Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Fiat, model Sedici
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się kierować, aby najskuteczniej wyremontować układ doładowania po wyjęciu z samochodu marki Fiat model Sedici?
Czym charakteryzuje się procedura remontu turbosprężarki z samochodów marki Fiat model Sedici w autoryzowanym i profesjonalnym warsztacie?
- Przyjmujemy zepsute systemy turbodoładowania bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego pomocy można skorzystać w naszym zakładzie.
- Przeprowadzamy precyzyjną diagnostykę turbo w celu znalezienia wielkości usterek i przyczyn uszkodzenia.
- Regenerujemy niedziałające turbiny z samochodów marki Fiat model Sedici na wysokiej klasy stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po realizacji specjalistycznej usługi, którą jest naprawa układów turbodoładowania, przekazujemy w pełni sprawne turbiny z samochodów marki Fiat model Sedici do rąk klienta bezpośrednio albo wysyłamy na podany przez niego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej.
- Do części po regeneracji dołączamy gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaki koszt łączy się z regeneracją systemu doładowania z pojazdu z logo Fiat model Sedici w autoryzowanym zakładzie?
W jaki sposób doręczyć turbosprężarki z samochodu marki Fiat model Sedici do zakładu, w którym przeprowadza się regenerację turbosprężarek?
Czy wszystkie rodzaje turbo zdemontowanych z samochodu osobowego z logo Fiat model Sedici nadaje się do remontu?
- Turbosprężarki VGT – o zmiennej geometrii;
- Systemy doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbiny bez VNT.
Jakie objawy dostarczają informacji o tym, że w samochodzie osobowym z logo Fiat model Sedici turbosprężarka funkcjonuje niewłaściwie z powodu awarii?
- czarny dym z wydechu,
- spadek osiągów,
- większe zużycie paliwa,
- problemy z rozruchem,
- wahania obrotów.
Co świadczy o tym, że w układach doładowania z samochodów osobowych marki Fiat model Sedici diagnostyką i renowacją najlepiej zajmą się mechanicy z autoryzowanego serwisu?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
Grupa FIAT przy współpracy z firmą Suzuki od 2006 roku produkuje mały samochód terenowy o nazwie Fiat Sedici. Samochód ten należy do segmentu samochodów sportowo-użytkowych tzw. SUV. Oba koncerny ustaliły, że 1/3 wyprodukowanych egzemplarzy tego auta będzie sprzedawana jako Fiat Sedici, a 2/3 już jako Suzuki SX4. Auto zbudowane zostało w większości na częściach Fiata, co zapewnia niską awaryjność a przy tym tanie koszty ewentualnej wymiany uszkodzonego elementu. Stylizacyjnie, Fiat Sedici jest dziełem włoskiego biura projektowego Italdesign Giugiaro. Auto napędzane jest przez jednostki benzynowe a także wysokoprężne, które gwarantują dobre osiągi przy jednocześnie niskim zużyciu paliwa.
Czy regeneracja turbosprężarki do Fiata Sedici jest możliwa?
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Sedici 2006-obecnie
Wysokoprężne:
1.9 D MultiJet 120 KM (D19AA)
2.0 D MultiJet 135 KM (D20AA)
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Fiat | Sedici | Sedici 1.9 JTDM | 1.9 JTDM | 120 KM | od 2006 | 767837-5001S 767837-9002S 767837-0001 754821-0001 760822-0001 760822-0002 | 55195268 55200807 55205475 71788697 71790934 55205181 | GARRETT |
Fiat | Sedici | Sedici 2.0 16V Multijet | 2.0 16V | 135 KM | od 2009 | 5439-988-0093 5439-970-0093 | 55225012 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Fiat Sedici |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Fiat Sedici | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Fiat Sedici | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Fiat Sedici | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Fiat Sedici | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Fiat Sedici (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Fiat)
Dodaj komentarz
- Bełchatów
- Będzin
- Międzyrzec Podlaski
- Bielsko-Biała
- Frombork
- Chełmno
- Czersk
- Chorzów
- Ciechanów
- Cieszyn
- Elbląg
- Nowa Wieś Ełcka
- Giżycko
- Lubiń
- Gorlice
- Iława
- Kamienna Góra
- Miękinia
- Skawina
- Krapkowice
- Lubatówka
- Wijewo
- Strzelno
- Mysłowice
- Chomranice
- Ożarów
- Opoczno
- Otwock
- Przemyśl
- Przeworsk
- Przysucha
- Janowice
- Rypin
- Głogów Małopolski
- Skarżysko-Kamienna
- Suchedniów
- Dobiegniew
- Szydłowiec
- Chełmża
- Siechnice
- Zambrów
- Czerwieńsk
- Żnin
- Grodzisk Wielkopolski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Fiat, model Sedici, polega na przeprowadzeniu procesu odnowienia i naprawy zepsutej lub zużytej turbiny. Proces ten składa się z kilku etapów, w tym:
Demontaż turbosprężarki - turbina musi zostać wypięta z samochodu i rozłożona na części, aby można było ocenić, jakie elementy wymagają naprawy lub wymiany.
Czyszczenie - każda część turbosprężarki musi być dokładnie oczyszczona z nagromadzonego brudu, oleju i resztek paliwa. W tym etapie sprawdza się również czy elementy się nie skorodowały.
Wymiana lub naprawa uszkodzonych elementów - jeśli w czasie czyszczenia okazało się, że jakieś elementy turbiny są uszkodzone, muszą one zostać wymienione lub naprawione.
Montaż - po wymianie lub naprawie uszkodzonych elementów, turbosprężarka zostaje złożona w całość i zamontowana z powrotem w samochodzie.
Jeśli chodzi o informacje na temat Fiata Sedici, jest to samochód typu SUV, produkowany w latach 2006-2014. Model ten został opracowany w ramach współpracy Fiata i japońskiego Suzuki. Fiat Sedici wyposażony był w różne silniki benzynowe i diesla, w tym wersję 1.6-litrową oraz 2.0-litrową. W niektórych wersjach tego modelu stosowana była turbosprężarka, która zwiększała moc silnika i poprawiała osiągi pojazdu.