Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Mitsubishi, model L200
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie warto się kierować, po to, aby najskuteczniej poddać naprawie elementy układu doładowania po wyjęciu z samochodu marki Mitsubishi model L200?
Czym odznacza się proces renowacji turbosprężarki z samochodów osobowych marki Mitsubishi model L200 w nowoczesnym i profesjonalnym serwisie?
- Przyjmujemy niedziałające systemy turbodoładowania prosto od zleceniodawcy lub od kuriera, z którego pomocy warto skorzystać w naszym warsztacie.
- Realizujemy kompleksową diagnostykę turbin w celu znalezienia skali uszkodzeń i przyczyn awarii.
- Regenerujemy i naprawiamy niedziałające turbiny z aut z logo Mitsubishi model L200 na profesjonalnych stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, którą jest renowacja turbosprężarek, przekazujemy działające turbiny z samochodów osobowych z logo Mitsubishi model L200 do rąk zleceniodawcy bezpośrednio bądź przesyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi kurierskiej.
- Do turbosprężarki po naprawie załączamy pisemną gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaka cena łączy się z przeprowadzeniem regeneracji turbo z samochodu osobowego z logo Mitsubishi model L200 w specjalistycznym zakładzie?
Jak przywieźć turbosprężarki z samochodu z logo Mitsubishi model L200 do warsztatu, w jakim wykonuje się naprawę układów turbo?
Czy każdy rodzaj turbo zdemontowanych z samochodu osobowego marki Mitsubishi model L200 może zostać poddany do regeneracji?
- Turbiny ze zmienną geometrią;
- Układy turbosprężarek szeregowych i równoległych;
- Turbosprężarki bez VTG.
Które symptomy informują o tym, że w aucie z logo Mitsubishi model L200 turbo działa niewłaściwie z powodu awarii?
- wytwarzanie dużych ilości dymu,
- spadek osiągów,
- konieczność częstszego tankowania,
- problemy z odpaleniem silnika,
- falowanie obrotów silnika.
Z jakich powodów w turbinach z aut z logo Mitsubishi model L200 diagnostyką i renowacją najlepiej zajmują się profesjonaliści z naszej pracowni?
- Naprawione w serwisie elementy obejmujemy gwarancją.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
Koncern Mitsubishi Motors w 1978 roku rozpoczął produkcję samochodu o nadwoziu pickup o nazwie Mitsubishi Triton. Auto pod tą nazwą było oferowane w USA oraz Azji, lecz w Europie użyto nazwy L200 dla wszystkich generacji tego samochodu. Auto skonstruowane zostało głównie z myślą o USA, gdzie rynek Pickupów bardzo szybko się rozrastał. Pierwsza generacja modelu L200 wyróżniała się ciekawą stylistyką oraz gamą silnikową, w której znalazło się miejsce dla dwóch jednostek wysokoprężnych. W latach 1987-1996 produkowana była druga generacja modelu L200. Auto nieco zmieniło się pod względem stylistycznym, ale także pod względem konstrukcyjnym. Przede wszystkim auto urosło względem poprzednika, przez co także zwiększyła się przestrzeń ładunkowa. Trzecia generacja Mitsubishi L200 produkowana była w latach 1996-2005. Nowością było bez wątpienia wprowadzenie nowego silnika diesla. Produkcja tej generacji L200 odbywała się w Tajlandii oraz Brazylii. Od 2005 roku produkowana jest trzecia generacja modelu L200. Samochód nieco się zmienił pod względem stylistycznym. Duże zmiany objęły zawieszenie, które lepiej sobie radzi z cięższymi ładunkami a także w lekkim terenie. L200 III generacji napędzane jest przez nowoczesne jednostki napędowe.
Dostępne możliwości zregenerowania turbosprężarki w samochodzie Mitsubishi L200
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
L200 II 1987-1996
Wysokoprężne:
2.5 TD 84 KM (4D56T)
2.5 TD 87 KM (4D56T)
L200 III 1996-2005
Wysokoprężne:
2.5 TD 90 KM (4D56T)
2.5 TD 99 KM (4D56T)
2.5 TD 115 KM (4D56T)
2.5 TD 133 KM (4D56T)
2.8 TD 125 KM (4M40-T)
L200 IV 2005-obecnie
Wysokoprężny:
2.5 DI-D 178 KM (4D56 HP)
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mitsubishi L200 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mitsubishi L200 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mitsubishi L200 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mitsubishi L200 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mitsubishi L200 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mitsubishi L200 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Mitsubishi)
Dodaj komentarz
- Czeladź
- Michałowo
- Bolesławiec
- Solec Kujawski
- Bytów
- Chorzów
- Złocieniec
- Działdowo
- Nowa Wieś
- Bielawa
- Giżycko
- Wilcza
- Kostrzyn nad Odrą
- Grajewo
- Jastrzębie-Zdrój
- Kępno
- Krzepice
- Kock
- Bychawa
- Koluszki
- Wola Mielecka
- Swadzim
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Sulejów
- Komorniki
- Czerwonak
- Swarzędz
- Raszyn
- Pułtusk
- Głogów Małopolski
- Tyczyn
- Sokołów Podlaski
- Sopot
- Łobez
- Dobiegniew
- Chocicza
- Zbąszynek
- Cekcyn
- Wieliczka
- Ruda Śląska
- Bielsk Podlaski
- Niemodlin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Mitsubishi L200 to popularny pick-up, który często jest wykorzystywany do pracy. W zależności od wersji, model ten może być wyposażony w różne rodzaje silników, w tym również turbosprężarki. W przypadku problemów z turbosprężarką w samochodzie Mitsubishi L200, zaleca się skorzystanie z usług profesjonalnych warsztatów zajmujących się naprawą i regeneracją tych elementów. Regeneracja turbosprężarki polega na usunięciu wszelkich uszkodzeń i zużytych elementów, a następnie odbudowaniu jej tak, aby działała jak nowa. W procesie regeneracji turbosprężarki wymieniane są najczęściej łożyska kulkowe, uszczelki, elementy wirujące, a także dokładnie oczyszczany jest cały układ. Regeneracja turbosprężarki Mitsubishi L200 przeprowadzana jest przez specjalistów, którzy posiadają nie tylko odpowiednie narzędzia, ale również wiedzę na temat budowy i działania tego elementu. Profesjonalne podejście i stosowanie wysokiej jakości części podczas regeneracji zapewniają nie tylko długą żywotność turbosprężarki, ale również poprawiają jej osiągi. Korzyści z regeneracji turbosprężarki w Mitsubishi L200 to przede wszystkim niższe koszty naprawy w porównaniu z wymianą turbiny na nową, a także skrócenie czasu postojowego samochodu w warsztacie. Ponadto, regeneracja turbosprężarki pozwala na przywrócenie dobrej wydajności samochodu, co może przyczynić się do zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa jazdy. Podsumowując, regeneracja turbosprężarki w samochodzie Mitsubishi L200 to proces, który powinien być przeprowadzany przez specjalistów w odpowiednio wyposażonym warsztacie. Taka naprawa pozwala na przywrócenie właściwej wydajności turbosprężarki, co wpływa na komfort i bezpieczeństwo jazdy, a także zapewnia niższe koszty naprawy niż wymiana turbiny na nową.