Regeneracja turbosprężarek Mercedes S-klasa W220 Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się kierować, po to, aby najlepiej wyremontować turbosprężarkę po wyjęciu z auta marki Mercedes model S-klasa W220?
Jakim przebiegiem odznacza się proces renowacji turbosprężarek z samochodów osobowych marki Mercedes model S-klasa W220 w autoryzowanym oraz profesjonalnym laboratorium?
- Przyjmujemy zepsute systemy turbodoładowania bezpośrednio od klienta bądź od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego pomocy warto skorzystać w naszym warsztacie.
- Realizujemy precyzyjną weryfikację turbosprężarek w celu znalezienia skali uszkodzeń oraz przyczyn usterki.
- Regenerujemy uszkodzone systemy turbodoładowania z samochodów osobowych marki Mercedes model S-klasa W220 na zaawansowanych technologicznie przyrządach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po realizacji specjalistycznej usługi, jaką jest regeneracja turbosprężarek, doręczamy w pełni sprawne turbo z aut z logo Mercedes model S-klasa W220 do zleceniodawcy bezpośrednio lub przesyłamy na jego adres dzięki dostępności usługi kuriera.
- Do turbiny po naprawie załączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaka cena łączy się z renowacją turbo z samochodu osobowego marki Mercedes model S-klasa W220 w specjalistycznym zakładzie?
W jaki sposób dostarczyć turbo z pojazdu z logo Mercedes model S-klasa W220 do zakładu, w jakim realizuje się naprawę turbo?
Czy każdy typ układów doładowania wyjętych z pojazdu z logo Mercedes model S-klasa W220 może zostać poddany do remontu?
- Turbiny ze zmienną geometrią;
- Układy doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbosprężarki bez VTG.
Które symptomy informują o tym, że w samochodzie osobowym z logo Mercedes model S-klasa W220 turbina pracuje niewłaściwie z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- wzrost emisji sadzy,
- spadek osiągów,
- wzrost zużycia paliwa,
- niemożność rozruchu silnika,
- wahania obrotów.
Dlaczego w układach turbodoładowania z samochodów osobowych marki Mercedes model S-klasa W220 naprawą najskuteczniej zajmą się fachowcy z autoryzowanej pracowni?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- Naprawą turbo zajmuje się doskonale wykwalifikowana kadra.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
W 1998 roku firma Mercedes rozpoczęła sprzedaż kolejnego modelu luksusowej limuzyny klasy S. Mercedes W220 to następca udanej konstrukcji W140, który ponownie podniósł wysoko poprzeczkę dla swoich konkurentów. Stylistycznie nowa S-klasa została dość mocno zmieniona. Przede wszystkim, nadwozie zostało zaokrąglone co odbiło się pozytywnie na aerodynamice samochodu, a tym samym stało się ciszej we wnętrzu samochodu. Flagowa odmiana W220 nosiła nazwę S600 i była to najlepiej wyposażona wersja. Najmocniejszą odmianę reprezentowała wersja S65 AMG. W220 był bardzo bogato wyposażony jak na swoje czasy, co gwarantowało olbrzymią popularność tego modelu. Do napędu niemieckiej limuzyny posłużyły silniki benzynowe a także wysokoprężne.
Merceses S-klasa W220 a problem z uszkodzoną turbosprężarką
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
W220 1998-2005
Benzynowy:
5.5 Biturbo 500 KM (M275E55LA) – wersja S600 Biturbo
6.0 Biturbo 612 KM (M275E60LA) – wersja S65 AMG
Wysokoprężne:
3.2 CDI 197 KM (OM613DE32LA) – wersja S320 CDI
3.2 CDI 204 KM (OM648DE32LA) – wersja S320 CDI
4.0 CDI 250 KM (OM628DE40LA) – wersja S400 CDI
4.0 CDI 260 KM (OM628DE40LA) – wersja S400 CDI
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mercedes S-klasa W220 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mercedes S-klasa W220 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mercedes S-klasa W220 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mercedes S-klasa W220 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mercedes S-klasa W220 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mercedes S-klasa W220 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Mercedes)
Dodaj komentarz
- Augustów
- Michałowo
- Bielsko-Biała
- Skoczów
- Ustroń
- Elbląg
- Pruszcz Gdański
- Gostyń
- Szczuczyn
- Jarosław
- Kowary
- Kępno
- Masłów Pierwszy
- Kutno
- Łowicz
- Mielec
- Swadzim
- Sława
- Szczawnica
- Dobre Miasto
- Poniatowa
- Piotrków Trybunalski
- Dołuje
- Polkowice
- Puławy
- Okrajszów
- Dęblin
- Skarżysko-Kamienna
- Strzelce Opolskie
- Strzelce Krajeńskie
- Nowe
- Zabłędza
- Biały Dunajec
- Bełżec
- Wieliczka
- Włoszczowa
- Radlin
- Zduńska Wola
- Aleksandrów Łódzki
- Zielona Góra
- Żuromin
- Krosno Odrzańskie
- Gubin
- Lewin Brzeski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Decyzja o regeneracji turbosprężarki do samochodu marki Mercedes S-klasa W220 zależy od wielu czynników, takich jak stan turbosprężarki, koszt regeneracji w porównaniu z zakupem nowej, ilość przejechanych kilometrów, a także indywidualne preferencje właściciela pojazdu. Jednak warto zauważyć, że regeneracja turbosprężarki może być korzystnym rozwiązaniem, jeśli turbina wymaga jedynie wymiany zużytych lub uszkodzonych elementów, takich jak łożyska, uszczelki, wirniki, a nie wymaga wymiany całej jednostki na nową. W takiej sytuacji koszt regeneracji turbosprężarki może być znacznie niższy niż koszt zakupu nowej turbiny. Dodatkowo, regeneracja turbosprężarki może zapewnić poprawę osiągów samochodu, a także zwiększyć żywotność turbosprężarki, co przyczyni się do zmniejszenia kosztów utrzymania pojazdu w przyszłości. Mercedes S-klasa W220 to luksusowy samochód, który był produkowany w latach 1998-2005. Samochód ten oferowany był z różnymi silnikami, w tym m.in. z silnikami benzynowymi V6 i V8 oraz z silnikami wysokoprężnymi V6 i V8. W samochodach tej klasy często stosowane są turbosprężarki, które zwiększają moc silnika. Jednak ze względu na intensywną pracę i duże obciążenie, turbosprężarki często ulegają awariom i wymagają naprawy lub regeneracji.