Regeneracja turbosprężarek Opel Rekord Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się wybrać, żeby najskuteczniej wyremontować układ doładowania po wyjęciu z samochodu osobowego marki Opel model Rekord?
Jakimi etapami charakteryzuje się proces renowacji układów turbodoładowania z aut marki Opel model Rekord w nowoczesnym oraz specjalistycznym warsztacie?
- Odbieramy niesprawne turbiny bezpośrednio od klienta bądź od kuriera, z którego pomocy warto skorzystać w naszym serwisie.
- Przeprowadzamy szczegółową diagnostykę turbo w celu zidentyfikowania skali usterek i przyczyn uszkodzenia.
- Regenerujemy uszkodzone turbiny z samochodów osobowych marki Opel model Rekord na wysokiej klasy stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, jaką jest remont turbosprężarek, przekazujemy działające układy doładowania z aut marki Opel model Rekord do rąk klienta bezpośrednio albo przesyłamy na jego adres dzięki opcji usługi firmy kurierskiej.
- Do elementów po naprawie załączamy gwarancję na piśmie bez limitu kilometrów.
Jaki koszt łączy się z przeprowadzeniem regeneracji turbiny z samochodu marki Opel model Rekord w autoryzowanym zakładzie?
Jak najszybciej dotransportować turbinę z auta z logo Opel model Rekord do zakładu, w jakim wykonuje się regenerację turbosprężarek?
Czy każdy rodzaj turbin zdemontowanych z samochodu marki Opel model Rekord może zostać poddany do remontu?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią;
- Układy doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbosprężarki bez VTG.
Które oznaki wskazują na to, że w samochodzie marki Opel model Rekord turbo pracuje niewłaściwie z powodu uszkodzenia?
- czarny dym z wydechu,
- spadek osiągów,
- zwiększone zużycie paliwa,
- problemy z rozruchem,
- falowanie obrotów silnika.
Dlaczego w turbo z pojazdów z logo Opel model Rekord naprawą najskuteczniej zajmą się profesjonaliści z naszej pracowni?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Szybko naprawiamy turbo.
W turbosprężarkę został wyposażony jeden motor wysokoprężny samochodu marki Opel, a konkretnie model Rekord, która przez złą eksploatację była narażona na proces regeneracji lub naprawy turbiny. Powstało kilka różnych wersji, które były produkowane w latach 1953-1986 przez niemiecki koncern o nazwie Opel. W Rekordzie A była zastosowana modna linia nadwozia i klasyczne silniki co dało bardzo duże zainteresowanie autem, a to prowadziło do dużej sprzedaży, ogółem sprzedano ich 861 tysięcy, z czego 12 i pół tysiąca było napędzane przez silniki sześciocylindrowe. Druga generacja zmodernizowała nadwozie, tak aby odróżniało ją od swojego poprzednika. Posiadały takie jednostki napędowe jak 1,5 litra, 1,7 litra oraz 1,9 litra o mocy 90 koni mechanicznych, a także motor o pojemności 2,6 litra i mocy 100 koni mechanicznych.
Regeneracja turbin w autach o nazwie Opel Rekord
Konstruktorzy rozszerzyli gamę silnikową i nadwozia w trzeciej generacji Rekorda, a dostępne były między innymi takie typy nadwozia jak fastbacka, kombi, sedan, kabriolet oraz silniki o pojemności 1,5 litra 1,7 litra, 1,9 litra oraz 2,2 litra. Ten model Rekorda był najbardziej udanym modelem wśród swoich następców, ponieważ sprzedano go w nakładzie 1,3 miliona egzemplarzy. Mimo że nie posiadał turbosprężarki, która mogła zostać zregenerowana lub naprawiona w profesjonalnej firmie turbo, to cieszył się ogromną popularnością. W czwartej generacji Rekorda, czyli mowa tutaj o generacji D po raz pierwszy zastosowano silnik wysokoprężny o pojemności 2,0 litra i mocy 61 koni mechanicznych. Ostatnia generacja Rekorda została przedstawiona w 1977 roku, a zastosowano w niej bardziej opływową linię nadwozia, kolumny MacPhersona, a pod maską znajdowały się takie silniki jak 1,7 litra o mocy 60 koni mechanicznych, 1,9 litra o mocy 75 koni mechanicznych, 2,0 litra o mocy 90 koni mechanicznych oraz 2,0 litra o mocy 100 koni mechanicznych oraz silniki wysokoprężne o pojemności 2,1 litra i mocy 61 koni mechanicznych, 2,0 litra o mocy 58 koni mechanicznych i 2,3 litra o mocy 65 koni mechanicznych. Profesjonalna pracownia regeneracji turbosprężarek oferuje proces czyszczenia i diagnostyki turbin, który przywróci fabryczne osiągi, a taki proces jest możliwy dzięki odpowiednim częściom dostępnym na rynku.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Opel | Rekord | Rekord E 2.3 TD | 2.3 | 86 KM | od 1984 do 1986 | 5324-988-6084 5324-988-6088 | 860000 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Opel Rekord |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Opel Rekord | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Opel Rekord | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Opel Rekord | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Opel Rekord | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Opel Rekord (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Opel)
Dodaj komentarz
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek to proces naprawy turbosprężarki samochodowej, który ma na celu przywrócenie jej pełnej wydajności i funkcjonalności. Regeneracja ta obejmuje wiele czynności, w tym m.in. demontaż, czyszczenie, wymianę uszkodzonych elementów, kalibrację i ponowny montaż turbosprężarki. Dzięki regeneracji turbosprężarki można zaoszczędzić znaczne kwoty w porównaniu do zakupu nowej. Opel Rekord to model samochodu produkowany przez niemiecką firmę Opel w latach 1953-1986. Samochód ten był bardzo popularny w Europie i był dostępny w różnych wersjach i silnikach. W późniejszych latach produkcji samochód został zastąpiony przez model Omega. Naprawa turbosprężarek do samochodów Opel Rekord polega na przeprowadzeniu wstępnej diagnostyki, aby zidentyfikować przyczynę awarii. Następnie, po dokładnym zdemontowaniu turbosprężarki, można przystąpić do wymiany uszkodzonych elementów, a także dokładnego oczyszczenia całej jednostki. Kolejnym krokiem jest ponowne złożenie turbosprężarki i jej kalibracja, aby zapewnić maksymalną wydajność i skuteczność. Warto podkreślić, że regularne przeglądy i konserwacja są kluczowe dla zachowania dobrej kondycji turbosprężarki. Zaniedbanie regularnej konserwacji może prowadzić do awarii turbosprężarki i konieczności przeprowadzenia regeneracji lub nawet wymiany całej jednostki.