Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Mercedes, model G400
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się udać, aby skutecznie naprawić turbinę po wyjęciu z pojazdu z logo Mercedes model G400?
Jakimi etapami charakteryzuje się proces regeneracji układów turbodoładowania z samochodów marki Mercedes model G400 w nowoczesnym oraz profesjonalnym laboratorium?
- Odbieramy niesprawne turbo bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od kuriera, z jakiego usług warto skorzystać w naszym warsztacie.
- Przeprowadzamy dokładną diagnostykę układów turbodoładowania w celu odnalezienia skali uszkodzeń i powodów wystąpienia uszkodzenia.
- Naprawiamy niedziałające turbo z samochodów z logo Mercedes model G400 na przeznaczonych do tego maszynach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, którą jest renowacja turbo, dostarczamy w pełni sprawne turbosprężarki z samochodów z logo Mercedes model G400 do klienta w sposób bezpośredni bądź odsyłamy na wskazany przez niego adres dzięki możliwości usługi kuriera.
- Do turbosprężarki po renowacji załączamy gwarancję na piśmie bez limitu kilometrów.
Jaka opłata łączy się z przeprowadzeniem regeneracji systemu doładowania z pojazdu z logo Mercedes model G400 w autoryzowanym warsztacie?
Jak przywieźć turbosprężarki z samochodu z logo Mercedes model G400 do warsztatu, w którym realizuje się regenerację układów turbo?
Czy każdy rodzaj układów turbodoładowania wymontowanych z auta z logo Mercedes model G400 nadaje się do renowacji?
- Turbiny ze zmienną geometrią;
- Doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbosprężarki bez VGT.
Które oznaki dostarczają informacji o tym, że w pojeździe z logo Mercedes model G400 turbo pracuje nieprawidłowo z powodu uszkodzenia?
- wytwarzanie dużych ilości dymu,
- zmniejszona moc,
- zwiększone zużycie paliwa,
- problemy z odpaleniem silnika,
- nierówna praca silnika.
Dlaczego w układach turbodoładowania z pojazdów marki Mercedes model G400 naprawą najbardziej rzetelnie zajmą się mechanicy z naszego serwisu?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- Nasi pracownicy to specjaliści, którzy stale doskonalą swoje umiejętności w zakresie diagnostyki oraz naprawy turbosprężarek.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Szybko naprawiamy turbo.
Koncern Mercedes-Benz wyposażył w turbosprężarkę oznaczenie G400 CDI, które występuje w samochodzie marki Mercedes-Benz model W463, która jako część ciągle pracująca po pewnym czasie ulega wyeksploatowaniu, a to prowadzi do regeneracji turbosprężarki lub naprawy turbiny, aczkolwiek należy nadmienić, iż turbo ulega destrukcji przez złą eksploatację, czynniki zewnętrzne na przykład takie jak ciała obce, które mogą uszkodzić wirnik. Ten pojazd mechaniczny można było zakupić jako dwudrzwiowego kabrioleta, dwudrzwiowego vana oraz trzydrzwiowy i pięciodrzwiowy samochód terenowy, który posiada napęd na tylną oś, czyli Rear Wheel Drive bądź na cztery koła, All Wheel Drive, a jest przenoszony przez czterobiegową, pięciobiegową manualną lub czterobiegową, pięciobiegową i siedmiobiegową automatyczną skrzynię biegów sprzężoną z widlastą ósemką wyposażoną w turbosprężarkę, która podlega regeneracji lub naprawie, gdy dojdzie do zużycia się jej części eksploatacyjnych.
Usługa regeneracji turbo dla Mercedesa G400
Jednostka napędowa zasilana olejem napędowym wytwarza 250 koni mechanicznych, 184 kilowaty oraz 560 niutonometrów, które generuje przy 1700-2600 obrotów na minutę, a jej pojemność skokowa wynosi 3996 centymetrów sześciennych. W 2014 roku przedsiębiorstwo motoryzacyjne noszące nazwę Mercedes-Benz zapowiedziało, że w roku 2017 samochód przejdzie duży face-lifting, w którym zostanie zredukowana masa o 200 kilogramów oraz pojazd będzie przystosowany do standardów ekologicznych i będzie podniesiony komfort podróżowania. Uszkodzona turbosprężarka podlega wymianie turbiny lub regeneracji turbo, aczkolwiek zakup nowego turbo to koszt nawet kilkunastu tysięcy złotych, dlatego też profesjonalne pracownie oferują proces czyszczenia, który jest kilka razy tańszy.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Mercedes | G400 | G-Klasse 400 CDI W463 | 4.0 | 250 KM | od 2001 do 2005 | 724496-5004S 724496-0003 724496-0002 717384-0002 709720-0001 | A6280900080 A6280960499 A6280960299 A6280960099 6280960499 6280960299 6280900080 | GARRETT |
Mercedes | G400 | G-Klasse 400 CDI W463 | 4.0 | 250 KM | od 2001 do 2005 | 724495-5004S 724495-0003 724495-0002 724495-0001 717383-0002 709719-0001 | A6280900180 A6280960599 A6280960399 A6280960199 6280960599 6280960399 6280960199 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mercedes G400 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mercedes G400 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mercedes G400 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mercedes G400 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mercedes G400 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mercedes G400 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Mercedes)
Dodaj komentarz
- Augustów
- Michałowo
- Bielsko-Biała
- Skoczów
- Ustroń
- Elbląg
- Pruszcz Gdański
- Gostyń
- Szczuczyn
- Jarosław
- Kowary
- Kępno
- Masłów Pierwszy
- Kutno
- Łowicz
- Mielec
- Swadzim
- Sława
- Szczawnica
- Dobre Miasto
- Poniatowa
- Piotrków Trybunalski
- Dołuje
- Polkowice
- Puławy
- Okrajszów
- Dęblin
- Skarżysko-Kamienna
- Strzelce Opolskie
- Strzelce Krajeńskie
- Nowe
- Zabłędza
- Biały Dunajec
- Bełżec
- Wieliczka
- Włoszczowa
- Radlin
- Zduńska Wola
- Aleksandrów Łódzki
- Zielona Góra
- Żuromin
- Krosno Odrzańskie
- Gubin
- Lewin Brzeski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Mercedes G400 to samochód terenowy, który był produkowany w latach 1997-2000. Samochód ten był wyposażony w silnik benzynowy o pojemności 4.0 litra i mocy 250 KM, który nie był wyposażony w turbosprężarkę. W przypadku innych modeli samochodów marki Mercedes, w których zastosowano turbosprężarkę, regeneracja turbosprężarek może być opłacalną opcją, ponieważ może pozwolić na przywrócenie pełnej sprawności turbosprężarki w znacznie niższej cenie niż zakup nowej turbosprężarki. Przed podjęciem decyzji o regeneracji turbosprężarki do samochodu Mercedes G400, należy dokładnie zbadać jej stan i ocenić, czy regeneracja jest opłacalna. W przypadku silników benzynowych, w których nie stosuje się turbosprężarek, regeneracja może nie mieć sensu, ponieważ koszt regeneracji może być wyższy niż koszt zakupu nowej turbosprężarki. Jeśli jednak zdecydujemy się na regenerację turbosprężarki do samochodu marki Mercedes z silnikiem diesla, w którym zastosowano turbosprężarkę, warto skorzystać z usług sprawdzonego warsztatu specjalizującego się w naprawie i regeneracji turbosprężarek do samochodów marki Mercedes. Ważne jest wykorzystanie oryginalnych lub wysokiej jakości części zamiennych, które są odpowiednie dla danego modelu samochodu, aby zapewnić długą żywotność i niezawodność turbosprężarki po regeneracji. Podsumowując, warto dokładnie zbadać stan turbosprężarki w samochodzie marki Mercedes, modelu G400, i ocenić, czy regeneracja turbosprężarki jest opłacalna. W przypadku silników benzynowych, w których nie stosuje się turbosprężarek, regeneracja może nie mieć sensu, ponieważ koszt regeneracji może być wyższy niż koszt zakupu nowej turbosprężarki. W przypadku silników diesla, w których zastosowano turbosprężarkę, regeneracja może być opłacalną opcją, ponieważ pozwala na przywrócenie pełnej sprawności turbosprężarki w znacznie niższej cenie niż zakup nowej turbosprężarki.