Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów Fiat Cinquecento
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie należy się wybrać, po to, by najszybciej zregenerować turbosprężarkę po wyjęciu z samochodu osobowego z logo Fiat model Cinquecento?
Czym odznacza się proces regeneracji turbo z aut marki Fiat model Cinquecento w nowoczesnym i specjalistycznym laboratorium?
- Odbieramy zepsute systemy turbodoładowania bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od kuriera, z którego pomocy warto skorzystać w naszym zakładzie.
- Przeprowadzamy wnikliwą weryfikację turbin w celu znalezienia skali usterek i przyczyn usterki.
- Czyścimy i regenerujemy uszkodzone systemy turbodoładowania z pojazdów marki Fiat model Cinquecento na zaawansowanych technologicznie maszynach stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po realizacji specjalistycznej usługi, jaką jest naprawa turbo, doręczamy w pełni sprawne systemy turbodoładowania z samochodów osobowych marki Fiat model Cinquecento do zleceniodawcy bez pośredników albo wysyłamy na podany przez niego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej.
- Do turbo po renowacji załączamy pisemną gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka opłata łączy się z regeneracją systemu doładowania z samochodu marki Fiat model Cinquecento w specjalistycznym warsztacie?
Jak najszybciej doręczyć turbo z auta z logo Fiat model Cinquecento do warsztatu, w jakim przeprowadza się regenerację turbin?
Czy każdy rodzaj turbin wymontowanych z pojazdu z logo Fiat model Cinquecento może zostać poddany do naprawy?
- Turbiny VGT – o zmiennej geometrii;
- Układy turbosprężarek Bi i Twin turbo;
- Turbiny bez zmiennej geometrii.
Jakiego rodzaju oznaki informują o tym, że w samochodzie osobowym marki Fiat model Cinquecento turbina funkcjonuje niewłaściwie z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- wytwarzanie dużych ilości dymu,
- zmniejszone osiągi,
- większe zużycie paliwa,
- niemożność rozruchu silnika,
- falowanie obrotów silnika.
Dlaczego w turbosprężarkach z samochodów marki Fiat model Cinquecento regeneracją w najlepszy sposób zajmują się mechanicy z autoryzowanego serwisu?
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
- Nasi pracownicy to specjaliści, którzy stale doskonalą swoje umiejętności w zakresie diagnostyki oraz naprawy turbosprężarek.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Działamy szybko i skutecznie w zakresie regeneracji turbo.
Fiat Cinquecento – samochód produkowany w polskiej miejscowości Tychy w latach 1991-1998, auto nie posiada turbosprężarki. Model Cinquecento mogliśmy zakupić tylko w wersji trzydrzwiowego hatchabacka, był on następcą Fiata 126. Mimo że wygląd miał bardzo kanciasty, posiadał wiele nowych rozwiązań, a mianowicie było to niezależne przednie zawieszenie z kolumnami McPhersona, tylne zawieszenie z wahaczami ze sprężynami śrubowymi, hamulce tarczowe na przedniej osi, wzmocnione słupki boczne nadwozia, jak i również strefy zgniotu oraz ocynkowane nadwozie, dzięki czemu było mniej podatne na rdzę. Koncern Fiata także dodał do gamy wyposażenia opcjonalne dodatki, a między innymi to centralny zamek, immobilizer, autoalarm, elektryczne sterowanie szybami, szyberdach oraz klimatyzację.
Regeneracja turbo we Fiacie Cinquecento - co i jak?
Samochód posiadał napęd na przednią oś, czyli FWD, a przenoszony był przez czterobiegową lub pięciobiegową manualną skrzynię biegów. Mimo że samochód nie był wyposażony w turbosprężarkę, która nie podlegała regeneracji turbiny lub naprawie turbo to jak na tak mały samochód posiadał takie jednostki napędowe, jak 0,7 litra o mocy 31 koni mechanicznych i 23 kilowatach, 0,7 litra o mocy 30 koni mechanicznych i 22 kilowatach, 0,9 litra o mocy 41 koni mechanicznych i 30 kilowatach, 0,9 litra o mocy 39 koni mechanicznych i 29 kilowatach oraz 1,1 litra o mocy 55 koni mechanicznych i 40,5 kilowatów. Samochód pomimo braku turbosprężarki miał bardzo wielu chętnych kupców, którzy dzięki ekonomii, jaką gwarantowało auto, kupowali je.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Fiat | Cinquecento | Cinquecento | 0.9 | 41 KM | od 2005 | 5435-988-00185435-970-0018 | 55202637 | BorgWarner KKK |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Fiat Cinquecento |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Fiat Cinquecento | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Fiat Cinquecento | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Fiat Cinquecento | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Fiat Cinquecento | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Fiat Cinquecento (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Fiat)
Dodaj komentarz
- Bełchatów
- Będzin
- Międzyrzec Podlaski
- Bielsko-Biała
- Frombork
- Chełmno
- Czersk
- Chorzów
- Ciechanów
- Cieszyn
- Elbląg
- Nowa Wieś Ełcka
- Giżycko
- Lubiń
- Gorlice
- Iława
- Kamienna Góra
- Miękinia
- Skawina
- Krapkowice
- Lubatówka
- Wijewo
- Strzelno
- Mysłowice
- Chomranice
- Ożarów
- Opoczno
- Otwock
- Przemyśl
- Przeworsk
- Przysucha
- Janowice
- Rypin
- Głogów Małopolski
- Skarżysko-Kamienna
- Suchedniów
- Dobiegniew
- Szydłowiec
- Chełmża
- Siechnice
- Zambrów
- Czerwieńsk
- Żnin
- Grodzisk Wielkopolski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów FIAT Cinquecento mogą przeprowadzać regenerację turbosprężarek w przypadku awarii lub zużycia. Regeneracja turbosprężarki pozwala na przywrócenie jej pełnej wydajności i osiągów, co może przekładać się na poprawę mocy i przyspieszenia samochodu. Ponadto, regeneracja turbosprężarki może być tańszą alternatywą dla wymiany na nową, co pozwala na zaoszczędzenie kosztów naprawy. FIAT Cinquecento to samochód miejski produkowany przez włoską firmę FIAT w latach 1991-1998. Model ten był bardzo popularny w Europie, ze względu na swoje niewielkie rozmiary, oszczędny silnik i niskie koszty eksploatacji. FIAT Cinquecento był dostępny w różnych wersjach silnikowych, w tym z silnikami benzynowymi o pojemności 0,7 litra, 0,9 litra i 1,1 litra. Samochód ten cechował się atrakcyjnym designem i dobrymi osiągami jak na swoją klasę. W zależności od wersji wyposażenia, FIAT Cinquecento oferował różne funkcje, takie jak elektrycznie sterowane szyby, klimatyzację, radio i wiele innych. W 1994 roku FIAT wprowadził na rynek wersję Cinquecento Sporting, która była wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,1 litra i mocy 100 KM. Ten model cechował się znacznie lepszymi osiągami i był bardzo popularny wśród miłośników sportowych samochodów. FIAT Cinquecento był produkowany przez 7 lat i zyskał sobie uznanie jako niezawodny, łatwy w prowadzeniu i tanio utrzymujący się samochód miejski. Obecnie, pomimo że samochód ten wyszedł z produkcji, nadal cieszy się popularnością wśród miłośników motoryzacji, a części zamienne i usługi regeneracji turbosprężarek są nadal dostępne w wybranych warsztatach samochodowych.