Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów Fiat Ritmo
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd warto się udać, żeby najlepiej wyremontować turbinę po wyjęciu z pojazdu marki Fiat model Ritmo?
Jakim przebiegiem charakteryzuje się proces remontu turbiny z pojazdów marki Fiat model Ritmo w nowoczesnym oraz specjalistycznym serwisie?
- Przyjmujemy niedziałające systemy turbodoładowania prosto od klienta lub od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego pomocy można skorzystać w naszym zakładzie.
- Wykonujemy dokładną kontrolę turbosprężarek w celu odnalezienia skali usterek i powodów wystąpienia awarii.
- Naprawiamy niesprawne systemy turbodoładowania z aut marki Fiat model Ritmo na wysokiej klasy stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, jaką jest renowacja turbin, oddajemy naprawione turbosprężarki z aut z logo Fiat model Ritmo do rąk klienta w sposób bezpośredni lub odsyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej.
- Do turbiny po naprawie załączamy gwarancję na piśmie bez limitu kilometrów.
Jaka opłata łączy się z regeneracją systemu doładowania z samochodu marki Fiat model Ritmo w autoryzowanym zakładzie?
Jak dostarczyć turbosprężarkę z auta marki Fiat model Ritmo do warsztatu, w jakim wykonuje się renowację turbo?
Czy wszystkie typy układów doładowania wyjętych z auta z logo Fiat model Ritmo nadaje się do remontu?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią;
- Doładowania składające się z wielu turbosprężarek;
- Turbiny bez zmiennej geometrii.
Jakiego rodzaju objawy dostarczają informacji o tym, że w samochodzie z logo Fiat model Ritmo turbosprężarka funkcjonuje niewłaściwie z powodu uszkodzenia?
- zwiększone dymienie,
- wyraźnie słabsza moc,
- konieczność częstszego tankowania,
- trudności z odpaleniem samochodu,
- falowanie obrotów silnika.
Dlaczego w turbo z samochodów osobowych marki Fiat model Ritmo diagnostyką i renowacją najskuteczniej zajmują się fachowcy z naszej pracowni?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
Druga generacja Fiata Ritmo wprowadziła do swojej gamy silnikowej motor z turbosprężarką, która jak na lata produkcji bardzo często ulegała awarii, która prowadziła do regeneracji turbo lub naprawy turbiny. Fiat Ritmo pojawił się na rynku w 1978 roku i zakończył produkcję w 1988 roku, jest to samochód klasy kompaktowej segmentu C posiadający szeroko rozwiniętą gamę silnikową, w której górowały jednostki napędowe zasilane paliwem oktanowym, a mianowicie były to motory o pojemnościach 1,1 litra o mocy 55 koni mechanicznych, 1,1 litra o mocy 58 koni mechanicznych, 1,3 litra o mocy 65 koni mechanicznych, 1,3 litra o mocy 68 koni mechanicznych, 1,5 litra o mocy 75 koni mechanicznych, 1,5 litra o mocy 79 koni mechanicznych, 1,5 litra o mocy 82 koni mechanicznych, 1,6 litra o mocy 100 koni mechanicznych, 1,6 litra o mocy 105 koni mechanicznych, 2,0 lira o mocy 130 koni mechanicznych oraz zasilane paliwem cetanowym o pojemności 1,7 litra o mocy 58 koni mechanicznych, 1,7 litra o mocy 60 koni mechanicznych i 1,9 litra o mocy 80 koni mechanicznych, ten silnik posiadał takie osiągi, dzięki zainstalowanej turbosprężarka, która przez złą eksploatację poddawała się awariom, a one prowadziły do regeneracji.
O regeneracji turbo w samochodach Fiat Ritmo
Druga generacja Fiata Ritmo dostała nowe reflektory i już zamiast dwóch pojawiły się cztery i nową atrapę chłodnicy. Rzędowa czwórka z ośmioma zaworami posiadała pośredni wtrysk oleju napędowego, napęd na przednią oś przenoszony przez pięciobiegową manualną skrzynię biegów. To właśnie dzięki turbo auto posiadało tak wysokie parametry i to ono przyciągało najwięcej potencjalnych kupców, którzy przed zakupem chcieli sprawdzić, jak to auto sprawuje się na drodze. Niedoświadczenie testujących auto niekiedy została uszkodzona turbina, której regeneracja była możliwa w firmie turbo, która posiadała odpowiednie części do turbin oraz fach w tej dziedzinie.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Fiat | Ritmo | Ritmo II 80 TD 1,9 (138A) | 1.9 TD | 80 KM | od 1985 do 1987 | 5316-988-6000 | 7605106 7636593 5999320 46234279 | BorgWarner KKK |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Fiat Ritmo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Fiat Ritmo | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Fiat Ritmo | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Fiat Ritmo | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Fiat Ritmo | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Fiat Ritmo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Fiat)
Dodaj komentarz
- Bełchatów
- Będzin
- Międzyrzec Podlaski
- Bielsko-Biała
- Frombork
- Chełmno
- Czersk
- Chorzów
- Ciechanów
- Cieszyn
- Elbląg
- Nowa Wieś Ełcka
- Giżycko
- Lubiń
- Gorlice
- Iława
- Kamienna Góra
- Miękinia
- Skawina
- Krapkowice
- Lubatówka
- Wijewo
- Strzelno
- Mysłowice
- Chomranice
- Ożarów
- Opoczno
- Otwock
- Przemyśl
- Przeworsk
- Przysucha
- Janowice
- Rypin
- Głogów Małopolski
- Skarżysko-Kamienna
- Suchedniów
- Dobiegniew
- Szydłowiec
- Chełmża
- Siechnice
- Zambrów
- Czerwieńsk
- Żnin
- Grodzisk Wielkopolski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów Fiat Ritmo oferują usługi związane z regeneracją i naprawą układu turbodoładowania. Przykładowe objawy uszkodzonej turbiny w tym modelu to: spadek mocy silnika, wzrost zużycia paliwa, szumy, piski lub trzaski dochodzące z okolic turbosprężarki, pojawienie się dymu o niebieskim lub białym kolorze z układu wydechowego, ślady oleju na turbosprężarce lub wokół niej, a także pojawienie się błędów na desce rozdzielczej, związanych z pracą układu turbodoładowania. W przypadku wystąpienia któregokolwiek z tych objawów, zaleca się jak najszybszą wizytę w warsztacie zajmującym się turbosprężarkami, aby sprawdzić układ turbodoładowania i zidentyfikować ewentualne problemy. Fiat Ritmo to model samochodu produkowany w latach 1978-1988 przez włoską markę Fiat. Jest to kompaktowy samochód, który był oferowany w kilku wersjach nadwoziowych, w tym hatchback, sedan i kombi. Samochód był dostępny w różnych wersjach silnikowych, w tym benzynowych i wysokoprężnych o pojemności od 1,1 do 2,0 litra. W zależności od wersji, samochód oferował różne poziomy wyposażenia i stylizacji, a w późniejszych latach produkcji był także oferowany jako model Strada. W czasie swojej produkcji, Fiat Ritmo zdobył wiele nagród i wyróżnień, a także zyskał popularność wśród kierowców w Europie.