Regeneracja turbosprężarek Fiat Punto Evo Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd warto się kierować, po to, aby najskuteczniej zregenerować elementy układu doładowania po wyjęciu z auta marki Fiat model Punto Evo?
Jakim przebiegiem charakteryzuje się procedura regeneracji układów turbodoładowania z pojazdów z logo Fiat model Punto Evo w nowoczesnym i profesjonalnym laboratorium?
- Przyjmujemy zepsute systemy turbodoładowania bezpośrednio od zleceniodawcy lub od kuriera, z jakiego oferty można skorzystać w naszym zakładzie.
- Przeprowadzamy kompleksową weryfikację turbin w celu zidentyfikowania skali usterek i przyczyn awarii.
- Naprawiamy zepsute turbosprężarki z pojazdów marki Fiat model Punto Evo na specjalnych przyrządach stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, którą jest remont układów turbodoładowania, przekazujemy naprawione turbosprężarki z pojazdów z logo Fiat model Punto Evo do klienta bezpośrednio lub przesyłamy na jego adres dzięki dostępności usługi kurierskiej.
- Do elementów po naprawie załączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt wiąże się z przeprowadzeniem naprawy układu doładowania z samochodu osobowego marki Fiat model Punto Evo w naszym serwisie?
W jaki sposób dostarczyć turbo z samochodu z logo Fiat model Punto Evo do warsztatu, w jakim wykonuje się naprawę turbo?
Czy wszystkie rodzaje turbin zdemontowanych z auta z logo Fiat model Punto Evo kwalifikuje się do naprawy?
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii;
- Doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbosprężarki bez VGT.
Jakie objawy informują o tym, że w aucie marki Fiat model Punto Evo turbina pracuje niewłaściwie z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- wzrost emisji sadzy,
- wyraźnie słabsza moc,
- wzrost zużycia paliwa,
- trudności z odpaleniem samochodu,
- wahania obrotów.
Co świadczy o tym, że w turbinach z pojazdów marki Fiat model Punto Evo naprawą najbardziej rzetelnie zajmują się fachowcy z autoryzowanej pracowni?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Posiadamy autoryzacje najistotniejszych producentów części samochodowych.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
W 2009 roku grupa FIAT zaprezentowała oraz rozpoczęła produkcję następcy modelu Grande Punto pod inną nazwą – Fiat Punto Evo. Samochód ten jest przez niektórych nazywany Grande Punto po znaczącym face liftingu, co po części ma swoje uzasadnienie biorąc pod uwagę nie duże zmiany stylistyczne w nadwoziu Punto Evo. Największe zmiany odróżniające Punto Evo od Grande Punto to przede wszystkim gama oferowanych silników, zmienione wnętrze a także nowe opcje personalizacji samochodu. Producent oferuje Fiata Punto Evo w sześciu wersjach wyposażenia a także w wielu kolorach nadwozia do wyboru. Auto napędzane może być przez silniki benzynowe oraz wysokoprężne. Wszystkie silniki spełniają normy emisji spalin EURO 5, co zostało osiągnięte między innymi dzięki turbodoładowaniu.
Gdzie najlepiej zregenerować uszkodzoną turbinę z Fiata Punto Evo?
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Punto Evo 2009-obecnie
Benzynowe:
0.9 TwinAir Turbo 86 KM (312 A2.000)
1.4 MultiAir 105 KM (955 A6.000)
1.4 MultiAir 135 KM (955 A8.000)
1.4 T-Jet 163 KM (955 A8.000) – wersja Abarth
1.4 T-Jet 180 KM (199 A8.000, 955 A8.000) – wersja Abarth
Wysokoprężne:
1.3 MultiJet 69 KM (199 B2.000)
1.3 MultiJet 75 KM (199 A2.000)
1.3 MultiJet 84 KM (199 B4.000, 223 A9.000)
1.3 MultiJet 90 KM (199 A3.000)
1.3 MultiJet 95 KM (199 B1.000)
1.6 MultiJet 120 KM (955 A3.000)
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Fiat Punto Evo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Fiat Punto Evo | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Fiat Punto Evo | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Fiat Punto Evo | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Fiat Punto Evo | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Fiat Punto Evo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Fiat)
Dodaj komentarz
- Bełchatów
- Będzin
- Międzyrzec Podlaski
- Bielsko-Biała
- Frombork
- Chełmno
- Czersk
- Chorzów
- Ciechanów
- Cieszyn
- Elbląg
- Nowa Wieś Ełcka
- Giżycko
- Lubiń
- Gorlice
- Iława
- Kamienna Góra
- Miękinia
- Skawina
- Krapkowice
- Lubatówka
- Wijewo
- Strzelno
- Mysłowice
- Chomranice
- Ożarów
- Opoczno
- Otwock
- Przemyśl
- Przeworsk
- Przysucha
- Janowice
- Rypin
- Głogów Małopolski
- Skarżysko-Kamienna
- Suchedniów
- Dobiegniew
- Szydłowiec
- Chełmża
- Siechnice
- Zambrów
- Czerwieńsk
- Żnin
- Grodzisk Wielkopolski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek w samochodach Fiat Punto Evo może być konieczna w przypadku awarii układu turbodoładowania, które może powodować spadek mocy silnika oraz inne problemy z wydajnością i działaniem silnika. Regeneracja turbosprężarki może pomóc przywrócić układ do prawidłowego działania, a czasami może być tańsza niż zakup nowej turbosprężarki. Podczas regeneracji turbosprężarki do Fiata Punto Evo, specjaliści mogą przeprowadzić szereg napraw, w tym wymianę uszkodzonych elementów, takich jak łożyska, uszczelki, wirniki i łopatki turbiny. Często turbosprężarki są czyszczone i wyważane, aby zapewnić optymalne działanie. Fiat Punto Evo to model samochodu produkowany w latach 2009-2012 przez włoską markę Fiat. Jest to następca modelu Punto Classic i jest oferowany w kilku wersjach nadwoziowych, w tym hatchback i kombi. W zależności od wersji wyposażenia, samochód może być napędzany przez silnik benzynowy lub diesla o pojemności od 1,2 do 1,4 litra. Samochód oferuje dobrą jakość jazdy i jest łatwy w prowadzeniu, co czyni go popularnym wyborem wśród kierowców poszukujących niewielkiego, oszczędnego i praktycznego samochodu miejskiego.