Regeneracja turbosprężarek Mitsubishi Starion Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie warto się udać, po to, aby najlepiej poddać regeneracji elementy układu doładowania po demontażu z samochodu marki Mitsubishi model Starion?
Czym charakteryzuje się procedura renowacji turbiny z samochodów osobowych z logo Mitsubishi model Starion w nowoczesnym oraz profesjonalnym warsztacie?
- Odbieramy niedziałające turbiny prosto od zleceniodawcy lub od kuriera, z którego usług warto skorzystać w naszym serwisie.
- Wykonujemy szczegółową diagnostykę układów turbodoładowania w celu wykrycia wielkości usterek oraz powodów wystąpienia usterki.
- Regenerujemy niedziałające systemy turbodoładowania z aut z logo Mitsubishi model Starion na specjalnych maszynach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, którą jest naprawa turbosprężarek, przekazujemy zregenerowane turbosprężarki z samochodów marki Mitsubishi model Starion do klienta bezpośrednio albo odsyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi kuriera.
- Do turbiny po regeneracji dołączamy pisemną gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt łączy się z naprawą systemu doładowania z samochodu z logo Mitsubishi model Starion w specjalistycznym serwisie?
Jak najszybciej dostarczyć turbo z pojazdu z logo Mitsubishi model Starion do serwisu, w jakim przeprowadza się renowację turbo?
Czy każdy typ turbosprężarek zdemontowanych z samochodu osobowego z logo Mitsubishi model Starion kwalifikuje się do remontu?
- Turbiny ze zmienną geometrią VNT;
- Doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbiny bez zmiennej geometrii.
Jakie objawy dostarczają informacji o tym, że w aucie marki Mitsubishi model Starion turbosprężarka pracuje nieprawidłowo z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- zwiększone dymienie,
- wyraźnie słabsza moc,
- wzrost zużycia paliwa,
- trudności z odpaleniem samochodu,
- nierówna praca silnika.
Co przemawia za tym, że w turbinach z samochodów osobowych z logo Mitsubishi model Starion renowacją najlepiej zajmują się mechanicy z autoryzowanego serwisu?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Proponujemy niskie ceny za najwyższej jakości usługi.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
Mitsubishi zainstalowało turbosprężarkę w jednostkach napędowych modelu Starion, która przez niedoświadczenie posiadacza i kierowcy samochodu ulegała destrukcji, a to prowadziło do czyszczenia i regeneracji turbosprężarki bądź naprawy turbiny. Auto produkowane przez siedem lat od 1982 roku do 1989 roku przez japońskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne pod nazwą Mitsubishi w Japonii w miejscowości Nagoja. Pojazd mechaniczny segmentu G posiadający napęd na tylną oś, czyli Rear Wheel Drive, przenoszony przez pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynię biegów, która była sprzężona z jednostkami napędowymi zasilanymi paliwem benzynowym o pojemności 2,0 litra oraz 2,6 litra, które były wyposażone w turbosprężarkę, która podlegała regeneracji, ponieważ jest to część eksploatacyjna, która się zużywa.
O regeneracji układu turbo dla aut o nazwie Mitsubishi Starion
Trzydrzwiowy hatchback coupe to sportowy samochód, który jest uważany za pioniera turbodoładowanych japońskich pojazdów mechanicznych sportowych w nowo powstałym segmencie. Jego następcą jest Mitsubishi GTO/3000GT. Turbodoładowana rzędowa czwórka była sprzedawana na rynku Stanów Zjednoczonych pod nazwą Conquest przez takie marki samochodowe jak Chrysler, Dodge oraz Plymouth. Mimo tego, że produkcja zakończyła się w 1989 roku to producent, który wytwarza turbosprężarki montowane w Starionie wydaje na rynek do chwili obecnej zestaw naprawczy, dzięki któremu jest możliwa regeneracja turbiny. Przed przystąpieniem do regeneracji turbosprężarka musi przejść pełną diagnostykę, która pozwoli ocenić poziom zniszczenia oraz przyczynę ewentualnej destrukcji.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Mitsubishi | Starion | Starion | 2.6 | 150 KM | od 1989 | 49178-01740 | MD122418 | Mitsubishi |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mitsubishi Starion |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mitsubishi Starion | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mitsubishi Starion | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mitsubishi Starion | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mitsubishi Starion | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mitsubishi Starion (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Mitsubishi)
Dodaj komentarz
- Czeladź
- Michałowo
- Bolesławiec
- Solec Kujawski
- Bytów
- Chorzów
- Złocieniec
- Działdowo
- Nowa Wieś
- Bielawa
- Giżycko
- Wilcza
- Kostrzyn nad Odrą
- Grajewo
- Jastrzębie-Zdrój
- Kępno
- Krzepice
- Kock
- Bychawa
- Koluszki
- Wola Mielecka
- Swadzim
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Sulejów
- Komorniki
- Czerwonak
- Swarzędz
- Raszyn
- Pułtusk
- Głogów Małopolski
- Tyczyn
- Sokołów Podlaski
- Sopot
- Łobez
- Dobiegniew
- Chocicza
- Zbąszynek
- Cekcyn
- Wieliczka
- Ruda Śląska
- Bielsk Podlaski
- Niemodlin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Mitsubishi Starion obejmuje szereg działań, które mają na celu przywrócenie jej pełnej sprawności. Przede wszystkim, przed rozpoczęciem regeneracji, turbosprężarka jest dokładnie badana pod kątem uszkodzeń mechanicznych i zużycia. Następnie, usuwane są wszelkie uszkodzenia, takie jak pęknięcia, korozja, zużycie elementów, itp. Kolejnym krokiem jest dokładne wyczyszczenie turbosprężarki z osadów, zanieczyszczeń oraz rdzy. W celu odtworzenia fabrycznych parametrów turbosprężarki wymieniane są wszystkie zużyte elementy, takie jak łożyska, uszczelki, pierścienie tłokowe, a także kółka kompresji i turbinowe. Jeśli chodzi o możliwość regeneracji turbosprężarki Mitsubishi Starion, to zależy to od wielu czynników, takich jak stan turbosprężarki, styl jazdy, warunki eksploatacji, jakość oleju i jego regularna wymiana oraz jakość wykonanej regeneracji. Przy odpowiedniej eksploatacji i regularnym serwisowaniu, turbosprężarka może być regenerowana wielokrotnie, jednak w przypadku poważnych uszkodzeń, może być konieczne jej całkowite wymienienie. Mitsubishi Starion to samochód sportowy produkowany w latach 1982-1990. Model ten był dostępny z różnymi jednostkami napędowymi, w tym z turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Wersje z turbosprężarką były bardziej popularne z powodu lepszych osiągów. Starion był uznawany za szybki i niezwykle zwrotny samochód, a dzięki swojemu sportowemu wyglądowi, był bardzo ceniony przez kierowców poszukujących wyjątkowego stylu jazdy. Mitsubishi Starion był wyposażony w wiele nowoczesnych na tamte czasy rozwiązań technologicznych, takich jak elektronicznie regulowane zawieszenie czy elektronicznie sterowany układ wtryskowy paliwa.