Regeneracja turbosprężarek Mitsubishi Lancer Evolution Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie warto się wybrać, żeby skutecznie wyremontować układ doładowania po wyjęciu z auta z logo Mitsubishi model Lancer Evolution?
Czym charakteryzuje się procedura renowacji turbosprężarki z samochodów marki Mitsubishi model Lancer Evolution w nowoczesnym oraz specjalistycznym serwisie?
- Przyjmujemy zepsute turbo bezpośrednio od zleceniodawcy lub od pracownika firmy kurierskiej, z którego pomocy można skorzystać w naszym warsztacie.
- Przeprowadzamy szczegółową kontrolę turbosprężarek w celu zidentyfikowania skali uszkodzeń oraz przyczyn usterki.
- Regenerujemy i naprawiamy uszkodzone systemy turbodoładowania z pojazdów marki Mitsubishi model Lancer Evolution na specjalnych przyrządach stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, jaką jest remont układów turbodoładowania, oddajemy zregenerowane turbo z aut z logo Mitsubishi model Lancer Evolution do rąk zleceniodawcy bezpośrednio bądź odsyłamy na podany przez niego adres dzięki opcji usługi kurierskiej.
- Do części po regeneracji załączamy gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka opłata wiąże się z regeneracją turbiny z samochodu z logo Mitsubishi model Lancer Evolution w naszym warsztacie?
Jak dotransportować turbosprężarkę z pojazdu z logo Mitsubishi model Lancer Evolution do serwisu, w jakim realizuje się naprawę turbin?
Czy wszystkie rodzaje turbosprężarek wymontowanych z samochodu osobowego marki Mitsubishi model Lancer Evolution może zostać poddany do naprawy?
- Turbosprężarki VGT – o zmiennej geometrii;
- Układy turbosprężarek składające się z wielu turbosprężarek;
- Turbosprężarki tradycyjne.
Jakie symptomy informują o tym, że w samochodzie z logo Mitsubishi model Lancer Evolution turbosprężarka działa nieprawidłowo z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- czarny dym z wydechu,
- wyraźnie słabsza moc,
- zwiększone zużycie paliwa,
- niemożność rozruchu silnika,
- skoki obrotów silnika.
Dlaczego w układach doładowania z pojazdów z logo Mitsubishi model Lancer Evolution renowacją najskuteczniej zajmą się mechanicy z naszego zakładu?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Działamy szybko i skutecznie w zakresie regeneracji turbo.
Mitsubishi Motors w 1992 roku zaprezentowało sportowy samochód osobowy będący odmianą modelu Lancer, tylko z dopiskiem Evolution. To właśnie w tym roku rozpoczęła się sprzedaż pierwszej generacji tego samochodu i trwała ona tylko dwa lata. Powodem tego był fakt, że konstrukcja ta została zaprojektowana dla kolejnej generacji Lancera Evolution, która produkowana była przez rok (1994-1995). Za napęd I oraz II odpowiadała praktycznie ta sama jednostka napędowa, która dzięki turbodoładowaniu generowała aż 250 KM. Kolejna generacja produkowana pomiędzy 1995 a 1996 wprowadziła jedynie drobne zmiany we wnętrzu oraz nową turbosprężarkę. Oprócz tego podniesiono także stopień sprężania w cylindrach. Modyfikacje te pozwoliły podnieść moc silnika do 270 KM. Dopiero Lancer Evolution IV został skonstruowany na rynek cywilny. Kosztem tego był wzrost wagi o ok. 50 kg oraz drobne zmiany we wnętrzu. Podniesiono jednak moc silnika już do 280 KM. W latach 1998-1999 produkowana była piąta generacja Lancera Evolution. Samochód ma zmienione felgi, oraz wymiary nadwozia, które spowodowały mały przyrost wagi auta. Silnik pozostał niezmieniony.
O samochodzie Mitsubishi Lancer Evolution oraz o regeneracji turbo w tym modelu
Pomiędzy rokiem 1999 a 2001 produkowany był Lancer Evolution VI generacji. Zmiany ograniczyły się do powiększenia intercooler’a oraz zastosowania po raz pierwszy na świecie koła kompresji turbosprężarki, wykonanego z tytanu i aluminium. Lancer Evolution VII produkowana była w latach 2001-2003. Auto powstało na zupełnie nowej płycie podłogowej, co niestety przełożyło się na także na zwiększonej masie. Po raz pierwszy zaoferowano trzy odmiany tego auta, które różniły się niewiele mocą. W latach 2003-2006 produkowany Lancer Evolution VIII generacji. Na bazie tego modelu powstały odmiany MR oraz FQ, które miały znacznie wyższą moc. Od 2005 do 2008 Mitsubishi produkowało IX generację Lancera Evolution i przez niektórych była to najlepsza generacja tego modelu. Auto nie wiele się zmieniło pod względem stylistycznym. Po raz pierwszy zastosowany w nim silnik ze zmiennymi fazami rozrządu (MiVEC), który wraz z turbosprężarką osiągał moc 280 KM. Od 2007 roku produkowana jest dziesiąta generacja tego sportowego samochodu. Auto diametralnie zmieniło swoją stylistykę oraz wnętrze, które zostało wzbogacone w wiele dodatków. Ogólnie auto stało się bardziej komfortowe oraz praktyczniejsze dla zwykłego użytkownika.
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Lancer Evolution I 1992-1994
Benzynowy:
2.0 Turbo 250 KM
Lancer Evolution II 1994-1995
Benzynowy:
2.0 Turbo 250 KM
Lancer Evolution III 1995-1996
Benzynowy:
2.0 Turbo 270 KM
Lancer Evolution IV 1996-1998
Benzynowy:
2.0 Turbo 280 KM
Lancer Evolution V 1998-1999
Benzynowy:
2.0 Turbo 280 KM
Lancer Evolution VI 1999-2001
Benzynowy:
2.0 Turbo 280 KM
Lancer Evolution VII 2001-2003
Benzynowe:
2.0 Turbo 272 KM
2.0 Turbo 280 KM
2.0 Turbo 284 KM
Lancer Evolution VIII 2003-2006
Benzynowe:
2.0 Turbo 265 KM
2.0 Turbo RS 280 KM
2.0 Turbo FQ300 304 KM
2.0 Turbo FQ320 331 KM
2.0 Turbo FQ330 335 KM
2.0 Turbo FQ340 350 KM
2.0 Turbo FQ400 411 KM
Lancer Evolution IX 2005-2008
Benzynowe:
2.0 Turbo GSR/SE/MR 280 KM
2.0 Turbo GT300 305 KM
2.0 Turbo GT340 340 KM
2.0 Turbo GT360 360 KM
2.0 Turbo GT400 Extreme 395 KM
Lancer Evolution X 2007-obecnie
Benzynowe:
2.0 MIVEC Turbo 295 KM
2.0 GT360 MIVEC Turbo 360 KM
2.0 TC-SST MIVEC 295 KM
2.0 TC-SST GT330 MIVEC 330 KM
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mitsubishi Lancer Evolution |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mitsubishi Lancer Evolution | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mitsubishi Lancer Evolution | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mitsubishi Lancer Evolution | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mitsubishi Lancer Evolution | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mitsubishi Lancer Evolution (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Mitsubishi)
Dodaj komentarz
- Czeladź
- Michałowo
- Bolesławiec
- Solec Kujawski
- Bytów
- Chorzów
- Złocieniec
- Działdowo
- Nowa Wieś
- Bielawa
- Giżycko
- Wilcza
- Kostrzyn nad Odrą
- Grajewo
- Jastrzębie-Zdrój
- Kępno
- Krzepice
- Kock
- Bychawa
- Koluszki
- Wola Mielecka
- Swadzim
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Sulejów
- Komorniki
- Czerwonak
- Swarzędz
- Raszyn
- Pułtusk
- Głogów Małopolski
- Tyczyn
- Sokołów Podlaski
- Sopot
- Łobez
- Dobiegniew
- Chocicza
- Zbąszynek
- Cekcyn
- Wieliczka
- Ruda Śląska
- Bielsk Podlaski
- Niemodlin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Mitsubishi Lancer Evolution to sportowy sedan, który często wyposażony jest w turbosprężarkę. Turbosprężarka odpowiada za zwiększenie mocy silnika, co jest szczególnie ważne w przypadku sportowych samochodów. Jeśli turbosprężarka w Mitsubishi Lancer Evolution ulegnie awarii, można skorzystać z usług specjalistycznych warsztatów zajmujących się regeneracją i naprawą turbosprężarek. Regeneracja turbosprężarki w Mitsubishi Lancer Evolution polega na dokładnym sprawdzeniu stanu technicznego poszczególnych elementów i wymianie tych, które uległy zużyciu lub uszkodzeniu. Często wymieniane są łożyska, uszczelki, a także elementy wirujące. Cały układ turbosprężarki jest również dokładnie oczyszczany. Należy jednak pamiętać, że nie każdą turbosprężarkę da się zregenerować. W niektórych przypadkach, gdy uszkodzenia są zbyt poważne, konieczna jest wymiana turbosprężarki na nową. Dlatego też, przed przystąpieniem do naprawy, specjaliści wykonują dokładną diagnozę, która pozwala określić, czy turbosprężarka może zostać zregenerowana czy wymaga wymiany. Korzyści z regeneracji turbosprężarki w Mitsubishi Lancer Evolution to przede wszystkim niższe koszty naprawy w porównaniu z wymianą turbiny na nową, a także krótszy czas postojowy samochodu w warsztacie. Regeneracja pozwala na przywrócenie dobrej wydajności turbosprężarki, co przekłada się na zwiększenie mocy silnika i poprawę osiągów samochodu. Podsumowując, regeneracja turbosprężarki w Mitsubishi Lancer Evolution jest procesem, który powinien być przeprowadzony przez specjalistów w odpowiednio wyposażonym warsztacie. Taka naprawa pozwala na przywrócenie właściwej wydajności turbosprężarki, co wpływa na osiągi samochodu, a także zapewnia niższe koszty naprawy niż wymiana turbiny na nową.