Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów Fiat Ulysee
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie opłaca się wybrać, po to, by najskuteczniej zregenerować turbosprężarkę po wyjęciu z samochodu osobowego z logo Fiat model Ulysee?
Czym charakteryzuje się procedura regeneracji turbo z pojazdów z logo Fiat model Ulysee w autoryzowanym oraz profesjonalnym warsztacie?
- Odbieramy niesprawne układy doładowania bezpośrednio od klienta bądź od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego pomocy można skorzystać w naszym serwisie.
- Przeprowadzamy wnikliwą kontrolę turbo w celu odnalezienia obszaru uszkodzeń i przyczyn awarii.
- Regenerujemy i naprawiamy niesprawne turbiny z samochodów z logo Fiat model Ulysee na profesjonalnych przyrządach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, jaką jest naprawa turbin, oddajemy naprawione systemy turbodoładowania z samochodów osobowych z logo Fiat model Ulysee do rąk klienta bezpośrednio albo odsyłamy na podany przez niego adres dzięki możliwości usługi kuriera.
- Do turbosprężarki po renowacji dołączamy gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaki koszt łączy się z przeprowadzeniem regeneracji turbiny z samochodu osobowego z logo Fiat model Ulysee w autoryzowanym serwisie?
W jaki sposób przywieźć turbosprężarki z auta marki Fiat model Ulysee do zakładu, w którym realizuje się regenerację turbin?
Czy każdy typ turbo wymontowanych z pojazdu marki Fiat model Ulysee nadaje się do naprawy?
- Turbiny ze zmienną geometrią;
- Układy doładowania składające się z wielu turbosprężarek;
- Turbiny tradycyjne.
Jakie symptomy informują o tym, że w aucie z logo Fiat model Ulysee turbina funkcjonuje niewłaściwie z powodu uszkodzenia?
- czarny dym z wydechu,
- ograniczenie osiągów,
- zwiększone zużycie paliwa,
- niemożność rozruchu silnika,
- nierówna praca silnika.
Z jakich przyczyn w turbosprężarkach z samochodów marki Fiat model Ulysee diagnostyką i naprawą najskuteczniej zajmują się specjaliści z autoryzowanej pracowni?
- Naprawione w serwisie elementy obejmujemy gwarancją.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
Silniki wysokoprężne oraz motor benzynowy, który mogliśmy znaleźć pod maską Fiata Ulysee jest wyposażony w turbo, które należy regenerować lub naprawiać, ponieważ jest ono narażone na wiele czynników zewnętrznych, które prowadzą do uszkodzenia turbosprężarki. Samochód produkowany w latach 1994-2010 przez firmę Fiat to auto typu van segmentu D, które po raz pierwszy zostało przedstawione w 1994 roku. Powstały dwie generacje Fiata Ulysee, pierwsza z nich przeszła modernizację w 2001 roku, zmieniono wtedy pas przedni i wnętrze. Auto posiadało jednostki napędowe zasilane paliwem oktanowym o pojemnościach 1,8 litra i mocy 99 koni mechanicznych, 2,0 litra i mocy 121 koni mechanicznych, 2,0 litra i mocy 132 koni mechanicznych, 2,0 litra i mocy 136 koni mechanicznych, 2,0 litra wyposażone w turbosprężarkę i mocy 147 koni mechanicznych, to właśnie dzięki niej ten silnik uzyskał takie osiągi, aczkolwiek należy pamiętać o tym, aby nie skazywać turbiny na nienaturalną pracę, ponieważ może to skutkować regeneracją oraz silniki zasilane paliwem cetanowym o pojemnościach 1,9 litra i mocy 90 koni mechanicznych, 2,0 litra i mocy 109 koni mechanicznych, 2,1 litra i mocy 109 koni mechanicznych.
Usługa regeneracji turbo dla aut o nazwie Fiat Ulysee
Wszystkie motory wysokoprężne były wyposażone w turbosprężarkę, która jako część eksploatacyjna podlegała regeneracji i naprawie. Samochód zawierał w swoim wyposażeniu elektryczne szyby i lusterka oraz klimatyzację. Druga generacja przedstawiona w 2002 roku posiadała silniki benzynowe o pojemnościach 2,0 litra i mocy 136 koni mechanicznych oraz widlastą szóstkę 3,0 litra i mocy 204 koni mechanicznych, a także silniki zasilane olejem napędowym wyposażone w turbosprężarkę o pojemnościach 2,0 litra i mocy 109 koni mechanicznych oraz 2,2 litra i mocy 128 koni mechanicznych. Standardowe wyposażenie to dwie poduszki powietrzne, dwie boczna i dwie kurtyny, system ABS z EBD, klimatyzację manualną, elektrycznie sterowane szyby i lusterka. Każdy samochód wyposażony w system turbodoładowania, czyli turbosprężarkę należy odpowiedni eksploatować, tak aby turbo wytrzymało bardzo długo, jeżeli jednak do tego nie dojdzie, to w takim wypadku turbina ulegnie awarii i zostanie poddana regeneracji bądź będzie potrzebny zakup nowego turbo, którego koszt mieści się w granicach nawet kilku tysięcy złotych.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Fiat | Ulysee | Ulysse I 1.9 TD | 1.9 TD | 90 KM | od 1995 | 454086-5001S 454086-0001 | 037563 037562 9623320880 9620155280 | GARRETT |
Fiat | Ulysee | Ulysse I 1.9 TD | 1.9 TD | 90 KM | od 1995 | 454086-5001S 454086-0001 | 037563 037562 9623320880 9620155280 | GARRETT |
Fiat | Ulysee | Ulysse II 2.0 HDi Multijet | 2.0 | 136 KM | od 2007 | 760220-5004S 760220-9004S 760220-5003S 760220-0003 | 71724358 9682778880 9656204580 | GARRETT |
Fiat | Ulysee | Ulysse I 2.0 JTD | 2.0 JTD | 109 KM | od 1999 | 706978-5001S 706978-0001 | 9634521180 9634584280 71723507 | GARRETT |
Fiat | Ulysee | Ulysse I 2.0 JTD | 2.0 JTD | 109 KM | od 2001 | 713667-5003S 713667-0003 713667-0001 | 9637861280 9644384180 | GARRETT |
Fiat | Ulysee | Ulysse I 2.0 JTD | 2.0 JTD | 147 KM | od 1994 do 2000 | 454162-5002S 454162-5001S 454162-0001 465439-0002 | 037569 9624296380 9612135580 | GARRETT |
Fiat | Ulysee | Ulysse II 2.0 JTD | 2.0 JTD | 109 KM | od 2002 do 2006 | 713667-5003S 713667-0003 713667-0001 | 9637861280 9644384180 | GARRETT |
Fiat | Ulysee | Ulysse I 2.1 TD | 2.1 TD | 109 KM | od 1996 do 1999 | 454113-9002S 454113-0002 454113-0001 | 9621716680 | GARRETT |
Fiat | Ulysee | Ulysse I 2.1 TD | 2.1 TD | 109 KM | od 1998 | 701072-0001 | 9631536380 | GARRETT |
Fiat | Ulysee | Ulysse II 2.2 JTD | 2.2 JTD | 170 KM | od 2008 | 778088-5001S 769901-5003S 769901-0003 769901-0002 769901-0001 769393-0001 | 0375P1 0375N4 | GARRETT |
Fiat | Ulysee | Ulysse II 2.2 JTD | 2.2 JTD | 128 KM | od 2002 | 707240-5005S 707240-9005S 707240-5003S 707240-5002S 707240-0002 | 9649588660 9649588680 | GARRETT |
Fiat | Ulysee | Ulysse II 2.2 JTD | 2.2 JTD | 128 KM | od 01.2002 | 707240-5001S | 9641192380 71723516 0375H0 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Fiat Ulysee |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Fiat Ulysee | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Fiat Ulysee | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Fiat Ulysee | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Fiat Ulysee | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Fiat Ulysee (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Fiat)
Dodaj komentarz
- Bełchatów
- Będzin
- Międzyrzec Podlaski
- Bielsko-Biała
- Frombork
- Chełmno
- Czersk
- Chorzów
- Ciechanów
- Cieszyn
- Elbląg
- Nowa Wieś Ełcka
- Giżycko
- Lubiń
- Gorlice
- Iława
- Kamienna Góra
- Miękinia
- Skawina
- Krapkowice
- Lubatówka
- Wijewo
- Strzelno
- Mysłowice
- Chomranice
- Ożarów
- Opoczno
- Otwock
- Przemyśl
- Przeworsk
- Przysucha
- Janowice
- Rypin
- Głogów Małopolski
- Skarżysko-Kamienna
- Suchedniów
- Dobiegniew
- Szydłowiec
- Chełmża
- Siechnice
- Zambrów
- Czerwieńsk
- Żnin
- Grodzisk Wielkopolski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli szukasz warsztatów zajmujących się regeneracją turbosprężarek do samochodów marki Fiat Ulysse, powinieneś poszukać specjalisty, który ma doświadczenie w naprawie turbosprężarek do tego konkretnego modelu. Dobrze byłoby poszukać warsztatu, który specjalizuje się w regeneracji turbosprężarek i ma pozytywne opinie od innych klientów. Co do pytania o opłacalność regeneracji turbosprężarki, zależy to od konkretnych okoliczności. Jeśli turbosprężarka jest w dobrym stanie i potrzebuje jedynie regeneracji, to może to być opłacalna opcja. Regeneracja turbosprężarki jest często tańsza niż jej wymiana na nową, a po regeneracji turbosprężarka może działać tak samo dobrze jak nowa. W przypadku samochodu marki Fiat Strada, to mały pick-up, produkowany przez włoską markę Fiat. Pierwsza generacja Fiata Strada była produkowana w latach 1996-2013 i była oparta na platformie Fiata Palio. W 2013 roku samochód przeszedł modernizację i zmienił nazwę na Fiat Strada II. W tym samym roku rozpoczęto produkcję nowej wersji Fiata Strada, która różniła się od poprzednika pod względem stylistycznym i technicznym. W zależności od wersji i kraju, w którym był sprzedawany, Fiat Strada oferował różne silniki benzynowe i diesla, o pojemności od 1,2 do 1,8 litra. Samochód miał również różne wersje nadwozia, w tym 2-drzwiowe i 4-drzwiowe kabiny, a także wersję z nadwoziem typu platforma. Fiat Strada był popularny w krajach Ameryki Łacińskiej ze względu na swoją wytrzymałość, ekonomiczność i praktyczność. Samochód był wyposażony w różne funkcje i udogodnienia, takie jak system ABS, klimatyzację, elektryczne sterowanie szyb, system audio z CD i USB, a nawet kurtyny powietrzne.