Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Mercedes, model Sprinter I
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się kierować, po to, aby najskuteczniej zregenerować elementy układu doładowania po wyjęciu z auta marki Mercedes model Sprinter I?
Czym charakteryzuje się proces remontu układów turbodoładowania z samochodów osobowych marki Mercedes model Sprinter I w autoryzowanym oraz profesjonalnym zakładzie?
- Przyjmujemy uszkodzone turbo bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od kuriera, z którego usług warto skorzystać w naszym warsztacie.
- Przeprowadzamy precyzyjną kontrolę turbin w celu wykrycia skali uszkodzeń oraz powodów wystąpienia awarii.
- Regenerujemy i naprawiamy niesprawne turbo z pojazdów z logo Mercedes model Sprinter I na profesjonalnych stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, którą jest regeneracja turbin, dostarczamy naprawione turbo z samochodów marki Mercedes model Sprinter I do klienta w sposób bezpośredni lub wysyłamy na podany przez niego adres dzięki opcji usługi firmy kurierskiej.
- Do części po naprawie załączamy gwarancję na piśmie bez limitu kilometrów.
Jaka opłata łączy się z przeprowadzeniem renowacji turbiny z pojazdu marki Mercedes model Sprinter I w naszym zakładzie?
Jak doręczyć turbo z samochodu osobowego z logo Mercedes model Sprinter I do zakładu, w jakim przeprowadza się regenerację turbosprężarek?
Czy wszystkie rodzaje turbin wymontowanych z auta marki Mercedes model Sprinter I nadaje się do regeneracji?
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii;
- Układy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbosprężarki bez VNT.
Jakie oznaki wskazują na to, że w pojeździe marki Mercedes model Sprinter I turbina działa nieprawidłowo z powodu awarii?
- wytwarzanie dużych ilości dymu,
- zmniejszone osiągi,
- wzrost poboru paliwa,
- unieruchomienie pojazdu,
- nierówna praca silnika.
Co świadczy o tym, że w układach turbodoładowania z samochodów osobowych marki Mercedes model Sprinter I regeneracją najskuteczniej zajmują się mechanicy z autoryzowanej pracowni?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
Samochód dostawczy został wyposażony w turbosprężarkę, która podlega procesowi regeneracji lub naprawy turbiny, a dokładniej mowa tutaj o pojeździe mechanicznym marki Mercedes-Benz modelu Sprinter pierwszej generacji. Samochód ten produkowany jest od 1995 roku do 2006 roku, a mogliśmy go zakupić jako czterodrzwiowego vana, czterodrzwiowego crew caba bądź czterodrzwiowego minibusa, który posiadał napęd na tylną oś, czyli Rear Wheel Drive bądź All Wheel Drive jest to napęd na cztery koła.
Turbina oraz jej regeneracja w Mercedesie Sprinter I
Jednostki napędowe, jakie mogliśmy znaleźć w komorze silnika to silniki o pojemności 2,2 litra i mocy 82 koni mechanicznych, 2,2 litra i mocy 109 koni mechanicznych, 2,2 litra i mocy 129 koni mechanicznych, 2,7 litra i mocy 156 koni mechanicznych, 2,3 litra i mocy 143 koni mechanicznych, które posiadały turbosprężarkę. Ten delikatny element eksploatacyjny wymagał odpowiedniego użytkowania, ponieważ chociażby przez brak oleju, który jest czynnikiem smarującym turbiny, ulegnie ona zatarciu, które prowadzi do regeneracji, a wcześnie do kapitalnej diagnostyki turbosprężarki. Mercedes-Benz Sprinter pierwszej generacji o kodzie fabrycznym W901 – W905 przeszedł przez cały okres produkcji dwa face-liftingi, w pierwszej modernizacji otrzymał, chociażby otwory wlotu powietrza turbosprężarki w okolicy prawego bocznego kierunkowskazu, a podczas drugiego face-liftingu otrzymał między innymi przezroczyste klosze tylnych kierunkowskazów. Turbina do Mercedesa-Benz Sprinter pierwszej generacji jest bardzo droga, ponieważ jej cena wynosi nawet kilka tysięcy złotych, co niekiedy przekracza budżet właściciela, a w takim wypadku, gdy turbo zostaje uszkodzone, należy wybrać proces regeneracji, który jest o wiele tańszy, a przywraca fabryczne osiągi turbiny.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Mercedes | Sprinter I | Sprinter I 208CDI/308CDI/408CDI | 2.1 | 82 KM | od 2000 do 2006 | VV11 VA420031 VB420031 F400009 VA11 | 6110961499 A6110960599 | IHI |
Mercedes | Sprinter I | Sprinter I 211CDI/311CDI/411CDI | 2.1 | 109 KM | od 2000 do 2006 | 709836-9005S 709836-5005S 709836-9004S 709836-5004S 778794-5001S 778794-0001 726698-5003S 726698-0003/2/1 | A6110960899 A6110961699 A6110961599 | GARRETT |
Mercedes | Sprinter I | Sprinter I 213CDI/313CDI/413CDI | 2.1 | 129 KM | od 2000 do 2006 | 709836-9005S 709836-5005S 709836-9004S 709836-5004S 778794-5001S 778794-0001 726698-5003S 726698-0003/2/1 | A6110960899 A6110961699 A6110961599 | GARRETT |
Mercedes | Sprinter I | Sprinter I 216CDI/316CDI/416CDI | 2.7 | 156 KM | od 2000 do 2006 | 709838-9006S 709838-5006S 709838-5005S 709838-9005S 709838-0004 709838-0003 709838-0001 | A6120960399 | GARRETT |
Mercedes | Sprinter I | Sprinter I 216CDI/316CDI/416CDI | 2.7 | 156 KM | od 2004 | 736088-5003S 736088-0003 | A6470900280 6470900280 | GARRETT |
Mercedes | Sprinter I | Sprinter I 210D/310D/410D | 2.9 | 102 KM | od 1995 do 1997 | 454207-5001S 454207-0001 454184-0001 454111-0001 | 6020960899 6020960699 6020960199 6020900880 | GARRETT |
Mercedes | Sprinter I | Sprinter I 210D/310D/410D | 2.9 | 102 KM | od 1997 do 2000 | 454193-5002S 454193-5004S 454193-0004 454193-0002 | 6020960999 602096099980 | GARRETT |
Mercedes | Sprinter I | Sprinter I 212D/312D/412D | 2.9 | 150 KM | od 1995 do 2000 | 454110-0001 | 6050960299 6050960199 6020961099 | GARRETT |
Mercedes | Sprinter I | Sprinter I 212D/312D/412D | 2.9 | 122 KM | od 1995 do 1997 | 454207-5001S 454207-0001 454184-0001 454111-0001 | 6020960899 6020960699 6020960199 6020900880 | GARRETT |
Mercedes | Sprinter I | Sprinter I 212D/312D/412D | 2.9 | 122 KM | od 1997 do 2000 | 454193-5004S 454193-5002S 454193-0004 454193-0002 | 602096099980 6020960999 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mercedes Sprinter I |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mercedes Sprinter I | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mercedes Sprinter I | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mercedes Sprinter I | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mercedes Sprinter I | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mercedes Sprinter I (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Mercedes)
Dodaj komentarz
- Augustów
- Michałowo
- Bielsko-Biała
- Skoczów
- Ustroń
- Elbląg
- Pruszcz Gdański
- Gostyń
- Szczuczyn
- Jarosław
- Kowary
- Kępno
- Masłów Pierwszy
- Kutno
- Łowicz
- Mielec
- Swadzim
- Sława
- Szczawnica
- Dobre Miasto
- Poniatowa
- Piotrków Trybunalski
- Dołuje
- Polkowice
- Puławy
- Okrajszów
- Dęblin
- Skarżysko-Kamienna
- Strzelce Opolskie
- Strzelce Krajeńskie
- Nowe
- Zabłędza
- Biały Dunajec
- Bełżec
- Wieliczka
- Włoszczowa
- Radlin
- Zduńska Wola
- Aleksandrów Łódzki
- Zielona Góra
- Żuromin
- Krosno Odrzańskie
- Gubin
- Lewin Brzeski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek to proces przywrócenia ich pierwotnej wydajności poprzez wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów, co pozwala zaoszczędzić na kosztach zakupu nowych turbosprężarek. Warsztaty zajmujące się naprawą turbosprężarek do samochodów marki Mercedes, w tym modelu Sprinter I, przeprowadzają profesjonalne diagnostyki i naprawy, korzystając z wysokiej jakości części zamienne i specjalistycznego sprzętu. Mercedes Sprinter I to samochód dostawczy produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w latach 1995-2006. W zależności od wersji, był wyposażony w silniki benzynowe lub wysokoprężne. Dzięki swojej pojemności ładunkowej i różnorodnym konfiguracjom nadwozia, Sprinter I jest nadal popularnym wyborem wśród przedsiębiorców i osób prowadzących działalność gospodarczą. Regeneracja turbosprężarek do Mercedesa Sprintera I może okazać się opłacalna, gdyż koszt naprawy jest zazwyczaj niższy niż koszt zakupu nowej turbosprężarki. Naprawa polega na demontażu turbiny, oczyszczeniu jej ze szkodliwych osadów, a następnie wymianie zużytych lub uszkodzonych elementów, takich jak łożyska, uszczelki, tłoki i zawory. Po wymianie części, turbosprężarka jest ponownie zmontowana i poddana testom, aby zapewnić jej prawidłowe działanie. Warto jednak pamiętać, że nie każda turbosprężarka nadaje się do regeneracji. Często lepiej jest wymienić turbosprężarkę na nową, szczególnie jeśli jest już mocno zużyta lub uszkodzona w sposób uniemożliwiający jej naprawę. Podsumowując, regeneracja turbosprężarek do Mercedesa Sprintera I to proces, który pozwala zaoszczędzić na kosztach naprawy, pod warunkiem że turbosprężarka jest w dobrym stanie technicznym i nadaje się do regeneracji. Warsztaty zajmujące się naprawą turbosprężarek do samochodów marki Mercedes posiadają odpowiednie doświadczenie i sprzęt, aby dokładnie przeprowadzić naprawę i przywrócić pierwotną wydajność turbosprężarki.