Regeneracja turbosprężarek Peugeot 308 II Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd należy się wybrać, aby najlepiej wyremontować układ doładowania po wyjęciu z samochodu marki Peugeot model 308 II?
Czym charakteryzuje się proces regeneracji turbosprężarek z samochodów z logo Peugeot model 308 II w nowoczesnym oraz profesjonalnym zakładzie?
- Odbieramy niesprawne turbiny bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego usług można skorzystać w naszym zakładzie.
- Realizujemy wnikliwą diagnostykę turbin w celu odnalezienia wielkości uszkodzeń oraz powodów wystąpienia awarii.
- Regenerujemy uszkodzone systemy turbodoładowania z samochodów osobowych z logo Peugeot model 308 II na specjalnych stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, którą jest remont turbosprężarek, doręczamy w pełni sprawne turbiny z samochodów marki Peugeot model 308 II do klienta bez pośredników bądź odsyłamy na wskazany przez niego adres dzięki opcji usługi firmy kurierskiej.
- Do części po regeneracji załączamy gwarancję na piśmie pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaka cena łączy się z przeprowadzeniem renowacji turbosprężarki z pojazdu z logo Peugeot model 308 II w specjalistycznym warsztacie?
Jak doręczyć turbinę z pojazdu marki Peugeot model 308 II do warsztatu, w którym przeprowadza się regenerację turbosprężarek?
Czy każdy typ turbin wymontowanych z pojazdu marki Peugeot model 308 II kwalifikuje się do naprawy?
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii VTG;
- Układy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbosprężarki bez VTG.
Jakiego rodzaju oznaki wskazują na to, że w aucie marki Peugeot model 308 II turbo funkcjonuje nieprawidłowo z powodu uszkodzenia?
- zwiększone dymienie,
- spadek osiągów,
- wzrost poboru paliwa,
- niemożność rozruchu silnika,
- wahania obrotów.
Co świadczy o tym, że w układach doładowania z samochodów marki Peugeot model 308 II diagnostyką i regeneracją najskuteczniej zajmują się mechanicy z naszego serwisu?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- Naprawą turbo zajmuje się doskonale wykwalifikowana kadra.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
W 2013 roku firma Peugeot ogłosiła nową politykę nazewnictwa modeli z końcówką „8”, w ramach której nazwa modelu pozostanie ta sama lecz będzie wprowadzana jako kolejne generacje samochodu. Tak powstał Peugeot 308 II, którego produkcja trwa od 2013 roku. Samochód prezentuje nowy trend stylizacyjny francuskiej marki, który zapoczątkowany został przez Peugeota 208. Peugeot 308 II zbudowany został na nowej generacji płycie podłogowej o nazwie EMP2, która jest przede wszystkim lżejsza od poprzedniej generacji płyt podłogowych koncernu PSA. Wnętrze 308 drugiej generacji mocno nawiązuje do nowego Peugeota 208, dlatego np. zrezygnowano z pokręteł do regulacji nawiewu i wielu innych, na rzecz wielkiego dotykowego ekranu. Peugeot 308 II napędzany jest nowoczesnymi silnikami benzynowymi oraz wysokoprężnymi, które spełniają już normy emisji spalin Euro 6. Peugeot zaprezentował również koncept 308R, który cechuje się sportowymi akcentami oraz bardzo mocnym silnikiem benzynowym o mocy aż 270 koni mechanicznych. W marcu 2014 roku do sprzedaży trafiła odmiana 5-drzwiowego kombi, które oferuje nowe silniki wysokoprężne z rodziny BlueHDI.
Regeneracja turbo dla Peugeot 308
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
308 II 2013-obecnie
Benzynowe:
1.2 THP 110 KM
1.2 THP 130 KM
1.6 THP 125 KM
1.6 THP 155 KM
Wysokoprężne:
1.6 HDI 92 KM
1.6 e-HDI 115 KM
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Peugeot 308 II |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Peugeot 308 II | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Peugeot 308 II | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Peugeot 308 II | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Peugeot 308 II | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Peugeot 308 II (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Peugeot)
Dodaj komentarz
- Ciechocinek
- Augustów
- Michałowo
- Bolesławiec
- Sawin
- Ciechanów
- Słupiec
- Garwolin
- Wilcza
- Gorlice
- Przyłęk
- Koło
- Miękinia
- Kraków
- Prochowice
- Lubaczów
- Bychawa
- Łosice
- Malbork
- Wola Mielecka
- Dzięcielin
- Gołdap
- Kunów
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Parczew
- Piotrków Trybunalski
- Władysławowo
- Sokołów Małopolski
- Sandomierz
- Zawichost
- Słubice
- Sosnowiec
- Suwałki
- Świdwin
- Tomaszów Lubelski
- Lędziny
- Wadowice
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Zambrów
- Brzezinki Stare
- Brzeg
- Brańsk
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Peugeot 308 II składa się z kilku etapów, które umożliwiają przywrócenie pełnej wydajności turbiny. Oto etapy regeneracji turbosprężarek:
Demontaż - w pierwszej kolejności turbosprężarka jest demontowana z silnika i rozebrana na poszczególne części.
Diagnoza - po demontażu, każda część jest dokładnie sprawdzana, a zepsute elementy są oznaczane do wymiany.
Czyszczenie - po dokładnym przebadaniu części, są one czyszczone z nagromadzonego brudu i osadów.
Wymiana uszkodzonych elementów - uszkodzone elementy są wymieniane na nowe lub regenerowane.
Montaż - po wymianie uszkodzonych elementów, turbosprężarka jest złożona i zamontowana z powrotem na silniku.
Testy - po złożeniu i zamontowaniu turbosprężarki, są przeprowadzane testy, aby upewnić się, że wszystko działa poprawnie.
Peugeot 308 II jest samochodem klasy kompaktowej, produkowanym od 2013 roku. Samochód oferuje różne wersje silnikowe, w tym benzynowe i diesla, wiele z nich wyposażonych w turbosprężarkę. Peugeot 308 II został zaprojektowany z myślą o komforcie i wygodzie kierowcy oraz pasażerów. Samochód posiada nowoczesny design, wyrafinowaną stylistykę oraz innowacyjne technologie. W Peugeocie 308 II można znaleźć wiele przydatnych funkcji, takich jak klimatyzacja, system nawigacji satelitarnej, podgrzewane fotele, systemy ABS i ESP, centralny zamek, elektryczne szyby i lusterka, a także radio z kasetą lub CD. Samochód oferuje również dużą przestrzeń w kabinie, co jest doceniane przez wielu kierowców. Podsumowując, regeneracja turbosprężarek do samochodów Peugeot 308 II pozwala na przywrócenie pełnej wydajności silnika. Peugeot 308 II to samochód klasy kompaktowej, oferujący wiele funkcji i nowoczesny design.