Localizations image

Regeneracja turbosprężarek • Peugeot 308 II • Naprawa turbin

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.67

W 2013 roku firma Peugeot ogłosiła nową politykę nazewnictwa modeli z końcówką „8”, w ramach której nazwa modelu pozostanie ta sama lecz będzie wprowadzana jako kolejne generacje samochodu. Tak powstał Peugeot 308 II, którego produkcja trwa od 2013 roku. Samochód prezentuje nowy trend stylizacyjny francuskiej marki, który zapoczątkowany został przez Peugeota 208. Peugeot 308 II zbudowany został na nowej generacji płycie podłogowej o nazwie EMP2, która jest przede wszystkim lżejsza od poprzedniej generacji płyt podłogowych koncernu PSA. Wnętrze 308 drugiej generacji mocno nawiązuje do nowego Peugeota 208, dlatego np. zrezygnowano z pokręteł do regulacji nawiewu i wielu innych, na rzecz wielkiego dotykowego ekranu. Peugeot 308 II napędzany jest nowoczesnymi silnikami benzynowymi oraz wysokoprężnymi, które spełniają już normy emisji spalin Euro 6. Peugeot zaprezentował również koncept 308R, który cechuje się sportowymi akcentami oraz bardzo mocnym silnikiem benzynowym o mocy aż 270 koni mechanicznych. W marcu 2014 roku do sprzedaży trafiła odmiana 5-drzwiowego kombi, które oferuje nowe silniki wysokoprężne z rodziny BlueHDI.

Zregenerowana po awarii turbina z Peugeota 308 II
Peugeot 308 II - przyczyny uszkodzenia turbiny


Regeneracja turbo dla Peugeot 308

Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.

308 II 2013-obecnie

Benzynowe:

1.2 THP 110 KM

1.2 THP 130 KM

1.6 THP 125 KM

1.6 THP 155 KM

Wysokoprężne:

1.6 HDI 92 KM

1.6 e-HDI 115 KM

regeneracja turbin Peugeot 308 II
Turbo Peugeot 308 II

Marka Pojazdu Model Model Pojazdu (TYP) Pojemność Skokowa Silnika Moc Silnika (KM) Rok Produkcji Samochodu Numer Turbosprężarki Numer Producenta Samochodu Nazwa Producenta

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Peugeot 308 II

Cena i koszt (netto)
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Peugeot 308 II 0 złotych
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Peugeot 308 II 318 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Peugeot 308 II 366 złotych (netto) + części
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Peugeot 308 II 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Peugeot 308 II (robocizna + części) 399 złotych do ok. 480 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.

Zarezerwuj termin (auto Peugeot)

Opis

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

Komentarze

Dodaj komentarz

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 70 70 60
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 609 70 70 60
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.