BMW 740 regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd warto się udać, żeby najszybciej poddać regeneracji układ doładowania po demontażu z auta marki BMW model 740?
Jakim przebiegiem odznacza się procedura remontu układów turbodoładowania z samochodów marki BMW model 740 w nowoczesnym oraz profesjonalnym warsztacie?
- Przyjmujemy zepsute systemy turbodoładowania prosto od zleceniodawcy lub od kuriera, z którego usług można skorzystać w naszym warsztacie.
- Wykonujemy dokładną diagnostykę turbin w celu znalezienia wielkości uszkodzeń oraz przyczyn uszkodzenia.
- Czyścimy i regenerujemy uszkodzone układy doładowania z samochodów z logo BMW model 740 na przeznaczonych do tego urządzeniach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, jaką jest remont turbosprężarek, oddajemy naprawione systemy turbodoładowania z aut z logo BMW model 740 do rąk zleceniodawcy w sposób bezpośredni albo odsyłamy na podany przez niego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej.
- Do elementów po naprawie załączamy pisemną gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt wiąże się z przeprowadzeniem regeneracji turbo z pojazdu marki BMW model 740 w autoryzowanym zakładzie?
Jak najszybciej doręczyć turbosprężarkę z samochodu osobowego marki BMW model 740 do serwisu, w jakim wykonuje się regenerację turbin?
Czy wszystkie typy układów doładowania wyjętych z samochodu osobowego marki BMW model 740 kwalifikuje się do regeneracji?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią;
- Układy doładowania składające się z wielu turbosprężarek;
- Turbosprężarki bez VGT.
Jakiego rodzaju symptomy informują o tym, że w aucie marki BMW model 740 turbina działa niewłaściwie z powodu awarii?
- wzrost emisji sadzy,
- ograniczenie osiągów,
- większe zużycie paliwa,
- unieruchomienie pojazdu,
- wahania w zakresie obrotów pojazdu.
Co świadczy o tym, że w układach turbodoładowania z samochodów marki BMW model 740 diagnostyką i naprawą najlepiej zajmują się fachowcy z naszego serwisu?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
Turbosprężarka to bardzo delikatny element, który ulega niekiedy awarii, a w takim przypadku należy jak najszybciej zregenerować turbo lub naprawić ją. Takie element montował w swoich silnikach koncern BMW między innymi w serii 7 od modelu F01. Koncern BMW pierwsze oznaczanie 740i nadał modelowi E32, którego silnik był wyposażony w pośredni wtrysk paliwa MPI i rozrząd na łańcuchu. Wytwarzał 286 koni mechanicznych, 210 kilowatów, a przy 4500 obrotów na minutę generował 400 niutonometrów. Była to widlasta ósemka sprzężona z automatyczną pięciobiegową skrzynią biegów. Model E38 pod swoją maską mógł kryć dwa typy silnika 740i, a mianowicie M60B40 lub M62B44, które posiadały 286 koni mechanicznych, 210 kilowatów, a różniły się tym, że jeden miał 400 niutonometrów, a drugi 440 niutonometrów.
Regeneracja turbo dla BMW 740
Silniki te posiadały pośredni wtrysk paliwa MPI i były sprzężone z manualną sześciobiegową lub automatyczną sześciobiegową skrzynią biegów. Widlasta ósemka z trzydziestoma dwoma zaworami zawitała pod maską modelu E65, który, choć nie był wyposażony w turbosprężarkę, która nie podlegała regeneracji, to posiadał 306 koni mechanicznych, 225 kilowatów i 390 niutonometrów. Pierwszy silnik posiadający sprzężony ukłąd dwóch turbosprężarek, czyli TwinTurbo był w modelu F01 i produkował 326 koni mechanicznych, 240 kilowatów oraz 450 niutonometrów. Posiadał bezpośredni wtrysk paliwa i automatyczną sześciobiegową skrzynię biegów, która przenosiła napęd na tylną oś. Model F02, w którym jednostka napędowa zasilana paliwem oktanowym posiadała tylko jedną turbinę, dzięki której samochód generował 320 koni mechanicznych, 235 kilowatów i 450 niutonometrów. Takie osiągi samochodów często przyciągają amatorów, którzy chcą nieumiejętnie sprawdzić, na co stać samochód tym samym przyczyniając się do uszkodzenia turbiny lub turbosprężarek, które występują w modelu F01. Turbosprężarka po takim użytkowaniu podlega regeneracji, która jest możliwa dzięki dostępnemu na rynku zestawowi naprawczemu.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
BMW | 740 | 740 I F01 | 3.0 | 326 KM | od 2008 do 2012 | 49131-07239 49131-07238 49131-07237 49131-07236 49131-07235 | 11657593022 11657649296 | MITSUBISHI |
BMW | 740 | 740 I F01 | 3.0 | 326 KM | od 08.2008 do 07.2012 | 49131-07259 49131-07258 49131-07257 49131-07256 49131-07255 | 11657593023 11657649297 | MITSUBISHI |
BMW | 740 | 740 LI F02 | 3.0 | 326 KM | od 08.2008 do 07.2012 | 49131-07239 49131-07238 49131-07237 49131-07236 49131-07235 | 11657593022 11657649296 | MITSUBISHI |
BMW | 740 | 740 LI F02 | 3.0 | 326 KM | od 2008 do 2012 | 49131-07259 49131-07258 49131-07257 49131-07256 49131-07255 | 11657593022 11657593023 11657649297 | MITSUBISHI |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek BMW 740 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki BMW 740 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów BMW 740 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych BMW 740 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BMW 740 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki BMW 740 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto BMW)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Biała Podlaska
- Karlino
- Ustrzyki Dolne
- Chełmno
- Marysin
- Chodzież
- Chorzów
- Trzebinia
- Złocieniec
- Ligota Wielka
- Garwolin
- Witnica
- Pruchnik
- Kamień Pomorski
- Kętrzyn
- Kluczbork
- Kłodzko
- Stręgoborzyce
- Leżajsk
- Mikołów
- Strzelno
- Nakło nad Notecią
- Sława
- Wschowa
- Barczewo
- Pajęczno
- Piotrków Trybunalski
- Czerwonak
- Przasnysz
- Puck
- Radzyń Podlaski
- Dynów
- Sandomierz
- Siemiatycze
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Aleksandrów Łódzki
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
BMW 740 to samochód osobowy klasy luksusowej, produkowany przez niemiecką markę BMW od 1994 roku. Aktualnie produkowana jest szósta generacja tego modelu, która zadebiutowała w 2015 roku. Samochód wyróżnia się eleganckim, charakterystycznym dla BMW designem, a także zaawansowanymi technologicznie rozwiązaniami. Modele wyposażone są m.in. w napęd na cztery koła, systemy asystujące kierowcę, skórzaną tapicerkę, klimatyzację z regulacją indywidualną dla każdego pasażera, elektrycznie regulowane fotele, system multimedialny i wiele innych. W zależności od wersji i generacji, BMW 740 oferowane jest z różnymi silnikami. Wśród nich można znaleźć benzynowe i diesla o pojemnościach od 3.0 do 4.4 litra oraz mocach od około 230 do 450 KM. W nowszych wersjach modelu, do wyboru jest także hybrydowy napęd Plug-in Hybrid. BMW 740 to samochód przeznaczony dla wymagających klientów, którzy cenią sobie luksus, wygodę, bezpieczeństwo oraz wysoką jakość wykonania. Turbosprężarka jest ważnym elementem układu napędowego samochodu BMW 740, ponieważ zwiększa moc i moment obrotowy silnika. W przypadku problemów z jej działaniem, można podjąć decyzję o regeneracji lub naprawie. Regeneracja polega na odbudowie i naprawie zużytych lub uszkodzonych elementów turbosprężarki. W ramach regeneracji usuwa się osady i zanieczyszczenia, wymienia się uszkodzone części, takie jak łożyska, uszczelki lub elementy wirnika, a następnie przeprowadza się testowanie, aby upewnić się, że turbosprężarka działa poprawnie. Jeśli turbosprężarka jest w bardzo złym stanie, konieczna może być jej wymiana na nową lub używaną w dobrym stanie. Warto skorzystać z usług specjalisty, który ma doświadczenie w regeneracji i naprawie turbosprężarek samochodowych, a także odpowiednie narzędzia i sprzęt, aby zagwarantować poprawność działania turbosprężarki.