Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Peugeot, model 3008
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie warto się wybrać, żeby najskuteczniej wyremontować turbo po wyjęciu z samochodu osobowego z logo Peugeot model 3008?
Jakim przebiegiem odznacza się proces renowacji turbo z pojazdów z logo Peugeot model 3008 w nowoczesnym oraz specjalistycznym serwisie?
- Odbieramy niedziałające turbiny prosto od klienta bądź od pracownika firmy kurierskiej, z którego oferty warto skorzystać w naszym zakładzie.
- Przeprowadzamy szczegółową weryfikację turbo w celu wykrycia obszaru usterek i powodów wystąpienia uszkodzenia.
- Regenerujemy niedziałające turbo z samochodów marki Peugeot model 3008 na przeznaczonych do tego stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, którą jest regeneracja turbin, dostarczamy działające układy doładowania z aut z logo Peugeot model 3008 do rąk klienta bez pośredników albo przesyłamy na wskazany przez niego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej.
- Do elementów po renowacji załączamy gwarancję na piśmie pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt wiąże się z przeprowadzeniem renowacji turbo z samochodu z logo Peugeot model 3008 w specjalistycznym zakładzie?
Jak dotransportować turbosprężarkę z pojazdu z logo Peugeot model 3008 do serwisu, w jakim realizuje się regenerację układów turbo?
Czy każdy typ układów doładowania wyjętych z pojazdu z logo Peugeot model 3008 nadaje się do regeneracji?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT;
- Układy doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbiny bez VTG.
Które objawy informują o tym, że w samochodzie z logo Peugeot model 3008 turbo pracuje nieprawidłowo z powodu uszkodzenia?
- wzrost emisji sadzy,
- zmniejszona moc,
- konieczność częstszego tankowania,
- trudności z odpaleniem samochodu,
- wahania obrotów.
Co przemawia za tym, że w turbosprężarkach z samochodów z logo Peugeot model 3008 regeneracją w najlepszy sposób zajmą się profesjonaliści z autoryzowanej pracowni?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
Koncern PSA od 2009 roku produkuje samochód ostatnio bardzo popularnego w Europie segmentu SUV, model 3008. Jego konstrukcja oparta została na kompakcie Peugeot 308, stąd również podobieństwa pomiędzy tymi dwoma pojazdami można znaleźć we wnętrzu oraz pod maską. Peugeot 3008 cechuje się ogromnym bagażnikiem, którego pojemność po rozłożeniu tylnych siedzeń wzrasta aż do 1604 litrów. W 2013 roku francuska marka zaprezentowała odświeżony model 3008, który stylistycznie nie uległ znaczącym zmianom, poza dodatkowymi światłami do jazdy dziennej LED. Peugeot 3008 może być wyposażony w wiele systemów zapewniających bezpieczeństwo a także asystowanie kierowcy. Francuski SUV może być napędzany przez silniki zarówno benzynowe jak i wysokoprężne.
Peugeot 3008 i możliwość zregenerowania turbiny dla tego modelu
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
3008 2009-obecnie
Benzynowe:
1.6 THP 150 KM (EP6DT)
1.6 THP 156 KM (EP6CDT)
Wysokoprężne:
1.6 HDi FAP 109 KM (DV6TED4)
2.0 HDi FAP 163 KM (DW10CTEDD4)
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Peugeot | 3008 | 3008 1.6 HDi FAP | 1.6 | 109 KM | od 2009 | 753420-5006S 753420-9006S 753420-5005S 753420-5004S 753420-0004 753420-0002 750030-0002 740821-0002 | 0375J6 0375J8 0375J7 | GARRETT |
Peugeot | 3008 | 3008 1.6 THP 150 | 1.6 | 150 KM | od 2009 | 5303-988-0121 5303-970-0121 5303-988-0120 5303-988-0104 | 0375N7 0375L0 0375R9 | BorgWarner KKK |
Peugeot | 3008 | 3008 1.6 THP 155 | 1.6 | 156 KM | od 2009 | 5303-988-0121 5303-970-0121 5303-988-0120 5303-988-0104 | 0375N7 0375L0 0375R9 | BorgWarner KKK |
Peugeot | 3008 | 3008 2.0 HDi FAP | 2.0 | 163 KM | od 2009 | 806497-5001S 783248-5003S 783248-0003 | 0375P2 0375S8 0375S6 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Peugeot 3008 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Peugeot 3008 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Peugeot 3008 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Peugeot 3008 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Peugeot 3008 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Peugeot 3008 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Peugeot)
Dodaj komentarz
- Ciechocinek
- Augustów
- Michałowo
- Bolesławiec
- Sawin
- Ciechanów
- Słupiec
- Garwolin
- Wilcza
- Gorlice
- Przyłęk
- Koło
- Miękinia
- Kraków
- Prochowice
- Lubaczów
- Bychawa
- Łosice
- Malbork
- Wola Mielecka
- Dzięcielin
- Gołdap
- Kunów
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Parczew
- Piotrków Trybunalski
- Władysławowo
- Sokołów Małopolski
- Sandomierz
- Zawichost
- Słubice
- Sosnowiec
- Suwałki
- Świdwin
- Tomaszów Lubelski
- Lędziny
- Wadowice
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Zambrów
- Brzezinki Stare
- Brzeg
- Brańsk
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Peugeot 3008 to popularny samochód typu crossover, który po raz pierwszy pojawił się na rynku w 2009 roku. Od tego czasu producent dokonał szeregu ulepszeń i zmian, a obecna wersja, wprowadzona w 2021 roku, jest jednym z najbardziej zaawansowanych modeli w swojej klasie. Regeneracja turbosprężarek w Peugeot 3008 może być konieczna w przypadku awarii lub zużycia. Proces regeneracji polega na rozłożeniu turbosprężarki na części pierwsze, ocenie stanu poszczególnych elementów i wymianie uszkodzonych lub zużytych elementów, takich jak łożyska, uszczelki czy śmigło turbiny. W przypadku niektórych modeli, może być konieczne również czyszczenie lub wymiana zaworu regulacji ciśnienia. Jeśli chodzi o Peugeota 3008, to warto zwrócić uwagę na jego zalety i wady. Wśród głównych zalet można wymienić: dynamiczne i oszczędne silniki, w tym turbodoładowane jednostki benzynowe i diesla, przestronne i eleganckie wnętrze z zaawansowanym systemem multimedialnym i sprzętem bezpieczeństwa oraz dobre prowadzenie i wysoki komfort jazdy. Wady Peugeota 3008 to przede wszystkim: nieco zbyt twarde zawieszenie w niektórych wersjach, wysoka cena w porównaniu z niektórymi konkurentami, a także niewielka przestrzeń bagażowa w porównaniu z niektórymi crossoverami. Podsumowując, regeneracja turbosprężarek do Peugeota 3008 jest możliwa i opłacalna, gdyż pozwala na przywrócenie pełnej wydajności silnika. Samochód ten ma wiele zalet, które doceniają kierowcy na całym świecie, a wady, choć nieco uciążliwe, nie przesłaniają jego walorów.