Mercedes A-klasa W168 regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie należy się kierować, aby najszybciej wyremontować turbinę po demontażu z samochodu osobowego z logo Mercedes model A-klasa W168?
Czym odznacza się procedura remontu turbo z samochodów z logo Mercedes model A-klasa W168 w nowoczesnym i profesjonalnym serwisie?
- Przyjmujemy niedziałające turbo prosto od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z którego pomocy warto skorzystać w naszym serwisie.
- Realizujemy kompleksową kontrolę turbin w celu odnalezienia skali usterek i przyczyn uszkodzenia.
- Naprawiamy zepsute systemy turbodoładowania z samochodów z logo Mercedes model A-klasa W168 na profesjonalnych stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, jaką jest renowacja układów turbodoładowania, przekazujemy w pełni sprawne turbo z aut marki Mercedes model A-klasa W168 do rąk zleceniodawcy bezpośrednio albo wysyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej.
- Do części po naprawie załączamy gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka cena wiąże się z przeprowadzeniem renowacji systemu doładowania z auta marki Mercedes model A-klasa W168 w naszym zakładzie?
Jak najszybciej dotransportować turbosprężarki z samochodu marki Mercedes model A-klasa W168 do serwisu, w jakim realizuje się regenerację turbin?
Czy każdy typ turbosprężarek wymontowanych z auta z logo Mercedes model A-klasa W168 może zostać poddany do remontu?
- Turbiny VGT – o zmiennej geometrii;
- Układy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbosprężarki bez VGT.
Jakie objawy wskazują na to, że w samochodzie marki Mercedes model A-klasa W168 turbosprężarka działa nieprawidłowo z powodu uszkodzeń?
- wytwarzanie dużych ilości dymu,
- wyraźnie słabsza moc,
- wzrost poboru paliwa,
- trudności z odpaleniem samochodu,
- falowanie obrotów silnika.
Z jakich przyczyn w układach turbodoładowania z samochodów z logo Mercedes model A-klasa W168 regeneracją w najlepszy sposób zajmują się profesjonaliści z autoryzowanego serwisu?
- Naprawione w serwisie elementy obejmujemy gwarancją.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Proponujemy niskie ceny za najwyższej jakości usługi.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Działamy szybko i skutecznie w zakresie regeneracji turbo.
W 1997 roku Mercedes zaprezentował pierwszy model klasy A o fabrycznym numerze W168. Samochód ten był pierwszym samochodem z napędem na przednią oś w historii marki. W168 zasłynął z racji dużego bezpieczeństwa, poprzez zastosowanie systemu redukującego siłę uderzenia czołowego. System ten polegał na tym, że w przypadku uderzenia czołowego, silnik wraz ze skrzynią biegów wślizgiwały się pod podłogę pojazdu zamiast do wnętrza. W roku produkcyjnym, Szwedzi przeprowadzili próbę Łosia, której Mercedes W168 nie przeszedł pomyślnie. Samochód ten przewrócił się na bok, a skutkiem tego było chwilowe wycofanie ze sprzedaży wszystkich egzemplarzy tego modelu aż do czasu rozwiązania tego problemu. Samochód wrócił do sprzedaży w 1998 roku, a problem rozwiązano poprzez zastosowanie po raz pierwszy systemu stabilizacji toru jazdy ESP oraz pewnym modyfikacjom w zawieszeniu pojazdu. Mercedes W168 mógł być napędzany jednym z czterech silników benzynowych lub jednym silnikiem wysokoprężnym.
Co zrobić w przypadku uszkodzonej turbiny z Mercedesa A-klasy W168?
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
W168 1997-2004
Wysokoprężne:
1.7 CDI 60 KM (OM 668) – wersja 160 CDI
1.7 CDI 75 KM (OM668DE17LA) – wersja 160 CDI
1.7 CDI 90 KM (OM668) – wersja 170 CDI
1.7 CDI 95 KM (OM668) – wersja 170 CDI
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mercedes A-klasa W168 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mercedes A-klasa W168 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mercedes A-klasa W168 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mercedes A-klasa W168 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mercedes A-klasa W168 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mercedes A-klasa W168 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Mercedes)
Dodaj komentarz
- Augustów
- Michałowo
- Bielsko-Biała
- Skoczów
- Ustroń
- Elbląg
- Pruszcz Gdański
- Gostyń
- Szczuczyn
- Jarosław
- Kowary
- Kępno
- Masłów Pierwszy
- Kutno
- Łowicz
- Mielec
- Swadzim
- Sława
- Szczawnica
- Dobre Miasto
- Poniatowa
- Piotrków Trybunalski
- Dołuje
- Polkowice
- Puławy
- Okrajszów
- Dęblin
- Skarżysko-Kamienna
- Strzelce Opolskie
- Strzelce Krajeńskie
- Nowe
- Zabłędza
- Biały Dunajec
- Bełżec
- Wieliczka
- Włoszczowa
- Radlin
- Zduńska Wola
- Aleksandrów Łódzki
- Zielona Góra
- Żuromin
- Krosno Odrzańskie
- Gubin
- Lewin Brzeski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Mercedes A-klasa W168, produkowany w latach 1997-2004, jest wyposażona w turbosprężarkę oznaczoną symbolem GT1446V. Regeneracja i naprawa turbosprężarki w Mercedesie A-klasy W168 jest procesem polegającym na przywróceniu jej właściwej funkcjonalności, gdy ulegnie ona awarii lub zużyciu. Do najczęstszych problemów z turbosprężarką w Mercedesie A-klasy W168 należą:
Zawieszenie wirnika: w wyniku zanieczyszczenia lub zużycia turbosprężarki, wirnik może zacząć się zawieszać, co wpływa na jej wydajność.
Usterki układu smarowania: w przypadku braku odpowiedniego smarowania, turbosprężarka może ulec uszkodzeniu, a w skrajnych przypadkach może dojść do uszkodzenia całego silnika.
Zniszczenie łożysk: zużycie łożysk może prowadzić do powstawania luzów w turbosprężarce, co wpływa na jej wydajność.
Regeneracja i naprawa turbosprężarki w Mercedesie A-klasy W168 zazwyczaj polega na regeneracji elementów mechanicznych, takich jak wirniki, łożyska, koła turbiny, itp. Elementy te są poddawane procesowi czyszczenia, naprawy lub wymiany. Wymiana uszkodzonych lub zużytych elementów jest często konieczna, aby przywrócić turbosprężarce jej właściwe działanie. W przypadku poważniejszych uszkodzeń lub zniszczeń, może być konieczna wymiana całej turbosprężarki. W takim przypadku ważne jest, aby używać tylko oryginalnych lub sprawdzonych zamienników, aby zapewnić właściwe działanie turbosprężarki i uniknąć dalszych problemów z nią związanych. Regeneracja i naprawa turbosprężarek w Mercedesie A-klasy W168 powinna być przeprowadzana przez specjalistów w autoryzowanych serwisach samochodowych lub przez niezależne warsztaty specjalizujące się w naprawie turbosprężarek, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w tej dziedzinie.