Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Mercedes, model C30 AMG
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie warto się udać, aby skutecznie wyremontować turbinę po demontażu z samochodu osobowego z logo Mercedes model C30 AMG?
Jakim przebiegiem charakteryzuje się proces regeneracji układów turbodoładowania z pojazdów z logo Mercedes model C30 AMG w nowoczesnym i specjalistycznym laboratorium?
- Przyjmujemy niesprawne turbosprężarki prosto od klienta bądź od pracownika firmy kurierskiej, z którego oferty warto skorzystać w naszym zakładzie.
- Przeprowadzamy wnikliwą kontrolę turbin w celu wykrycia obszaru uszkodzeń i powodów wystąpienia usterki.
- Regenerujemy i naprawiamy niedziałające systemy turbodoładowania z samochodów z logo Mercedes model C30 AMG na przeznaczonych do tego stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, jaką jest regeneracja turbo, oddajemy zregenerowane układy doładowania z aut z logo Mercedes model C30 AMG do rąk zleceniodawcy w sposób bezpośredni bądź wysyłamy na podany przez niego adres dzięki opcji usługi firmy kurierskiej.
- Do turbo po renowacji załączamy pisemną gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka opłata łączy się z naprawą układu doładowania z samochodu osobowego marki Mercedes model C30 AMG w naszym serwisie?
W jaki sposób dotransportować turbinę z samochodu marki Mercedes model C30 AMG do zakładu, w jakim realizuje się renowację turbo?
Czy każda kategoria turbin zdemontowanych z pojazdu marki Mercedes model C30 AMG nadaje się do regeneracji?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią;
- Układy doładowania szeregowych i równoległych;
- Turbosprężarki tradycyjne.
Jakiego rodzaju oznaki dostarczają informacji o tym, że w samochodzie osobowym marki Mercedes model C30 AMG turbo funkcjonuje niewłaściwie z powodu awarii?
- zwiększone dymienie,
- wyraźnie słabsza moc,
- wzrost poboru paliwa,
- problemy z odpaleniem silnika,
- wahania obrotów.
Z jakich powodów w turbinach z pojazdów z logo Mercedes model C30 AMG diagnostyką i regeneracją najbardziej rzetelnie zajmą się profesjonaliści z naszego serwisu?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
C30 CDI AMG zostało wyposażone w turbosprężarkę, która jako element eksploatacyjny, ulega wyeksploatowaniu, przez co podlega regeneracji lub naprawie turbiny. Pojazd mechaniczny segmentu D klasy luksusowej został zaprojektowany przez Bruno Sacco i produkowany przez niemieckie przedsiębiorstwo motoryzacyjne pod nazwą Mercedes-Benz od 2000 roku do 2006 roku, jego następcą jest Mercedes-Benz klasy C trzeciej generacji. Posiadał napęd na tylną oś, czyli Rear Wheel Drive, a przenoszony był przez sześciobiegową manualną lub pięciobiegową bądź siedmiobiegową 7G-TRONIC automatyczną skrzynię biegów, która była sprzężona z jednostką napędową posiadającą turbosprężarkę zasilaną olejem napędowym o pojemności 2950 centymetrów sześciennych o mocy 231 koni mechanicznych i 260 kilowatów, a przy 2000 obrotów na minutę generuje 540 niutonometrów.
Regeneracja turbo dla Mercedesa C30 AMG
Jego prędkość maksymalna wynosi 250 kilometrów na godzinę, a do setki przyśpiesza w zaledwie 6,8 sekundy. To wszystko zawdzięcza turbosprężarce, dzięki której posiada tak satysfakcjonujące osiągi, aczkolwiek posiadacz, który nie pamięta o odpowiedniej eksploatacji, przyczynia się do uszkodzenia turbiny, co skutkuje regeneracją. Jego prędkość maksymalną można było zwiększyć za pomocą odinstalowania elektronicznego ogranicznika prędkości, który ogranicza jazdę do prędkości 250 kilometrów na godzinę. Turbosprężarka zainstalowana w rzędowej piątce posiadała jedną wadę, a mianowicie często ulegała wyeksploatowaniu, aczkolwiek istnieją wyspecjalizowane specjalistyczne pracownie, które trudnią się procesem regeneracji, a to daje nam możliwość zregenerowania turbiny.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Mercedes | C30 AMG | C-Klasse 30 CDI AMG W203 | 3.0 | 231 KM | od 2003 do 2005 | 729355-5003S 729355-0003 729355-0002 729355-0001 | A6120960899 6120960899 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mercedes C30 AMG |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mercedes C30 AMG | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mercedes C30 AMG | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mercedes C30 AMG | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mercedes C30 AMG | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mercedes C30 AMG (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Mercedes)
Dodaj komentarz
- Augustów
- Michałowo
- Bielsko-Biała
- Skoczów
- Ustroń
- Elbląg
- Pruszcz Gdański
- Gostyń
- Szczuczyn
- Jarosław
- Kowary
- Kępno
- Masłów Pierwszy
- Kutno
- Łowicz
- Mielec
- Swadzim
- Sława
- Szczawnica
- Dobre Miasto
- Poniatowa
- Piotrków Trybunalski
- Dołuje
- Polkowice
- Puławy
- Okrajszów
- Dęblin
- Skarżysko-Kamienna
- Strzelce Opolskie
- Strzelce Krajeńskie
- Nowe
- Zabłędza
- Biały Dunajec
- Bełżec
- Wieliczka
- Włoszczowa
- Radlin
- Zduńska Wola
- Aleksandrów Łódzki
- Zielona Góra
- Żuromin
- Krosno Odrzańskie
- Gubin
- Lewin Brzeski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Mercedes C30 AMG to model samochodu z serii C klasy, który został wyprodukowany w latach 2002-2007. To wydajny samochód sportowy, który był wyposażony w silnik V6 o pojemności 3.0 litra z turbosprężarką, co pozwalało na osiągnięcie imponującej mocy 245 kW (333 KM) i momentu obrotowego 480 Nm. Regeneracja turbosprężarki w Mercedesie C30 AMG może być niezbędna, jeśli zauważysz spadek mocy silnika, głośne szumy lub wibracje. Problemy z turbosprężarką mogą wynikać z uszkodzenia łożysk, zużycia wirnika lub elementów mechanicznych, które wpływają na pracę turbosprężarki. W takim przypadku warto skontaktować się z profesjonalnym warsztatem, który zajmuje się regeneracją turbosprężarek do samochodów marki Mercedes. Regeneracja turbosprężarki polega na wymianie uszkodzonych elementów na nowe lub zregenerowane, czyszczeniu i dokładnej regulacji turbosprężarki. Jest to proces, który wymaga specjalistycznej wiedzy i narzędzi, dlatego warto powierzyć go profesjonalistom. Regeneracja turbosprężarki w Mercedesie C30 AMG może pomóc w przywróceniu pełnej mocy silnika i poprawie jego osiągów. Odpowiednio zregenerowana turbosprężarka powinna pracować bezawaryjnie przez długi czas, pod warunkiem, że zostaną zachowane odpowiednie warunki eksploatacji i regularne przeglądy. Warto również pamiętać, że regeneracja turbosprężarki jest zazwyczaj tańszą opcją niż jej wymiana na nową, a dodatkowo jest bardziej ekologiczna, ponieważ pozwala na odzyskanie użyteczności zużytych części.