Regeneracja turbosprężarek BMW 725d Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd warto się udać, po to, aby najskuteczniej poddać regeneracji turbosprężarkę po demontażu z samochodu z logo BMW model 725d?
Jakim przebiegiem charakteryzuje się proces remontu turbosprężarek z samochodów osobowych marki BMW model 725d w nowoczesnym i specjalistycznym warsztacie?
- Przyjmujemy niedziałające turbo bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od kuriera, z jakiego usług można skorzystać w naszym serwisie.
- Wykonujemy wnikliwą diagnostykę układów turbodoładowania w celu znalezienia skali uszkodzeń oraz powodów wystąpienia uszkodzenia.
- Czyścimy i regenerujemy uszkodzone turbiny z samochodów z logo BMW model 725d na zaawansowanych technologicznie stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, jaką jest remont turbo, przekazujemy działające systemy turbodoładowania z aut marki BMW model 725d do klienta bez pośredników bądź odsyłamy na jego adres dzięki dostępności usługi kurierskiej.
- Do turbosprężarki po naprawie dołączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt wiąże się z naprawą turbosprężarki z samochodu osobowego z logo BMW model 725d w autoryzowanym warsztacie?
Jak przywieźć turbinę z samochodu osobowego z logo BMW model 725d do zakładu, w którym realizuje się renowację turbo?
Czy każda kategoria turbin wyjętych z auta z logo BMW model 725d kwalifikuje się do naprawy?
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii VTG;
- Układy turbosprężarek Bi i Twin turbo;
- Turbosprężarki bez VNT.
Jakie oznaki wskazują na to, że w aucie z logo BMW model 725d turbosprężarka funkcjonuje niewłaściwie z powodu uszkodzenia?
- zwiększone dymienie,
- zmniejszona moc,
- zwiększony pobór paliwa,
- niemożność rozruchu silnika,
- falowanie obrotów silnika.
Co świadczy o tym, że w turbinach z pojazdów z logo BMW model 725d regeneracją w najlepszy sposób zajmą się specjaliści z naszego serwisu?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- Nasi pracownicy to specjaliści, którzy stale doskonalą swoje umiejętności w zakresie diagnostyki oraz naprawy turbosprężarek.
- Proponujemy niskie ceny za najwyższej jakości usługi.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
BMW serii 7 model E38 był wyposażony w turbosprężarkę, która niekiedy podlegała regeneracji lub naprawie. Motor produkowany w latach 1996-1998 zrobił niemałą furorę swoim wyglądem, jak i gamą silnikową, która między innymi posiadała silnik 2,5 tds, jego oznaczenie to 725, generował 143 konie mechaniczne, 105 kilowatów i 280 niutonometrów. Rzędowa szóstka z dwunastoma zaworami zawdzięczała takie osiągi, turbosprężarce, o którą należało niesamowicie dbać, ponieważ jak na lata produkcji tego samochodu turbo nie było jeszcze tak dobrze skonstruowane i ulegało częstym awariom, które skutkowały regeneracji. Jednostka napędowa zasilana paliwem cetanowym posiadała kod M51D25 OL i była sprzężona z manualną pięciobiegową lub automatyczną pięciostopniową skrzynią biegów przenoszącą napęd na tylną oś. Kierowca tym samochodem mógł osiągnąć 206 kilometrów na godzinę oraz do setki przyśpieszył w 11,5 sekundy.
Regeneracja mechanizmu turbo w BMW 725d
BMW E38 725 tds po dziś dzień robi furorę na ulicach i niejeden pasjonat marki BMW marzy o zakupie przede wszystkim czarnego E38. Pojemność skokowa turbo diesla 725 tds wynosiła 2503 centymetrów sześciennych, zasilany był pompą wtryskową, a rozrząd, jak na markę BMW przystało, był na łańcuchu. W latach produkcji samochodu filtr cząstek stałych nie był wymagany, także to auto nie ma zamontowanego filtra DPF. Model E38 niemieckiego koncernu BMW mogliśmy zakupić w wersji pięciodrzwiowego sedana, którego średnie spalanie wynosiło 8 litrów na sto kilometrów. Zawieszenie montowane w 725 tds to wielowahacze z tyłu i niezależne z przodu. Na koniec należy wspomnieć o tym, że turbosprężarki montowane w modelu 725 tds często ulegały uszkodzeniom mechanicznym, czy też zużyciu części, w takim przypadku należy poddać turbo procesowi regeneracji, aczkolwiek należy to zrobić w firmie, która jest wyspecjalizowana w naprawie turbin.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
BMW | 725d | 725 tds E38 | 2.5 TDs | 143 KM | od 1996 | 465555-0003 465555-0002 49177-06500 49177-06510 | 11652246739 11652246588 | MITSUBISHI |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek BMW 725d |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki BMW 725d | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów BMW 725d | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych BMW 725d | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BMW 725d | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki BMW 725d (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto BMW)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Biała Podlaska
- Karlino
- Ustrzyki Dolne
- Chełmno
- Marysin
- Chodzież
- Chorzów
- Trzebinia
- Złocieniec
- Ligota Wielka
- Garwolin
- Witnica
- Pruchnik
- Kamień Pomorski
- Kętrzyn
- Kluczbork
- Kłodzko
- Stręgoborzyce
- Leżajsk
- Mikołów
- Strzelno
- Nakło nad Notecią
- Sława
- Wschowa
- Barczewo
- Pajęczno
- Piotrków Trybunalski
- Czerwonak
- Przasnysz
- Puck
- Radzyń Podlaski
- Dynów
- Sandomierz
- Siemiatycze
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Aleksandrów Łódzki
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek to proces naprawy i odbudowy turbosprężarki, który ma na celu przywrócenie jej pełnej sprawności. W przypadku BMW 725d, turbosprężarka jest ważnym elementem układu napędowego, ponieważ to ona odpowiada za dostarczenie większej ilości powietrza do silnika, co zwiększa jego moc i moment obrotowy. W przypadku problemów z turbosprężarką BMW 725d, regeneracja może być jednym z rozwiązań. W ramach regeneracji turbosprężarki, wykonuje się m.in.: demontaż turbosprężarki i oczyszczenie jej z osadów i zanieczyszczeń, wymianę uszkodzonych lub zużytych elementów, takich jak łożyska, uszczelki, czy elementy wirnika, wyważenie wirnika turbosprężarki, złożenie turbosprężarki i przetestowanie jej pod kątem poprawności działania. Regeneracja turbosprężarek to proces, który pozwala na przywrócenie pełnej sprawności turbosprężarce w BMW 725d i często jest tańszym rozwiązaniem niż zakup nowej turbosprężarki. Ważne jest jednak, aby wybrać dobrej jakości usługi regeneracji turbosprężarek i skorzystać z usług doświadczonych specjalistów, którzy posiadają odpowiednie narzędzia i wiedzę techniczną.