Mazda 2 regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd warto się wybrać, po to, aby najszybciej zregenerować turbosprężarkę po wyjęciu z auta z logo Mazda model 2?
Jakim przebiegiem odznacza się proces naprawy turbo z samochodów z logo Mazda model 2 w autoryzowanym i specjalistycznym laboratorium?
- Odbieramy niedziałające turbiny bezpośrednio od klienta lub od pracownika firmy kurierskiej, z którego oferty można skorzystać w naszym warsztacie.
- Przeprowadzamy wnikliwą diagnostykę układów turbodoładowania w celu odnalezienia wielkości usterek oraz powodów wystąpienia usterki.
- Naprawiamy niedziałające systemy turbodoładowania z samochodów z logo Mazda model 2 na przeznaczonych do tego stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, którą jest renowacja turbosprężarek, dostarczamy działające systemy turbodoładowania z samochodów osobowych marki Mazda model 2 do rąk klienta w sposób bezpośredni albo wysyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej.
- Do elementów po regeneracji załączamy pisemną gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaka cena wiąże się z naprawą układu doładowania z auta marki Mazda model 2 w specjalistycznym serwisie?
Jak dostarczyć turbinę z pojazdu z logo Mazda model 2 do warsztatu, w którym wykonuje się regenerację turbosprężarek?
Czy każda kategoria turbo zdemontowanych z pojazdu z logo Mazda model 2 nadaje się do remontu?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią;
- Układy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbosprężarki bez VGT.
Jakie symptomy dostarczają informacji o tym, że w aucie marki Mazda model 2 turbo działa nieprawidłowo z powodu uszkodzenia?
- zwiększone dymienie,
- zmniejszone osiągi,
- zwiększone zużycie paliwa,
- problemy z rozruchem,
- falowanie obrotów silnika.
Z jakich przyczyn w turbinach z pojazdów z logo Mazda model 2 diagnostyką i naprawą w najlepszy sposób zajmą się mechanicy z naszego serwisu?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Działamy szybko i skutecznie w zakresie regeneracji turbo.
Japoński koncern Mazda w 1996 roku przedstawił pierwszą generację samochodu Mazda 2. Samochód ten zalicza się do małych miejskich samochodów osobowych, które szczególnie w Europie stały się od lat 90’ bardzo popularne. Co prawda pierwsza generacja nie zdobyła dużej popularności na Starym Kontynencie ze względu na swoją dość nie urodziwą stylistykę oraz dość ubogie wyposażenie. W 2002 roku Mazda rozpoczęła produkcję drugiej generacji modelu 2. Auto stylistycznie nieco się zmieniło, ale złośliwi powiedzą tu bardziej o mocny face lifcie, ponieważ linia boczna jest identyczna jak w pierwszej generacji Mazdy 2. Wnętrze zyskało nieco na wyposażeniu, ale wciąż odbiegało wyraźnie od niemieckich konkurentów. Przełomem okazała się dopiero Mazda 2 trzeciej generacji, produkowana od 2007 roku. Auto konstrukcyjnie opiera się na płycie podłogowej samochodu Forda Fiesty VII generacji. Stylistycznie auto nawiązuje do pozostałych modeli Mazdy, a więc prezentuje bardzo nowoczesną oraz elegancką stylistykę. W 2010 roku Mazda 2 przeszła face lifting, który upodobnił ten mały samochód do większego modelu 3. Auto oferowane jest w sześciu wariantach wyposażenia. Gama silnikowa złożona jest silników benzynowych oraz wysokoprężnych.
Mazda 2 a problem z uszkodzeniem turbiny
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
2 II 2002-2007
Wysokoprężny:
1.4 CD 68 KM (F6JA, F6JB)
2 III 2007-obecnie
Wysokoprężne:
1.4 MZR-CD 68 KM
1.6 MZ-CD 90 KM
1.6 MZ-CD 95 KM
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Mazda | 2 | 2 1.4 MZ-CD | 1.4 | 68 KM | od 2003 do 2007 | 5435-988-0009 5435-988-0007 5435-988-0001 | Y401-13-700B Y40113700B | BorgWarner KKK |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mazda 2 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mazda 2 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mazda 2 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mazda 2 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mazda 2 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mazda 2 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Mazda)
Dodaj komentarz
- Lipsk
- Bukówno
- Michałowo
- Biłgoraj
- Czersk
- Łęki
- Czarnków
- Czaplinek
- Pasłęk
- Witnica
- Gostynin
- Kolbuszowa
- Gruszczyn
- Stręgoborzyce
- Krzeszowice
- Krasnystaw
- Kraśnik
- Lubatówka
- Kutno
- Dębno
- Nowy Dwór Mazowiecki
- Bytom Odrzański
- Wschowa
- Olkusz
- Wolbrom
- Barczewo
- Komorniki
- Płock
- Tarnowo Podgórne
- Głogówek
- Raszyn
- Okrajszów
- Siedlce
- Słupsk
- Tarnobrzeg
- Tomaszów Lubelski
- Włocławek
- Lewin Brzeski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Mazda 2 to subkompaktowy samochód osobowy produkowany od 2002 roku. Jest to jeden z najbardziej popularnych modeli Mazdy na całym świecie, oferujący ekonomiczne i dynamiczne jazdy. Turbosprężarki w samochodach Mazdy 2, podobnie jak w innych pojazdach, są podatne na uszkodzenia z różnych powodów, takich jak zużycie, brak konserwacji lub niewłaściwe użytkowanie. Aby przywrócić pełną wydajność silnika, konieczna jest regeneracja lub naprawa turbosprężarki. Regeneracja turbosprężarki polega na dokładnym zbadaniu jej stanu i wymianie wszystkich uszkodzonych elementów, takich jak łożyska, uszczelki, wirniki, koła turbinowe, itp. Wszystkie elementy są czyszczone, a wymienione podzespoły są fabrycznie nowe i w pełni oryginalne. Naprawa turbosprężarki obejmuje tylko wymianę uszkodzonych elementów bez przeprowadzania pełnej regeneracji. Zazwyczaj polega to na wymianie jednego lub kilku elementów, w zależności od rodzaju uszkodzenia, takich jak np. koło turbiny czy łożyska. W obu przypadkach, celem jest przywrócenie pełnej wydajności i niezawodności turbosprężarki, co pozwala na zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika, a także zmniejszenie zużycia paliwa. Podsumowując, Mazda 2 to popularny i ekonomiczny samochód, a regeneracja lub naprawa turbosprężarki może zwiększyć jego wydajność i niezawodność. Warto jednak pamiętać, że regeneracja powinna być przeprowadzona tylko przez specjalistów, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie i narzędzia do pracy z turbosprężarkami.