Napraw turbosprężarkę w jednym z wielu warsztatów zajmujących się marką Peugeot, w tym również Peugeot 206
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd warto się udać, aby skutecznie poddać regeneracji układ doładowania po wyjęciu z samochodu z logo Peugeot model 206?
Jakimi etapami odznacza się proces naprawy układów turbodoładowania z samochodów osobowych marki Peugeot model 206 w nowoczesnym oraz profesjonalnym warsztacie?
- Przyjmujemy niedziałające układy doładowania bezpośrednio od zleceniodawcy lub od kuriera, z którego oferty można skorzystać w naszym warsztacie.
- Przeprowadzamy kompleksową diagnostykę turbosprężarek w celu zidentyfikowania obszaru usterek oraz powodów wystąpienia awarii.
- Regenerujemy i naprawiamy uszkodzone systemy turbodoładowania z samochodów z logo Peugeot model 206 na profesjonalnych urządzeniach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, jaką jest remont turbosprężarek, dostarczamy naprawione turbiny z samochodów osobowych z logo Peugeot model 206 do rąk zleceniodawcy bezpośrednio albo przesyłamy na podany przez niego adres dzięki możliwości usługi kuriera.
- Do turbosprężarki po renowacji dołączamy pisemną gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt łączy się z przeprowadzeniem naprawy układu doładowania z auta z logo Peugeot model 206 w autoryzowanym warsztacie?
Jak najszybciej przywieźć turbinę z samochodu osobowego z logo Peugeot model 206 do serwisu, w jakim wykonuje się naprawę układów turbo?
Czy każda kategoria turbosprężarek zdemontowanych z samochodu osobowego z logo Peugeot model 206 nadaje się do remontu?
- Turbiny o zmiennej geometrii VTG;
- Systemy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbosprężarki bez VNT.
Jakie symptomy wskazują na to, że w pojeździe marki Peugeot model 206 turbo funkcjonuje nieprawidłowo z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- czarny dym z wydechu,
- zmniejszona moc,
- wzrost zużycia paliwa,
- problemy z rozruchem,
- skoki obrotów silnika.
Co świadczy o tym, że w turbo z aut z logo Peugeot model 206 regeneracją w najlepszy sposób zajmą się specjaliści z naszego serwisu?
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
- Nasi pracownicy to specjaliści, którzy stale doskonalą swoje umiejętności w zakresie diagnostyki oraz naprawy turbosprężarek.
- Proponujemy niskie ceny za najwyższej jakości usługi.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
W latach 1998-2012 koncern PSA produkował jeden z najpopularniejszych samochodów osobowych tego koncerny – Peugeot 206. Model 206 był samochodem osobowym klasy B, który pomimo nie tak dużych wymiarów nadwozia, oferował dość dużą praktyczność. 206 w ciągu wszystkich swoich lat produkcji oferowany był w wielu odmianach nadwozia: 3 oraz 5-drzwiowy hatchback, 4-drzwiowy sedan, 2-drzwiowe coupe, 2-drzwiowe cabrio, a nawet jako 5-drzwiowe kombi. W początkowych latach produkcji oferowane były wyłącznie 3 silniki benzynowe oraz jeden silnik wysokoprężny bez turbosprężarki. W 2000 roku do oferty dołączyła nowoczesna jednostka wysokoprężna z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowanie o nazwie HDi. Silnik ten stał się bardzo popularny, ponieważ był on bardzo ekonomiczny a przy tym całkiem dynamiczny. W 2001 roku przestarzała jednostka wysokoprężna 1.9D została zastąpiona nowoczesnym silnikiem 1.4 HDi. 206-tka w 2003 roku przeszła face lifting w ramach którego, zmianie uległy przednie oraz tylne światła, poprawiono jakość wykończenia wnętrza a także usprawniono zawieszenie. W 2009 roku zaprezentowano mocno zmodernizowany model o nazwie 206+, w którym zmieniono zderzaki, światła oraz wnętrze.
Regeneracja turbo dla aut marki Peugeot 206
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
206 1998-2012
Wysokoprężne:
1.4 HDi 68 KM (DV4TD)
1.6 HDi 109 KM (DV6TED4)
2.0 HDi 90 KM (DW10TD/RHY)
2.0 HDi 109 KM (DW10ATED FAP)
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Peugeot | 206 | 206 1.4 HDi | 1.4 | 68 KM | od 2002 | 5435-988-0009 5435-988-0007 5435-988-0001 | 0375G9 0375K0 | BorgWarner KKK |
Peugeot | 206 | 206 1.6 HDi | 1.6 | 109 KM | od 2004 | 753420-5006S 753420-9006S 753420-5005S 753420-5004S 753420-0004 753420-0002 750030-0002 740821-0002 | 0375J6 0375J8 0375J7 | GARRETT |
Peugeot | 206 | 206 2.0 HDi | 2.0 | 109 KM | od 2005 do 2009 | 723340-0013 723340-0012 | 0375K4 Biturbo AV | GARRETT |
Peugeot | 206 | Peugeot 206 2.0 HDi | 2.0 | 90 KM | od 1999 | 706977-0003 706977-0001 5303-988-0009 VVP1 VF40A104 | 0375C8 0375E3 0375E1 0375E0 0375H7 | BorgWarner KKK |
Peugeot | 206 | 206 2.0 HDi | 2.0 | 109 KM | od 2000 | 5303-988-0057 5303-988-0056 | 9640355080 9640873380 | BorgWarner KKK |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Peugeot 206 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Peugeot 206 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Peugeot 206 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Peugeot 206 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Peugeot 206 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Peugeot 206 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Peugeot)
Dodaj komentarz
- Ciechocinek
- Augustów
- Michałowo
- Bolesławiec
- Sawin
- Ciechanów
- Słupiec
- Garwolin
- Wilcza
- Gorlice
- Przyłęk
- Koło
- Miękinia
- Kraków
- Prochowice
- Lubaczów
- Bychawa
- Łosice
- Malbork
- Wola Mielecka
- Dzięcielin
- Gołdap
- Kunów
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Parczew
- Piotrków Trybunalski
- Władysławowo
- Sokołów Małopolski
- Sandomierz
- Zawichost
- Słubice
- Sosnowiec
- Suwałki
- Świdwin
- Tomaszów Lubelski
- Lędziny
- Wadowice
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Zambrów
- Brzezinki Stare
- Brzeg
- Brańsk
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Naprawa turbosprężarek w samochodach marki Peugeot, w tym Peugeot 206, polega na zdiagnozowaniu problemu, który powoduje awarię turbosprężarki, a następnie naprawie lub wymianie uszkodzonych części. Najczęstszymi przyczynami awarii turbosprężarki są uszkodzone łożyska, zużyte wirniki lub uszkodzony układ smarowania. Naprawa turbosprężarki może wymagać wymiany łożysk, uszczelniaczy, wirników lub innych części. Peugeot 206 to samochód osobowy kompaktowej klasy produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1998-2012. Samochód był dostępny jako 3- lub 5-drzwiowy hatchback, a także jako kabriolet. Peugeot 206 był jednym z najpopularniejszych samochodów w Europie i zdobył wiele nagród za swoje osiągi, wygodę i styl. W zależności od wersji, Peugeot 206 był dostępny z różnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, o pojemności od 1.1 do 2.0 litra i mocy od 60 do 177 KM. Moc była przekazywana na przednie koła za pośrednictwem 5- lub 6-biegowej skrzyni manualnej lub 4-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Peugeot 206 był wyposażony w wiele funkcjonalnych elementów, w tym klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, systemy ABS i ESP, poduszki powietrzne oraz radio CD. Samochód był również wyposażony w system Isofix do zamocowania fotelika dla dziecka. W 2003 roku Peugeot wprowadził drobne zmiany w wyglądzie 206, w tym nową atrapę chłodnicy, reflektory i zderzaki. W 2006 roku wprowadzono wersję Peugeot 206+ z nowym wyglądem przedniej części samochodu. Podsumowując, Peugeot 206 to popularny i wszechstronny samochód klasy kompaktowej, który był wyposażony w wiele funkcjonalnych elementów i oferował różne silniki benzynowe i wysokoprężne. Naprawa turbosprężarki w tym samochodzie polega na zdiagnozowaniu problemu i wymianie uszkodzonych części, co może przywrócić pełną wydajność silnika.