Napraw turbosprężarkę w jednym z wielu warsztatów zajmujących się marką Opel, w tym również Opel Frontera
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie opłaca się wybrać, aby najszybciej poddać naprawie turbo po wyjęciu z samochodu z logo Opel model Frontera?
Czym odznacza się proces naprawy układów turbodoładowania z samochodów osobowych z logo Opel model Frontera w autoryzowanym i specjalistycznym zakładzie?
- Przyjmujemy niedziałające układy doładowania bezpośrednio od klienta bądź od kuriera, z którego usług warto skorzystać w naszym zakładzie.
- Przeprowadzamy precyzyjną diagnostykę turbo w celu znalezienia skali usterek oraz powodów wystąpienia awarii.
- Naprawiamy uszkodzone systemy turbodoładowania z samochodów osobowych marki Opel model Frontera na przeznaczonych do tego maszynach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, którą jest remont turbo, oddajemy działające systemy turbodoładowania z aut marki Opel model Frontera do rąk klienta bezpośrednio bądź przesyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi kuriera.
- Do elementów po naprawie załączamy pisemną gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaka cena wiąże się z przeprowadzeniem renowacji turbosprężarki z pojazdu marki Opel model Frontera w autoryzowanym warsztacie?
Jak najlepiej doręczyć turbosprężarki z samochodu osobowego marki Opel model Frontera do zakładu, w jakim przeprowadza się renowację turbosprężarek?
Czy wszystkie rodzaje turbosprężarek wymontowanych z pojazdu z logo Opel model Frontera może zostać poddany do regeneracji?
- Turbiny ze zmienną geometrią VNT;
- Systemy doładowania szeregowych i równoległych;
- Turbosprężarki bez zmiennej geometrii.
Jakie symptomy informują o tym, że w pojeździe z logo Opel model Frontera turbo pracuje nieprawidłowo z powodu awarii?
- czarny dym z wydechu,
- zmniejszone osiągi,
- zwiększone zużycie paliwa,
- problemy z rozruchem,
- skoki obrotów silnika.
Z jakich przyczyn w układach doładowania z samochodów z logo Opel model Frontera regeneracją najlepiej zajmują się profesjonaliści z autoryzowanego serwisu?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
W latach 1991-1998 koncern General Motors mający wówczas większość akcji firmy Isuzu, produkował pierwszą generację samochodu segmentu SUV – Opel Frontera A. Auto produkowane było w Wielkiej Brytanii i było sprzedawane na rynku europejskim. Frontera A oferowana była w dwóch odmianach nadwozia: 3 lub 5-drzwiowy. Samochód ten był oparty na konstrukcji Isuzu Rodeo. W 1997 roku pierwsza generacja Frontery przeszła face lifting, który wprowadził nieco zmienione wnętrze, a samo nadwozie stało się mniej kanciaste. Druga generacja (Frontera B) ukazała się w roku 1998. Samochód ten stylistycznie jak i konstruktorsko oparty został na poprzedniku, przez co złośliwi mówią tutaj raczej o face liftingu Opla Frontery A. Obie generacje Opla Frontery nie cieszyły się dużą popularnością w Europie, po za rynkiem brytyjskim, gdzie zresztą były one produkowane. Do napędu w obu generacjach służyły silniki benzynowe a także turbodoładowane diesle. Opel Frontera B z powodu małego popytu został wycofany z produkcji w 2003 roku.
Regeneracja turbosprężarki - Opel Frontera
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Frontera A 1991-1998
Wysokoprężne:
2.3 TD 101 KM (23DTR)
2.5 TDS 115 KM (VM41B)
2.8 TD 113 KM (4JB1T)
Frontera B 1998-2003
Wysokoprężne:
2.2 DTI 115 KM (X22DTH/Y22DTH)
2.2 DTI 125 KM (Y22DTH)
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Opel | Frontera | Frontera B 2.2 DTI | 2.2 | 115 KM | od 1998 do 2004 | 454219-5003S 454219-0003 454219-0001 | 860033 90573534 | GARRETT |
Opel | Frontera | Frontera B 2.2 DTI | 2.2 | 120 KM | od 1998 do 2004 | 454219-5003S 454219-0003 454219-0001 | 860033 90573534 | GARRETT |
Opel | Frontera | Frontera B 2.2 DTI | 2.2 | 125 KM | od 2003 do 2004 | 717627-5002S | 860060 24445063 | GARRETT |
Opel | Frontera | Frontera B 2.2 DTI | 2.2 | 125 KM | od 2001 do 2004 | 705097-5002S 705097-0002 705097-0001 | 860037 24404592 9202612 | GARRETT |
Opel | Frontera | Frontera A 2.3 TD | 2.3 | 101 KM | od 1992 do 1998 | 5314-988-6404 5314-970-6404 | 860006 90325169 | BorgWarner KKK |
Opel | Frontera | Frontera A 2.5 TDS | 2.5 | 115 KM | od 1996 do 1998 | VA59B VA180086 VB180086 | 860025 91153668 | IHI |
Opel | Frontera | Frontera A 2.8 TD | 2.8 | 113 KM | od 1995 do 1998 | VICC VA430023 VI95 VIAN | 860029 860015 860010 8970863433 8970863436 8970863435 897148076 97086343 | IHI |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Opel Frontera |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Opel Frontera | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Opel Frontera | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Opel Frontera | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Opel Frontera | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Opel Frontera (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Opel)
Dodaj komentarz
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli turbosprężarka w samochodzie Opel Frontera uległa uszkodzeniu, można zdecydować się na naprawę lub regenerację w specjalistycznym warsztacie zajmującym się tego typu naprawami. Warto rozważyć regenerację turbosprężarki, ponieważ jest to zazwyczaj tańsza opcja niż zakup nowej jednostki. Opel Frontera to terenowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką markę Opel w latach 1991-2003. Frontera był oferowany w wersjach 3- i 5-drzwiowych, z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, o mocy od 100 KM do 205 KM. Frontera był oferowany z napędem na cztery koła, co czyniło go idealnym pojazdem do jazdy w terenie. Oplu Frontera charakteryzował się dużą przestrzenią w kabinie pasażerskiej oraz dużym i funkcjonalnym bagażnikiem. Auto oferowało wiele udogodnień, takich jak klimatyzacja, podgrzewane fotele, elektrycznie sterowane szyby oraz systemy bezpieczeństwa, takie jak system ABS i poduszki powietrzne. Jeśli chodzi o naprawę turbosprężarki w samochodzie Opel Frontera, jest to standardowa procedura, którą wykonuje się w specjalistycznym warsztacie. Podczas naprawy turbosprężarki może być konieczne wymienienie niektórych elementów, takich jak łożyska, uszczelki, koła turbiny, itp. Regeneracja turbosprężarki może być bardziej opłacalna niż zakup nowej jednostki, zwłaszcza jeśli samochód ma już kilka lat. Podsumowując, Opel Frontera to terenowy samochód osobowy, który charakteryzował się dużą przestrzenią i funkcjonalnym wnętrzem oraz dużym bagażnikiem. Regeneracja turbosprężarki w tym samochodzie może być opłacalną opcją, ponieważ koszt jest zazwyczaj niższy niż w przypadku zakupu nowej jednostki.