Regeneracja turbosprężarek Fiat Bravo Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd należy się wybrać, po to, aby najlepiej poddać naprawie elementy układu doładowania po wyjęciu z auta marki Fiat model Bravo?
Jakimi etapami odznacza się procedura naprawy układów turbodoładowania z aut marki Fiat model Bravo w nowoczesnym i profesjonalnym warsztacie?
- Przyjmujemy uszkodzone turbiny bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od kuriera, z jakiego oferty można skorzystać w naszym serwisie.
- Wykonujemy wnikliwą kontrolę turbin w celu odnalezienia wielkości uszkodzeń i powodów wystąpienia uszkodzenia.
- Regenerujemy zepsute układy doładowania z samochodów osobowych marki Fiat model Bravo na dedykowanych maszynach stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po realizacji specjalistycznej usługi, jaką jest naprawa turbosprężarek, doręczamy działające układy doładowania z samochodów marki Fiat model Bravo do zleceniodawcy bezpośrednio lub wysyłamy na podany przez niego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej.
- Do turbo po regeneracji dołączamy pisemną gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka cena łączy się z przeprowadzeniem naprawy turbosprężarki z samochodu osobowego marki Fiat model Bravo w autoryzowanym zakładzie?
W jaki sposób dostarczyć turbinę z pojazdu z logo Fiat model Bravo do serwisu, w którym realizuje się naprawę turbo?
Czy każdy rodzaj układów doładowania wymontowanych z samochodu marki Fiat model Bravo może zostać poddany do regeneracji?
- Turbiny ze zmienną geometrią;
- Doładowania szeregowych i równoległych;
- Turbiny tradycyjne.
Jakie objawy wskazują na to, że w pojeździe marki Fiat model Bravo turbo funkcjonuje nieprawidłowo z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- wzrost emisji sadzy,
- zmniejszona moc,
- wzrost poboru paliwa,
- problemy z rozruchem,
- wahania w zakresie obrotów pojazdu.
Co przemawia za tym, że w turbo z pojazdów z logo Fiat model Bravo diagnostyką i regeneracją w najlepszy sposób zajmują się specjaliści z autoryzowanego serwisu?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Działamy szybko i skutecznie w zakresie regeneracji turbo.
W latach 1995-2001 grupa FIAT produkowała model Bravo – bliźniaczą konstrukcję modelu Brava. Fiat Bravo pierwszej generacji był po prostu 3-drzwiową odmianą modelu Brava. Samochód ten stylistycznie nieco się różnił od 5-drzwiowej odmiany, szczególnie światłami. Fiat Bravo powstał z myślą o młodych ludziach, którzy szukali samochodu nieco usportowionego i zrywającego z rodzinnym postrzeganiem. Kosztem tego jest mniejszy aż o 100 litrów bagażnik. Wnętrze samochodu jest identyczne jak w większym modelu Brava, co niektórym mogło nie przypaść do gustu. Szczególnie jakość wykończenia była dość niska, przez co wszystkie plastikowe elementy szybko pękały oraz trzeszczały. W 2007 roku Fiat zaprezentował drugą generację modelu Bravo. Samochód stał się przede wszystkim większy, ponieważ był to bezpośredni następca modelu Stilo. Auto prezentuje bardzo nowoczesną stylistykę, która nawet dzisiaj może zaskakiwać. Największe zmiany obok stylistyki nadwozia, objęły zawieszenie, silniki a przede wszystkim wnętrze, które cechuje się świetnie wykończonymi elementami a także szeroką listą dodatków. Do napędu Fiata Bravo II generacji posłużyły silniki benzynowe oraz wysokoprężne, które słyną z niskiej awaryjności a także wysokiej kulturze pracy.
Problem z uszkodozną turbiną dotyczy również turbin z Fiata Bravo
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Bravo I 1995-2001
Wysokoprężne:
1.9 JTD 100 KM (182 B9.000)
1.9 JTD 105 KM (182 B4.000)
1.9 TD 75 KM (182 A8.000)
1.9 TD 100 KM (182 A7.000)
Bravo II 2007-obecnie
Benzynowe:
1.4 T-Jet 120 KM (198 A4.000)
1.4 MultiAir 140 KM (198 A7.000)
1.4 T-Jet 150 KM (198 A1.000)
1.4 T-Jet 152 KM (198 A1.000)
Wysokoprężne:
1.6 MultiJet 90 KM (198 A6.000)
1.6 MultiJet 105 KM (198 A3.000)
1.6 MultiJet 115 KM (955 A4.000)
1.6 MultiJet 120 KM (198 A2.000)
1.9 MultiJet 90 KM (192 B5.000)
1.9 MultiJet 116 KM (192 B4.000)
1.9 MultiJet 120 KM (192 A8.000)
1.9 MultiJet 150 KM (937 A5.000)
2.0 MultiJet 163 KM (844 A2.000)
2.0 MultiJet 165 KM (198 A5.000)
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Fiat | Bravo | Bravo II 1.4 T-Jet 16V | 1.4 T-Jet 16V | 150 KM | od 2007 | VL36 | 46530592 46434957 46514481 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo II 1.4 T-Jet 16V | 1.4 T-Jet 16V | 150 KM | od 2007 | VL36 | 46530592 46434957 46514481 | IHI |
Fiat | Bravo | Bravo II 1.4 T-Jet 16V | 1.4 T-Jet 16V | 120 KM | od 2007 | VL37 | 55212917 55222015 | IHI |
Fiat | Bravo | Bravo II 1.4 T-Jet 16V | 1.4 T-Jet 16V | 120 KM | od 2007 | 807068-5002S 807068-5001S 766891-5001S 807068-0002 807068-0001 766891-0001 | 55220699 55209152 55230176 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo II 1.4 T-Jet 16V | 1.4 T-Jet 16V | 120 KM | od 2007 | 807068-5002S 807068-5001S 766891-5001S 807068-0002 807068-0001 766891-0001 | 55220699 55209152 55230176 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo II 1.6 16V Multijet | 1.6 16V | 105 KM | od 2008 do 2012 | 807068-5002S 807068-5001S 766891-5001S 807068-0002 807068-0001 766891-0001 | 55220699 55209152 55230176 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo II 1.6 JTD | 1.6 JTD | 120 KM | od 2008 | 803956-5003S 784521-5001S 784521-0001 | 55220701 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo I 1.9 IDI | 1.9 | 105 KM | od 1996 | 701370-0001 | 46750783 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo I 1.9 JTD | 1.9 | 105 KM | od 1998 | 701796-5001S 701796-0001 | 46480117 60814716 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo I 1.9 JTD | 1.9 | 105 KM | od 1998 | 700999-0001 454006-0002 | 46437390 46514478 46434957 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo I 1.9 TD | 1.9 | 101 KM | od 1997 | 702339-0001 701000-0001 | 46530592 46434957 46514481 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo II 1.9 JTD | 1.9 JTD | 150 KM | od 2007 | 777250-5002S 777250-5001S 777250-0002 777250-0001 760497-0002 760497-0001 | 55200925 55205370 55214063 71793947 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo II 1.9 JTD | 1.9 JTD | 120 KM | od 2005 | 777251-5002S 777251-9002S 777251-5001S 777251-0001 736168-0003 736168-0002 | 55188690 55205177 71790772 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo 1,9 TD 100S(182.AF/BF) | 1.9 TD | 101 KM | od 1996 do 1997 | 454080-0004 | 46434957 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo 1,9 TD 75S (182.AF/BF) | 1.9 TD | 101 KM | od 1996 | 454080-0002 454080-0004 | 46437390 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo II 2.0 Multijet 16V | 2.0 16V | 165 KM | od 2008 | 788290-5001S 781351-5001S 788290-0001 781351-0001 | 55223264 55217494 | GARRETT |
Fiat | Bravo | Bravo II 2.0 Multijet 16V | 2.0 16V | 165 KM | od 2008 | 788290-5001S 781351-5001S 788290-0001 781351-0001 | 55223264 55217494 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Fiat Bravo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Fiat Bravo | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Fiat Bravo | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Fiat Bravo | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Fiat Bravo | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Fiat Bravo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Fiat)
Dodaj komentarz
- Bełchatów
- Będzin
- Międzyrzec Podlaski
- Bielsko-Biała
- Frombork
- Chełmno
- Czersk
- Chorzów
- Ciechanów
- Cieszyn
- Elbląg
- Nowa Wieś Ełcka
- Giżycko
- Lubiń
- Gorlice
- Iława
- Kamienna Góra
- Miękinia
- Skawina
- Krapkowice
- Lubatówka
- Wijewo
- Strzelno
- Mysłowice
- Chomranice
- Ożarów
- Opoczno
- Otwock
- Przemyśl
- Przeworsk
- Przysucha
- Janowice
- Rypin
- Głogów Małopolski
- Skarżysko-Kamienna
- Suchedniów
- Dobiegniew
- Szydłowiec
- Chełmża
- Siechnice
- Zambrów
- Czerwieńsk
- Żnin
- Grodzisk Wielkopolski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek to proces naprawy uszkodzonej lub zużytej turbosprężarki. W trakcie regeneracji, usuwa się uszkodzone lub zużyte elementy turbosprężarki, takie jak łopatki wirnika, uszczelki, łożyska, nakrętki, śruby i inne. Następnie wymienia się je na nowe, oryginalne lub zamienne części. Turbosprężarka jest również dokładnie czyszczona i poddawana testom, aby upewnić się, że działa poprawnie. Fiat Bravo to samochód osobowy produkowany przez włoską firmę Fiat w latach 1995-2014. Bravo był dostępny z różnymi rodzajami silników, w tym z silnikami z turbodoładowaniem. Turbosprężarka jest ważnym elementem układu turbodoładowania w samochodach, ponieważ zwiększa ilość powietrza dostarczanego do cylindrów silnika. W wyniku intensywnego użytkowania i eksploatacji, turbosprężarki mogą ulec uszkodzeniom, co prowadzi do spadku osiągów i zużycia paliwa oraz zwiększonej emisji spalin. Regeneracja turbosprężarki w Fiatach Bravo jest konieczna w przypadku awarii lub zużycia elementów układu turbodoładowania. Właściwe funkcjonowanie turbosprężarki jest istotne dla wydajności i ekonomiczności samochodu, a regeneracja turbosprężarki pozwala na przywrócenie jej pełnej sprawności i osiągów.