Localizations image

Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów Mini D

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75

Dokąd opłaca się udać, aby skutecznie naprawić turbosprężarkę po wyjęciu z pojazdu marki Mini model D?

Aby skorzystać z naprawy turbosprężarek z samochodu osobowego z logo Mini model D polecamy pokierować się do dysponującego najnowocześniejszym sprzętem warsztatu naprawy turbin, gdzie mechanicy ekspresowo odnowią zepsutą turbosprężarkę.

Jakimi etapami odznacza się proces naprawy układów turbodoładowania z samochodów osobowych marki Mini model D w nowoczesnym i profesjonalnym warsztacie?

Następujące po sobie etapy przeprowadzane w warsztacie renowacji turbosprężarek przedstawiają się w samochodach marki Mini model D w następującej kolejności:
  • Przyjmujemy zepsute turbiny prosto od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego pomocy warto skorzystać w naszym zakładzie.
  • Przeprowadzamy precyzyjną kontrolę układów turbodoładowania w celu zidentyfikowania skali usterek oraz powodów wystąpienia uszkodzenia.
  • Naprawiamy uszkodzone układy doładowania z samochodów marki Mini model D na specjalnych maszynach stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
  • Po realizacji specjalistycznej usługi, jaką jest remont układów turbodoładowania, doręczamy zregenerowane systemy turbodoładowania z pojazdów z logo Mini model D do rąk klienta bez pośredników bądź odsyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej.
  • Do turbiny po regeneracji dołączamy pisemną gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.

Jaka cena wiąże się z przeprowadzeniem renowacji turbo z pojazdu z logo Mini model D w autoryzowanym serwisie?

Opłata, którą klient powinien uiścić za usługę regeneracji turbo z pojazdu marki Mini model D, jest uzależniona od rodzaju awarii turbo; za darmo natomiast przeprowadzamy sprawdzenie turbosprężarki.

Jak najszybciej doręczyć turbinę z samochodu osobowego z logo Mini model D do serwisu, w którym realizuje się regenerację układów turbo?

Najbardziej dogodnym i najszybszym sposobem przekazania układu doładowania do pracowni jest skorzystanie z pomocy współpracującego z naszym zakładem kuriera, którego pracownicy serwisu zamówią dla naszych klientów. Do pracowni można także samodzielnie doręczyć turbo wymagające konsultacji z mechanikiem.

Czy każdy rodzaj układów doładowania zdemontowanych z pojazdu z logo Mini model D może zostać poddany do naprawy?

Budowane przez wiele lat doświadczenie w zakresie remontu układów doładowania w autach marki Mini model D pozwala opiniować, że można poddać renowacji niemalże wszystkie typy układów doładowania, w tym:
  • Turbiny o zmiennej geometrii VTG;
  • Układy turbosprężarek szeregowych i równoległych;
  • Turbiny bez VGT.

Jakiego rodzaju symptomy dostarczają informacji o tym, że w samochodzie osobowym marki Mini model D turbina pracuje nieprawidłowo z powodu uszkodzenia?

Charakterystyczne i częstokrotnie występujące przejawy niesprawności w obrębie systemu doładowania w aucie marki Mini model D to:
  • wzrost emisji sadzy,
  • ograniczenie osiągów,
  • zwiększony pobór paliwa,
  • trudności z odpaleniem samochodu,
  • falowanie obrotów silnika.

Dlaczego w układach turbodoładowania z samochodów osobowych marki Mini model D renowacją najlepiej zajmą się specjaliści z naszego serwisu?

O tym, że to korzystne, by skorzystać z możliwości profesjonalnego warsztatu, aby poddać regeneracji układy doładowania z aut z logo Mini model D, decydują kolejne argumenty:
  • Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
  • Naprawą turbo zajmuje się doskonale wykwalifikowana kadra.
  • Proponujemy niskie ceny za najwyższej jakości usługi.
  • Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
  • Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
  • Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
  • Działamy szybko i skutecznie w zakresie regeneracji turbo.

Producent BMW Mini zastosował turbosprężarkę, która podlega regeneracji i naprawie w swoim modelu o nazwie One D. Samochód segmentu B mogliśmy zakupić jako dwudrzwiowy kabriolet i trzydrzwiowy hatchback z napędem na przednią oś, czyli Front Wheel Drive przenoszony przez pięciobiegową i sześciobiegową manualną oraz sześciobiegową automatyczną CVT przekładnie biegów sprzężoną z jednostką napędową wyposażoną w turbosprężarkę podlegającą czyszczeniu zasilaną olejem napędowym o pojemności 1364 centymetrów sześciennych i mocy 75 koni mechanicznych lub 90 koni mechanicznych, oraz 180 niutonometrów, lub 190 niutonometrów. Powstały trzy generacje produkowane przez niemieckie przedsiębiorstwo motoryzacyjne noszące nazwę BMW Mini od 2001 roku do chwili obecnej.

Regenerowana w serwisie turbina do Mini D
Mini D - serwis regeneracji turbin


Mini D a proces regeneracji turbo 

Miejsce produkcji znajdowało się w Anglii w miejscowości Plant Oxford Cowley i Holandii w miejscowości Born. Pierwsza generacja posiadała takiego konkurenta jak Volkswagen New Beetle, druga generacja konkurowała z samochodem Alfa Romeo MiTo, Citroen DS3, Fiat 500, Volkswagen Beetle oraz Volkswagen New Beetle, a trzecia i ostatnia generacja konkurowała z takimi pojazdami mechanicznymi jak Alfa Romeo MiTo, Audi A1, Citroen DS3, Fiat 500 oraz Volkswagen Beetle. W wyposażeniu trzeciej generacji mogliśmy znaleźć niepraktyczny prędkościomierz i reflektory zespolone ze światłami do jazdy dziennej. Turbosprężarki montowane w silnikach wysokoprężnych tych pojazdów mechanicznych to jedne z najszybciej zużywających się elementów eksploatacyjnych tych jednostek napędowych, aczkolwiek to nie wyklucza ich z kręgu bardzo chętnie kupowanych aut, ponieważ istnieje proces regeneracji turbo, dzięki któremu przywrócimy fabryczne osiągi turbosprężarce.

Katalog Turbosprężark

Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu Model Model Pojazdu (TYP) Pojemność Skokowa Silnika Moc Silnika (KM) Rok Produkcji Samochodu Numer Turbosprężark Numer Producenta Samochodu Nazwa Producenta
Mini D Mini One D R50 1.4 75 KM od 2002 do 2006 17201-33010 17201-33020 1720133010 1720133020 11657790867 TOYOTA
Mini D Mini One D R50 1.4 88 KM od 2005 do 2006 755925-5001S 755925-0001 11657799433 GARRETT
Mini D Mini One D R60 1.6 112 KM od 2010 5435-970-0047 5435-970-0041 5435-970-0039 5435-988-0047 5435-988-0041 5435-988-0039 11658506724 BorgWarner KKK
Mini D Mini Cooper D R55/R56 1.6 D 110 KM od 2006 753420-5006S 753420-9006S 753420-5005S 753420-5004S 753420-0004 753420-0002 750030-0002 740821-0002 11657804903 GARRETT
Mini D Mini D R60/R61 2.0 143 KM od 2011 11658512454 11658512454 -
Mini D Mini D R55/R56/R57/R58/R59 2.0 143 KM od 2011 11658512454 11658512454 -

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mini D

Cena i koszt (netto)
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mini D 0 złotych
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mini D 318 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mini D 366 złotych (netto) + części
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mini D 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mini D (robocizna + części) 399 złotych do ok. 480 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.

Zarezerwuj termin (auto Mini)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.
Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 70 70 60
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.