP 136 KM (DW10BTED4)
2.2 HDi FAP 170 KM (DW12B)
2.2 HDi FAP 133 KM (DW12TED4S)
2.7 V6 HDi FAP 204 KM (DT17TED4)
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Peugeot | 607 | 607 2.0 HDi | 2.0 | 109 KM | od 2001 do 2009 | 5303-988-0050 5303 988 0024 | 0375G3 0375G4 0375F5 0375C9 9640168280 | BorgWarner KKK |
Peugeot | 607 | 607 2.0 HDi FAP | 2.0 | 136 KM | od 2000 do 2009 | 756047-5005S 756047-9005S 756047-5004S 756047-5002S 756047-0004 756047-0002 753556-0002 | 0375K9 0375K8 | GARRETT |
Peugeot | 607 | 607 2.2 HDi FAP | 2.2 | 170 KM | od 2007 | 778088-5001S 769901-5003S 769901-0003 769901-0002 769901-0001 769393-0001 | 0375P1 0375N4 9682307780 9683107580 9685400108002 | GARRETT |
Peugeot | 607 | 607 2.2 HDi FAP | 2.2 | 133 KM | od 2001 do 2009 | 726683-5002S 726683-5001S 706006-0004 706006-0003 726683-0001 | 0375F7 0375F8 | GARRETT |
Peugeot | 607 | 607 2.7 V6 HDi FAP | 2.7 | 204 KM | od 2005 do 2009 | 5303-988-0057 | 9640355080 | GARRETT |
Peugeot | 607 | 607 2.7 V6 HDi FAP | 2.7 | 204 KM | od 2005 do 2009 | 723341-0013 723341-0012 | 0375K3 Biturbo AR | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Peugeot 607 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Peugeot 607 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Peugeot 607 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Peugeot 607 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Peugeot 607 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Peugeot 607 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Peugeot)
Dodaj komentarz
- Ciechocinek
- Augustów
- Michałowo
- Bolesławiec
- Sawin
- Ciechanów
- Słupiec
- Garwolin
- Wilcza
- Gorlice
- Przyłęk
- Koło
- Miękinia
- Kraków
- Prochowice
- Lubaczów
- Bychawa
- Łosice
- Malbork
- Wola Mielecka
- Dzięcielin
- Gołdap
- Kunów
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Parczew
- Piotrków Trybunalski
- Władysławowo
- Sokołów Małopolski
- Sandomierz
- Zawichost
- Słubice
- Sosnowiec
- Suwałki
- Świdwin
- Tomaszów Lubelski
- Lędziny
- Wadowice
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Zambrów
- Brzezinki Stare
- Brzeg
- Brańsk
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Opłacalność regeneracji turbiny zależy od kilku czynników, takich jak wiek i stan samochodu oraz koszt zakupu nowej turbiny. W ogólności, jeśli Twój samochód ma już kilka lat i ma duży przebieg, regeneracja turbiny może być opłacalna, ponieważ koszt naprawy zazwyczaj jest niższy niż koszt zakupu nowej turbiny. Jeśli chodzi o Peugeota 607, był to duży sedan produkowany w latach 1999-2010. Samochód był oferowany z różnymi silnikami benzynowymi i diesla, w tym z silnikami V6. Peugeot 607 był wyposażony w różne systemy bezpieczeństwa i wygody, takie jak ESP, tempomat, klimatyzacja dwustrefowa, system audio, skórzana tapicerka i wiele innych. Peugeot 607 był zwykle dobrze odbierany przez krytyków i użytkowników, którzy chwalili jego komfort, wydajność i stylowe wykończenie. Jednakże, jak każdy samochód, może mieć swoje wady i problemy, takie jak wycieki oleju, problemy z zawieszeniem lub układem hamulcowym. Jeśli rozważasz zakup Peugeota 607 lub masz już ten samochód, warto dokładnie zbadać stan pojazdu i przeprowadzić regularne przeglądy techniczne, aby uniknąć kosztownych napraw. W przypadku jakichkolwiek problemów z turbiną, regeneracja może być opłacalną opcją, ale warto porównać koszty naprawy z kosztem zakupu nowej turbiny, aby podjąć najlepszą decyzję.