Localizations image

Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów Mitsubishi L 300

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75

Gdzie należy się wybrać, żeby najszybciej poddać regeneracji turbosprężarkę po demontażu z pojazdu z logo Mitsubishi model L 300?

W celu renowacji turbo z pojazdu marki Mitsubishi model L 300 zalecamy skierować się do dysponującego najnowocześniejszym sprzętem zakładu naprawy układów turbodoładowania, gdzie mechanicy ekspresowo naprawią uszkodzony element.

Czym odznacza się proces remontu turbo z aut marki Mitsubishi model L 300 w autoryzowanym i specjalistycznym warsztacie?

Kolejne fazy wykonywane w serwisie regeneracji turbo przedstawiają się w samochodach z logo Mitsubishi model L 300 następująco:
  • Odbieramy niedziałające turbosprężarki bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego usług warto skorzystać w naszym warsztacie.
  • Przeprowadzamy dokładną diagnostykę turbosprężarek w celu odnalezienia skali usterek i powodów wystąpienia usterki.
  • Czyścimy i regenerujemy niedziałające systemy turbodoładowania z samochodów osobowych z logo Mitsubishi model L 300 na przeznaczonych do tego stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
  • Po realizacji specjalistycznej usługi, jaką jest regeneracja turbin, przekazujemy naprawione układy doładowania z samochodów marki Mitsubishi model L 300 do rąk zleceniodawcy bezpośrednio bądź odsyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi kuriera.
  • Do elementów po regeneracji dołączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.

Jaka opłata łączy się z naprawą turbo z samochodu osobowego marki Mitsubishi model L 300 w specjalistycznym zakładzie?

Kwota, jaką należy zapłacić za renowację systemu doładowania z pojazdu z logo Mitsubishi model L 300, jest współzależna od charakteru awarii części; za darmo natomiast wykonujemy sprawdzenie układu doładowania.

Jak najlepiej dotransportować turbo z auta marki Mitsubishi model L 300 do serwisu, w jakim realizuje się regenerację turbin?

Najbardziej komfortowym oraz najszybszym sposobem dostarczenia turbosprężarki do zakładu jest skorzystanie z oferty współpracującego z naszym serwisem kuriera, którego pracownicy serwisu zamówią dla naszych klientów. Do pracowni można również samemu doręczyć systemy doładowania wymagające regeneracji.

Czy wszystkie rodzaje turbo zdemontowanych z auta marki Mitsubishi model L 300 może zostać poddany do regeneracji?

Budowane przez wiele lat doświadczenie w kwestii renowacji turbosprężarek w autach marki Mitsubishi model L 300 pozwala uznawać, że można poddać naprawie niemalże każdy typ turbo, w tym:
  • Turbiny o zmiennej geometrii;
  • Układy doładowania szeregowych i równoległych;
  • Turbiny bez VTG.

Jakie objawy wskazują na to, że w pojeździe marki Mitsubishi model L 300 turbosprężarka pracuje nieprawidłowo z powodu uszkodzenia?

Specyficzne i często ujawniające się symptomy niewłaściwej pracy turbosprężarki w samochodzie osobowym marki Mitsubishi model L 300 to:
  • czarny dym z wydechu,
  • spadek mocy,
  • konieczność częstszego tankowania,
  • unieruchomienie pojazdu,
  • nierówna praca silnika.

Dlaczego w układach doładowania z samochodów z logo Mitsubishi model L 300 naprawą najskuteczniej zajmują się mechanicy z naszego zakładu?

Na temat tego, iż opłacalne jest, aby skorzystać z oferty specjalistycznego zakładu, aby zregenerować układy doładowania z samochodów marki Mitsubishi model L 300, decydują następujące argumenty:
  • Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
  • W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
  • Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
  • Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
  • Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
  • Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
  • Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.

Mitsubishi wyposażyło swoją drugą generację w turbosprężarkę w silniku diesla o pojemności 2,5 litra, taka turbina była bardzo często skazywana na nienaturalną pracę, która prowadziła do regeneracji lub naprawy turbiny. Auto produkowane od 1979 roku do chwili obecnej przez japońskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne pod nazwą Mitsubishi mogliśmy nabyć jako czterodrzwiowego furgona lub pięciodrzwiowego vana. Pierwsza generacja posiadała napęd na tylną oś bądź na cztery koła, który był przenoszony przez pięciobiegową manualną skrzynię biegów.

Zregenerowana po awarii turbina do Mitsubishi L 300
Uszkodzenia turbo w Mitsubishi L 300


Mitsubishi L 300 a proces regeneracji turbo 

Mitsubishi L 300 posiadała jednostki napędowe zasilane paliwem benzynowym o pojemności jak 1,4 litra i mocy 80 koni mechanicznych, 1,6 litra i mocy 86 koni mechanicznych, 1,8 litra i mocy 81 lub 100 koni mechanicznych bądź 2,0 litra o mocy 100 koni mechanicznych, a także jednostki napędowe zasilane olejem napędowym o pojemnościach 2,3 litra i mocy 65 koni mechanicznych oraz 2,5 litra i mocy 69 koni mechanicznych. Te motory nie posiadały turbosprężarki, która mogła podlegać regeneracji, aczkolwiek popyt na te samochody dostawcze był tak duży, że doprowadził do wyprodukowania drugiej generacji. W 1986 roku zaczęto produkować Mitsubishi L300 II, w którego skład silnika wysokoprężnego wchodziła turbosprężarka, która dawała moc 87 koni mechanicznych temu motorowi, była ona sprzężona z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Koszt turbosprężarki do Mitsubishi L300 to koszt prawie kilku tysięcy złotych, a taka cena niekiedy przekracza dostępne środki na naprawę samochodu właściciela, dlatego też specjalistyczne zakłady oferują proces regeneracji.

Katalog Turbosprężark

Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu Model Model Pojazdu (TYP) Pojemność Skokowa Silnika Moc Silnika (KM) Rok Produkcji Samochodu Numer Turbosprężark Numer Producenta Samochodu Nazwa Producenta
Mitsubishi L 300 L 300 2,3 TD L038P 2.3 68 KM od 1983 do 1986 49168-01202 MD017658 Mitsubishi
Mitsubishi L 300 L 300 2,5 TD 4WD P25W,P25V 2.5 87 KM od 1988 do 1996 49177-01501 49177-01510 49177-01511 MD106720 Mitsubishi
Mitsubishi L 300 L 300 2,5 TD 4WD P25W,P25V 2.5 87 KM od 1996 49377-02001 49377-02002 MR355230 MR188348 Mitsubishi
Mitsubishi L 300 L 300 2.5 TD 2.5 87 KM od 1993 49177-01515 MR355220 Mitsubishi

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mitsubishi L 300

Cena i koszt (netto)
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mitsubishi L 300 0 złotych
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mitsubishi L 300 285 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mitsubishi L 300 366 złotych (netto) + części
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mitsubishi L 300 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mitsubishi L 300 (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (auto Mitsubishi)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

Komentarze

Sylwek 2023-02-23 12:18:58

Regeneracja turbosprężarek to skomplikowany proces, który wymaga odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Chociaż istnieją poradniki online i filmy instruktażowe dotyczące regeneracji turbosprężarek, to zaleca się, aby zlecić naprawę turbiny doświadczonemu i wyspecjalizowanemu warsztatowi, który posiada odpowiednie narzędzia i wiedzę. Jeśli chodzi o turbosprężarki do Mitsubishi L 300, ważne jest, aby wybrać warsztat, który ma doświadczenie w naprawie turbosprężarek dla tego konkretnego modelu. L 300 to model samochodu dostawczego produkowanego przez Mitsubishi w latach 1986-2011. W zależności od wersji był oferowany z różnymi silnikami, ale większość jednostek napędowych w tym modelu była turbodoładowana. Regeneracja turbosprężarki do Mitsubishi L 300 wymaga specjalistycznej wiedzy i narzędzi, aby dokładnie zdiagnozować i naprawić problem. Proces regeneracji turbosprężarki zwykle obejmuje demontaż turbosprężarki, wymianę uszkodzonych lub zużytych elementów, takich jak łożyska, uszczelki lub koła turbiny, a następnie dokładne czyszczenie i kontrolę turbin. W niektórych przypadkach konieczne może być również zbalansowanie turbiny. Ważne jest, aby wybrać warsztat, który specjalizuje się w naprawie turbosprężarek marki Mitsubishi, a w szczególności dla modelu L 300. Taki warsztat powinien posiadać niezbędne narzędzia oraz wiedzę i doświadczenie w diagnostyce i naprawie turbosprężarek dla tego konkretnego modelu. Mitsubishi L 300 to samochód dostawczy, który był oferowany z różnymi silnikami i wersjami nadwozia. Model ten był produkowany w latach 1986-2011 i był popularny ze względu na swoją wytrzymałość i niezawodność. W zależności od wersji, Mitsubishi L 300 był oferowany z różnymi silnikami, ale większość z nich była turbodoładowana. Model ten jest nadal stosunkowo często widywany na drogach, szczególnie jako samochód dostawczy.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO