Regeneracja turbosprężarek Mitsubishi Lancer EVO Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie warto się udać, żeby najskuteczniej naprawić turbosprężarkę po demontażu z pojazdu z logo Mitsubishi model Lancer EVO?
Jakim przebiegiem odznacza się proces remontu turbosprężarek z aut marki Mitsubishi model Lancer EVO w autoryzowanym oraz profesjonalnym warsztacie?
- Odbieramy zepsute turbosprężarki prosto od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z którego oferty warto skorzystać w naszym warsztacie.
- Przeprowadzamy wnikliwą weryfikację turbosprężarek w celu zidentyfikowania skali uszkodzeń i przyczyn awarii.
- Czyścimy i regenerujemy uszkodzone układy doładowania z samochodów marki Mitsubishi model Lancer EVO na zaawansowanych technologicznie maszynach stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po realizacji specjalistycznej usługi, jaką jest regeneracja turbosprężarek, dostarczamy zregenerowane turbo z samochodów osobowych z logo Mitsubishi model Lancer EVO do rąk zleceniodawcy w sposób bezpośredni albo wysyłamy na podany przez niego adres dzięki dostępności usługi kuriera.
- Do elementów po renowacji załączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaka cena łączy się z przeprowadzeniem naprawy układu doładowania z samochodu osobowego marki Mitsubishi model Lancer EVO w specjalistycznym zakładzie?
W jaki sposób przywieźć turbosprężarki z samochodu osobowego z logo Mitsubishi model Lancer EVO do warsztatu, w jakim realizuje się renowację turbosprężarek?
Czy wszystkie rodzaje turbosprężarek wyjętych z samochodu osobowego marki Mitsubishi model Lancer EVO może zostać poddany do remontu?
- Turbiny o zmiennej geometrii;
- Układy turbosprężarek wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbiny tradycyjne.
Jakie symptomy informują o tym, że w samochodzie z logo Mitsubishi model Lancer EVO turbosprężarka funkcjonuje niewłaściwie z powodu uszkodzenia?
- dymienie,
- zmniejszona moc,
- wzrost zużycia paliwa,
- brak możliwości odpalenia auta,
- wahania obrotów.
Co przemawia za tym, że w turbinach z aut marki Mitsubishi model Lancer EVO remontem najbardziej rzetelnie zajmują się specjaliści z autoryzowanej pracowni?
- Naprawione w serwisie elementy obejmujemy gwarancją.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Proponujemy niskie ceny za najwyższej jakości usługi.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
Mitsubishi Lancer Evo posiada wszystkie silniki benzynowe wyposażone w turbosprężarkę, która niestety nierzadko ulega wyeksploatowaniu, a to oznacza, że musi przejść proces regeneracji, aby mogła wrócić do swoich fabrycznych osiągów. Lancer Evo to potoczna nazwa Lancera Evolution konkuruje ona z takim pojazdem mechanicznym jak Subaru Impreza WRX Sti. Produkowane przez dwadzieścia trzy lata posiada dziesięć generacji, aczkolwiek przedsiębiorstwo motoryzacyjne pod nazwą Mitsubishi nie powiedziało ostatniego słowa i prawdopodobnie ma powstać jedenasta generacja Mitsubishi Lancer Evolution, która możliwie ma być hybrydą. Samochód sportowy segmentu G możemy zakupić jako czterodrzwiowego sedana, a także w dziewiątej generacji jako pięciodrzwiowe kombi.
Regeneracja turbosprężarek w samochodach Mitsubishi Lancer EVO
Każdy z silników montowanych w Lancerze Evo posiada turbosprężarkę, która niekiedy przez niedoświadczenie kierowcy ulega destrukcji, która przyczynia się do regeneracji, ale przed tym procesem turbina musi przejść dokładną diagnostykę. Silniki są sprzężone z pięciobiegową, sześciobiegową manualną lub pięciobiegową bądź sześciobiegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów, która przenosi napęd na dwie osie, inaczej zwany All Wheel Drive. Moc jednostki napędowej zasilanej paliwem benzynowym o pojemności 1997 centymetrów sześciennych wynosi od 250 koni mechanicznych do 411 koni mechanicznych. Takie osiągi posiada dzięki turbosprężarce, która, aby wrócić do sprawności, musi przejść proces regeneracji, dzieje się tak, ponieważ niedoświadczony kierowca w użytkowaniu takie samochodu przyczynia się do destrukcji turbosprężarki.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 3 | 2.0 | 270 KM | od 1995 | 49178-01470 | MR239345 ME083572 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 4 | 2.0 | 280 KM | od 1996 | 49178-01510 49178-01500 | MR385833 MR385832 TD05HR-06-16G6 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 5 | 2.0 | 280 KM | od 1997 | 49178-01520 | MR431439 MR431438 TD05HR-16G6-10.5T Shaft/Wheel Inconel | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 6 | 2.0 | 280 KM | od 1999 | 49178-01560 | MR497077 MR497076 TD05HR-06-16G-10.5T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 6 | 2.0 | 280 KM | od 1999 | 49178-01570 | MR552115 TD05HRA-15GK2-10.5T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 7 | 2.0 | 280 KM | od 2002 | 49178-01580 | MR597260 MR597258 TD05HR-16G6-9.8T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 7 | 2.0 | 280 KM | od 2002 | 49178-01590 | MR597259 TD05HR-16G6-9.8T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 8 | 2.0 | 265 KM | od 2003 | 49378-01510 | MN143220 TD05HRA-16G6-9.8T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 8 | 2.0 | 265 KM | od 2003 | 49378-01520 | MN143221 TD05HR-16G6-9.8T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 8 | 2.0 | 265 KM | od 2003 | 49378-01530 | MN156118 TD05HRA-16G6-9.8T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 8 | 2.0 | 265 KM | od 2003 | 49378-01540 | MN156128 TD05HR-16G6-9.8T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 8 | 2.0 | 280 KM | od 2003 | 49378-01550 | MN180192 TD05HRA-16G6-10.5T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 9 | 2.0 | 280 KM | od 2005 | 49378-01560 | MN180193 TD05HR-16G6-10.5T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 9 | 2.0 | 280 KM | od 2005 | 49378-01571 49378-01570 | 1515A059 TD05HRA-16G6-10.5T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO 9 | 2.0 | 280 KM | od 2005 | 49378-01580 | 1515A054 TD05HR-16G6-10.5T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO X | 2.0 | 295 KM | od 2008 | 49T78-01636 49378-01636 49378-01635 49378-01632 49378-01631 49378-01630 | 1515A197 1515A182 1515A167 TD05HA-152G6-12T | Mitsubishi |
Mitsubishi | Lancer EVO | Lancer EVO X | 2.0 | 295 KM | od 2008 | 49378-01641 | 1515A198 TD05H-152G6-12T | Mitsubishi |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mitsubishi Lancer EVO |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mitsubishi Lancer EVO | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mitsubishi Lancer EVO | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mitsubishi Lancer EVO | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mitsubishi Lancer EVO | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mitsubishi Lancer EVO (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Mitsubishi)
Dodaj komentarz
- Czeladź
- Michałowo
- Bolesławiec
- Solec Kujawski
- Bytów
- Chorzów
- Złocieniec
- Działdowo
- Nowa Wieś
- Bielawa
- Giżycko
- Wilcza
- Kostrzyn nad Odrą
- Grajewo
- Jastrzębie-Zdrój
- Kępno
- Krzepice
- Kock
- Bychawa
- Koluszki
- Wola Mielecka
- Swadzim
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Sulejów
- Komorniki
- Czerwonak
- Swarzędz
- Raszyn
- Pułtusk
- Głogów Małopolski
- Tyczyn
- Sokołów Podlaski
- Sopot
- Łobez
- Dobiegniew
- Chocicza
- Zbąszynek
- Cekcyn
- Wieliczka
- Ruda Śląska
- Bielsk Podlaski
- Niemodlin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Mitsubishi Lancer EVO to sportowy samochód osobowy, który jest wyposażony w turbodoładowanie. Turbosprężarka w samochodzie Lancer EVO jest jednym z elementów, które zapewniają mu mocny i dynamiczny charakter. Jednakże, z czasem turbosprężarka może ulec zużyciu lub uszkodzeniu, co może prowadzić do spadku mocy i wydajności silnika. Regeneracja turbosprężarki w samochodzie Mitsubishi Lancer EVO polega na przeprowadzeniu kompleksowej diagnozy turbosprężarki w celu określenia przyczyny problemów z jej działaniem. Po diagnozie, warsztat zajmujący się naprawą turbosprężarek może zaproponować naprawę lub wymianę uszkodzonych części lub całkowitą wymianę turbosprężarki na nową. Podczas regeneracji turbosprężarki w samochodzie Mitsubishi Lancer EVO, często wymieniane są elementy takie jak uszczelki, łożyska, membrany, wirniki i inne części, które mogą ulec uszkodzeniu w wyniku eksploatacji samochodu. Wymiana uszkodzonych części na nowe pozwala przywrócić turbosprężarce pełną wydajność i moc, co z kolei poprawia osiągi całego samochodu. Ważne jest, aby przeprowadzać regularne przeglądy techniczne samochodu, w tym sprawdzanie stanu turbosprężarki. W przypadku wykrycia jakichkolwiek problemów, należy natychmiast skontaktować się z warsztatem zajmującym się turbosprężarkami i podjąć działania w celu naprawy lub wymiany turbosprężarki. Podsumowując, regeneracja turbosprężarek w samochodach Mitsubishi Lancer EVO polega na kompleksowej diagnozie turbosprężarki i wymianie uszkodzonych lub zużytych części. Wymiana uszkodzonych części na nowe pozwala przywrócić turbosprężarce pełną wydajność i moc, co z kolei poprawia osiągi całego samochodu. Właściwe dbanie o turbosprężarkę i regularne przeglądy techniczne samochodu są kluczowe dla utrzymania jej prawidłowego działania i osiągania maksymalnych osiągów silnika.