Localizations image

Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Mazda, model 626

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.80

Dokąd należy się wybrać, aby najszybciej wyremontować układ doładowania po wyjęciu z pojazdu z logo Mazda model 626?

W celu naprawy turbo z samochodu osobowego marki Mazda model 626 podpowiadamy, aby pokierować się do największego w kraju warsztatu regeneracji turbin, w którym fachowcy szybko odnowią elementy, które uległy awarii.

Czym charakteryzuje się procedura regeneracji turbo z samochodów osobowych marki Mazda model 626 w nowoczesnym i specjalistycznym laboratorium?

Poszczególne etapy wykonywane w warsztacie renowacji turbin wyglądają w samochodach marki Mazda model 626 w następujący sposób:
  • Odbieramy niesprawne turbosprężarki bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego pomocy można skorzystać w naszym zakładzie.
  • Realizujemy precyzyjną kontrolę turbo w celu znalezienia wielkości usterek oraz przyczyn awarii.
  • Regenerujemy niedziałające turbiny z samochodów osobowych z logo Mazda model 626 na wyznaczonych do tego stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
  • Po realizacji zaawansowanej usługi, jaką jest remont turbin, przekazujemy naprawione turbosprężarki z samochodów osobowych z logo Mazda model 626 do zleceniodawcy bezpośrednio bądź odsyłamy na jego adres dzięki dostępności usługi kuriera.
  • Do turbiny po renowacji załączamy pisemną gwarancję bez limitu kilometrów.

Jaka opłata wiąże się z renowacją systemu doładowania z samochodu osobowego z logo Mazda model 626 w naszym zakładzie?

Kwota, jaką klient powinien uiścić za usługę regeneracji systemu doładowania z auta z logo Mazda model 626, zależy od rodzaju awarii części; bezpłatnie natomiast realizujemy weryfikację turbo.

W jaki sposób dostarczyć turbosprężarki z auta marki Mazda model 626 do serwisu, w jakim przeprowadza się naprawę turbo?

Najbardziej wygodnym i najszybszym sposobem oddania układu doładowania do pracowni będzie skorzystanie z pomocy współpracującego z naszą pracownią pracownika firmy kurierskiej, którego pracownicy serwisu umówią dla Państwa. Do zakładu można także samodzielnie przywieźć turbo wymagające diagnostyki.

Czy wszystkie rodzaje układów turbodoładowania zdemontowanych z pojazdu z logo Mazda model 626 kwalifikuje się do naprawy?

Budowane przez wiele lat doświadczenie w kwestii renowacji turbo w autach marki Mazda model 626 pozwala uznawać, iż jest możliwe, by poddać naprawie prawie każdy rodzaj turbo, w tym:
  • Turbiny VGT – o zmiennej geometrii;
  • Systemy doładowania Bi i Twin turbo;
  • Turbosprężarki konwencjonalne.

Które symptomy informują o tym, że w samochodzie marki Mazda model 626 turbosprężarka funkcjonuje nieprawidłowo z powodu uszkodzeń mechanicznych?

Swoiste i najczęściej ujawniające się sygnały niesprawności w obrębie turbo w samochodzie z logo Mazda model 626 to:
  • zwiększone dymienie,
  • ograniczenie osiągów,
  • wzrost poboru paliwa,
  • niemożność rozruchu silnika,
  • wahania obrotów.

Co przemawia za tym, że w turbinach z samochodów z logo Mazda model 626 renowacją w najlepszy sposób zajmą się specjaliści z naszego zakładu?

Na temat tego, że to korzystne, by skorzystać z opcji specjalistycznego zakładu, aby poddać regeneracji układy doładowania z aut z logo Mazda model 626, przemawiają następujące argumenty:
  • Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
  • Nasi pracownicy to specjaliści, którzy stale doskonalą swoje umiejętności w zakresie diagnostyki oraz naprawy turbosprężarek.
  • Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
  • Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
  • Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
  • Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
  • Szybko naprawiamy turbo.

Mazda w 1979 roku zaprezentowała samochód klasy średniej o nazwie Mazda 626 I generacji. Samochód ten był popularny szczególnie na rynku japońskim. Silnik umieszczony był z przodu zaś napęd trafiał na tylne koła. W 1982 roku ruszyła produkcja drugiej generacji modelu 626. Auto oferowane było w 127 państwach, w których dość dobrze się sprzedawał. W zachodnich Niemczech uważano Mazdę 626 II generacji za najlepszy pojazd firmy Mazda. Po raz pierwszy zastosowano silnik wysokoprężny w modelu 626 a także silnik benzynowy turbodoładowany. Trzecia generacja Mazdy 626 to właściwie tylko druga generacja po face liftingu. Zmiany objęły zderzaki, światła oraz w małym stopniu wnętrze pojazdu. Mazda 626 czwartej generacji produkowana była w latach 1992-1997. Auto charakteryzowało się bardzo opływową sylwetką. Czwarta generacja 626 wyraźnie urosła względem poprzednich generacji, co pozytywnie przeniosło się na funkcjonalność. Silnik wysokoprężny wyposażony był w doładowanie typu Comprex, realizowane za pomocą paska. To ciekawe rozwiązanie pozwalało zlikwidować efekt turbo dziury, który był powszechny w tamtych czasach. W 1997 roku zaprezentowano piątą generację modelu 626. Auto nieco zmieniło się pod względem stylistycznym, a w 2000 roku przeszło face lifting, który nadał jej nieco agresywnego wyglądu. Duże zmiany zaszły także we wnętrzu, które było już w standardowej odmianie bogato wyposażone. Za napęd odpowiedzialne były jednostki benzynowe oraz wysokoprężne turbodoładowane.

Turbosprężarka z Mazdy 626 wyważana w serwisie
Wyważanie turbin z Mazdy 626


Czy regeneracja turbiny z Mazdy 626 jest możliwa?

Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.

626 II 1982-1987

Benzynowe:

2.0i Turbo 118 KM (FET)

626 V 1997-2002

Wysokoprężne:

2.0 DiTD 90 KM (RF3F)

2.0 DiTD 110 KM (RF3F)

 

regeneracja turbin Mazda 626
Turbo Mazda 626

Katalog Turbosprężark

Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu Model Model Pojazdu (TYP) Pojemność Skokowa Silnika Moc Silnika (KM) Rok Produkcji Samochodu Numer Turbosprężark Numer Producenta Samochodu Nazwa Producenta
Mazda 626 626 DiTD 2.0 136 KM od 1997 VJ30 RF4F.13.700 IHI
Mazda 626 626 DiTD 2.0 90 KM od 1998 VJ27 VA410047 RF2B-13-700A IHI
Mazda 626 626 DiTD 2.0 100 KM od 1999 VJ27 VA410047 RF2B-13-700A IHI
Mazda 626 626 DiTD 2.0 110 KM od 1999 VJ27 VA410047 RF2B-13-700A IHI
Mazda 626 626 2.2 147 KM od 1991 do 1992 VJ11 VB130022 F220B 3730428 E92Z9G438A IHI

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mazda 626

Cena i koszt (netto)
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mazda 626 0 złotych
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mazda 626 285 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mazda 626 366 złotych (netto) + części
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mazda 626 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mazda 626 (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (auto Mazda)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO