Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Honda, model FR-V
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się udać, po to, by najszybciej wyremontować turbosprężarkę po demontażu z auta marki Honda model FR-V?
Jakim przebiegiem charakteryzuje się proces regeneracji turbosprężarki z samochodów marki Honda model FR-V w autoryzowanym oraz profesjonalnym laboratorium?
- Przyjmujemy zepsute systemy turbodoładowania prosto od klienta lub od kuriera, z jakiego usług warto skorzystać w naszym zakładzie.
- Realizujemy wnikliwą kontrolę turbosprężarek w celu wykrycia obszaru usterek i przyczyn usterki.
- Czyścimy i regenerujemy uszkodzone układy doładowania z samochodów z logo Honda model FR-V na dedykowanych stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po realizacji specjalistycznej usługi, jaką jest renowacja turbosprężarek, doręczamy działające układy doładowania z samochodów marki Honda model FR-V do zleceniodawcy w sposób bezpośredni albo przesyłamy na jego adres dzięki opcji usługi kurierskiej.
- Do turbo po renowacji załączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaka opłata wiąże się z przeprowadzeniem naprawy systemu doładowania z pojazdu z logo Honda model FR-V w naszym warsztacie?
W jaki sposób dostarczyć turbinę z auta marki Honda model FR-V do zakładu, w jakim wykonuje się regenerację turbo?
Czy wszystkie typy turbosprężarek wymontowanych z samochodu osobowego marki Honda model FR-V może zostać poddany do regeneracji?
- Turbiny o zmiennej geometrii;
- Systemy doładowania składające się z wielu turbosprężarek;
- Turbiny konwencjonalne.
Jakiego rodzaju objawy wskazują na to, że w samochodzie z logo Honda model FR-V turbosprężarka funkcjonuje nieprawidłowo z powodu awarii?
- dymienie,
- spadek mocy,
- wzrost poboru paliwa,
- trudności z odpaleniem samochodu,
- skoki obrotów silnika.
Co świadczy o tym, że w turbinach z pojazdów z logo Honda model FR-V diagnostyką i renowacją najskuteczniej zajmują się fachowcy z naszego serwisu?
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
Honda w 2004 roku zaprezentowała oryginalną konstrukcję kompaktowego minivana zaliczaną do segmentu K. Było to drugie po Fiacie Multipli auto, które w dwóch rzędach zapewniało podróżowanie sześciu osobom. FR-V gabarytowo było niewiele większe od typowego samochodu pochodzącego z segmentu C, co jak się okazało było jego mankamentem. W samochodzie podróżowało się bowiem mało komfortowo w momencie gdy w jednym rzędzie postanowiła usiąść trójka dorosłych osób. Wskazane jest odsunięcie drugiego rzędu trochę do tyłu, aby kierowca mógł swobodnie operować biegami. Na szczęście problem ten nie dotyczył miejsca na nogi, bo tu auto oferuje wystarczający komfort i to także pasażerom z tyłu. Z uwagi na to, że nie był przewidziany trzeci rząd siedzeń to samochód oferował dobrą przestrzeń bagażową (439l), czego nie można powiedzieć o innych minivanach z dodatkowo rozłożonymi ostatnimi siedzeniami. FR-V z pewnością nie szokował tak wyglądem jak jego protoplasta ideowy, czyli Multipla. Mamy tu do czynienia z nadwoziem łączącym w sobie cechy auta rodzinnego z klasycznym samochodem osobowym. Przód więc jest dość agresywny, mocno opływowy, a tył opada jak w klasycznych vanach. Oprócz silników benzynowych, samochód napędza sprawdzona i bardzo uznana jednostka wysokoprężna Hondy o pojemności 2.2 i CTDI generująca 140KM. Cechuje się ona doskonałą kulturą pracy i niskim spalaniem.
Czy turbiny z Hondy FR-V mogą być poddawane regeneracji?
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Honda FR-V 2004 – 2009
Wysokoprężny:
2.2 i CTDi 140 KM ( N22A1 )
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Honda | FR-V | FR-V 2.2 i-CTDi | 2.2 i-CTDi | 140 KM | od 2005 do 2007 | 802014-5001S 753707-0009 | 18900-RMA-E01 18900RMAE01 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Honda FR-V |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Honda FR-V | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Honda FR-V | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Honda FR-V | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Honda FR-V | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Honda FR-V (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Honda)
Dodaj komentarz
- Bełchatów
- Czeladź
- Terespol
- Michałowo
- Tarnogród
- Mąkowarsko
- Bydgoszcz
- Trzebinia
- Czarnków
- Głogów
- Gorzów Wielkopolski
- Tarczyn
- Paszowice
- Kołobrzeg
- Stręgoborzyce
- Leżajsk
- Mszana Dolna
- Strzelno
- Nakło nad Notecią
- Rudnik nad Sanem
- Praszka
- Kosmolów
- Olsztyn
- Kadzidło
- Działoszyn
- Orzysz
- Płock
- Radomsko
- Sejny
- Siemiatycze
- Sosnowiec
- Strzelce Opolskie
- Suwałki
- Tczew
- Bełżec
- Tuchola
- Brzeg Dolny
- Siechnice
- Zambrów
- Zawiercie
- Zielona Góra
- Żywiec
- Siemianowice Śląskie
- Grodków
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Honda FR-V polega na dokładnym sprawdzeniu każdego elementu turbosprężarki i jej naprawie, jeśli to konieczne. Regeneracja może obejmować wymianę łożysk, uszczelek, wirników oraz innych uszkodzonych lub zużytych części. W przypadku braku możliwości naprawy, konieczna może być wymiana całej turbosprężarki. Honda FR-V to samochód typu MPV, który był produkowany w latach 2004-2009. Auto zostało zaprojektowane tak, aby pomieścić do sześciu pasażerów, dzięki zastosowaniu trzech rzędów siedzeń. Honda FR-V oferuje solidne osiągi i dynamikę jazdy, co jest częściowo wynikiem zastosowania turbosprężarki w jednym z modeli silników. W zależności od modelu silnika, Honda FR-V może być wyposażona w turbosprężarkę lub nie. Wersja z turbosprężarką oferuje wyższą moc i moment obrotowy, co przekłada się na lepsze osiągi. Jednakże, ze względu na większe obciążenia, turbosprężarki są bardziej podatne na zużycie i uszkodzenia, co może wymagać regeneracji lub naprawy. W przypadku konieczności naprawy lub regeneracji turbosprężarki w samochodzie Honda FR-V, zaleca się skorzystanie z usług specjalistycznego warsztatu, który posiada doświadczenie w naprawie i regeneracji tego typu urządzeń.