Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów BMW serii 1 (E88)
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się wybrać, żeby najszybciej wyremontować układ doładowania po wyjęciu z samochodu marki BMW model serii 1 (E88)?
Czym odznacza się procedura regeneracji turbo z samochodów osobowych z logo BMW model serii 1 (E88) w nowoczesnym i specjalistycznym serwisie?
- Odbieramy niesprawne turbiny bezpośrednio od klienta bądź od kuriera, z którego pomocy można skorzystać w naszym zakładzie.
- Przeprowadzamy kompleksową diagnostykę układów turbodoładowania w celu odnalezienia wielkości usterek i przyczyn awarii.
- Regenerujemy i naprawiamy niedziałające turbosprężarki z samochodów marki BMW model serii 1 (E88) na profesjonalnych przyrządach stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, jaką jest naprawa układów turbodoładowania, oddajemy działające turbo z samochodów osobowych z logo BMW model serii 1 (E88) do rąk klienta bez pośredników albo wysyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi kurierskiej.
- Do turbo po naprawie dołączamy pisemną gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt łączy się z regeneracją układu doładowania z auta z logo BMW model serii 1 (E88) w autoryzowanym zakładzie?
Jak doręczyć turbosprężarkę z samochodu osobowego z logo BMW model serii 1 (E88) do warsztatu, w jakim realizuje się regenerację turbosprężarek?
Czy wszystkie typy układów turbodoładowania zdemontowanych z samochodu z logo BMW model serii 1 (E88) może zostać poddany do regeneracji?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT;
- Systemy doładowania składające się z wielu turbosprężarek;
- Turbosprężarki bez VNT.
Które objawy informują o tym, że w samochodzie osobowym marki BMW model serii 1 (E88) turbo pracuje nieprawidłowo z powodu uszkodzeń?
- dymienie,
- ograniczenie osiągów,
- większe zużycie paliwa,
- brak możliwości odpalenia auta,
- wahania obrotów.
Co przemawia za tym, że w układach doładowania z aut z logo BMW model serii 1 (E88) remontem najlepiej zajmą się profesjonaliści z naszego serwisu?
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Szybko naprawiamy turbo.
Niemiecki producent samochodów osobowych BMW w 2004 roku odsłonił pierwszą generację BMW serii 1. Model oznaczony jako E88 to 2-drzwiowy kabriolet . BMW postawiło na kompaktowy samochód wyposażony w jednostki napędowe (benzynowe oraz wysokoprężne), który idealnie wpisuje się w rolę samochodu dla młodych ludzi. BMW serii I przykuwają uwagę dzięki nowoczesnej stylistyce oraz bogato wyposażonemu wnętrzu. Seria 1 to również radość z jazdy, co potwierdzone zostało przez wielu recenzentów. E88 jako 2-drzwiowy kabriolet był popularną odmianą serii 1, szczególnie na wyspach brytyjskich.
W przypadku awarii turbiny z BMW serii 1 (E88) warto oddać ją do regeneracji
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
E88 2007-2011
Benzynowe:
3.0 306 KM (N54B30) – wersja 135i
3.0 306 KM (N55B30) – wersja 135i
Wysokoprężne:
2.0 143 KM (N47D20A) – wersja 118d
2.0 177 KM (N47D20 N47OL) – wersja 120d
2.0 204 KM (N47D20) – wersja 123d
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek BMW serii 1 (E88) |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki BMW serii 1 (E88) | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów BMW serii 1 (E88) | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych BMW serii 1 (E88) | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BMW serii 1 (E88) | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki BMW serii 1 (E88) (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto BMW)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Biała Podlaska
- Karlino
- Ustrzyki Dolne
- Chełmno
- Marysin
- Chodzież
- Chorzów
- Trzebinia
- Złocieniec
- Ligota Wielka
- Garwolin
- Witnica
- Pruchnik
- Kamień Pomorski
- Kętrzyn
- Kluczbork
- Kłodzko
- Stręgoborzyce
- Leżajsk
- Mikołów
- Strzelno
- Nakło nad Notecią
- Sława
- Wschowa
- Barczewo
- Pajęczno
- Piotrków Trybunalski
- Czerwonak
- Przasnysz
- Puck
- Radzyń Podlaski
- Dynów
- Sandomierz
- Siemiatycze
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Aleksandrów Łódzki
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów BMW serii 1 (E88) mogą oferować regenerację turbosprężarek w celu poprawy wydajności i osiągów silnika, zmniejszenia kosztów naprawy w porównaniu z zakupem nowej turbosprężarki, a także przedłużenia żywotności silnika. Samochód BMW serii 1 (E88) to model kabriolet, który został wprowadzony na rynek w 2008 roku. Charakteryzował się on sportowym wyglądem, dynamiczną jazdą i wysoką jakością wykonania, co przyciągało miłośników sportowych aut. BMW serii 1 (E88) oferowało wysoką jakość wykonania, dynamiczne prowadzenie i wydajne silniki, które były dostępne w benzynowych lub wysokoprężnych wersjach, w zależności od wybranego modelu. W ofercie modelowej znajdowały się wersje od 118i do 135i, a także wersje z napędem na cztery koła (xDrive). BMW serii 1 (E88) oferowało wiele innowacyjnych rozwiązań technicznych, takich jak systemy bezpieczeństwa i asystujące kierowcy, systemy kontroli trakcji, systemy ABS i ESP, systemy nawigacji oraz wiele innych udogodnień, które wpływają na komfort i wygodę jazdy. Kabriolet BMW serii 1 (E88) cechował się wysoką jakością wykończenia wnętrza, co stanowiło istotny element prestiżu i luksusu. Regeneracja turbosprężarki w samochodzie BMW serii 1 (E88) pozwala na uzyskanie zwiększonej mocy silnika, a także poprawę osiągów i efektywności paliwowej. Warto pamiętać, że turbosprężarki są elementami, które są szczególnie narażone na zużycie i uszkodzenia, dlatego też regularna regeneracja turbosprężarki pozwala na uniknięcie kosztownych napraw i przedłużenie żywotności silnika.