Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów BMW 550 GT
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się wybrać, aby najskuteczniej poddać regeneracji elementy układu doładowania po demontażu z samochodu marki BMW model 550 GT?
Jakimi etapami odznacza się procedura remontu turbo z samochodów marki BMW model 550 GT w nowoczesnym i specjalistycznym zakładzie?
- Odbieramy niedziałające turbosprężarki bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z którego usług można skorzystać w naszym warsztacie.
- Przeprowadzamy precyzyjną weryfikację turbosprężarek w celu odnalezienia obszaru uszkodzeń i powodów wystąpienia awarii.
- Czyścimy i regenerujemy niesprawne turbosprężarki z pojazdów marki BMW model 550 GT na przeznaczonych do tego przyrządach stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, którą jest remont turbin, przekazujemy zregenerowane układy doładowania z pojazdów marki BMW model 550 GT do klienta w sposób bezpośredni bądź odsyłamy na jego adres dzięki opcji usługi firmy kurierskiej.
- Do turbo po renowacji dołączamy gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka cena łączy się z regeneracją systemu doładowania z auta marki BMW model 550 GT w specjalistycznym warsztacie?
Jak najlepiej doręczyć turbinę z auta z logo BMW model 550 GT do zakładu, w jakim wykonuje się regenerację turbosprężarek?
Czy wszystkie rodzaje układów doładowania wyjętych z samochodu z logo BMW model 550 GT może zostać poddany do regeneracji?
- Turbiny o zmiennej geometrii VTG;
- Układy turbosprężarek szeregowych i równoległych;
- Turbosprężarki bez VTG.
Jakie symptomy informują o tym, że w samochodzie marki BMW model 550 GT turbo funkcjonuje niewłaściwie z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- czarny dym z wydechu,
- zmniejszone osiągi,
- zwiększone zużycie paliwa,
- problemy z rozruchem,
- nierówna praca silnika.
Z jakich przyczyn w turbo z pojazdów marki BMW model 550 GT regeneracją najskuteczniej zajmą się mechanicy z autoryzowanego serwisu?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
BMW Gran Turismo swój model F10 wyposażyło w układ turbodoładowania zwany TwinTurbo, które w skrajnych przypadkach należało regenerować bądź naprawiać turbinę. Samochód posiadał dwa typy silników. Pierwszy z nich to N63B44 o mocy 407 koni mechanicznych, 300 kilowatów, a przy 1750-4500 generował 600 niutonometrów. Takie osiągi posiadał właśnie dzięki turbosprężarkom, które przez nieudolną eksploatację ulegały destrukcji, a to prowadziło do regeneracji lub zakupu nowego turbo. Dodatkowo posiadał bezpośredni wtrysk paliwa, a napęd na cztery koła przenoszony był przez automatyczną ośmiostopniową skrzynię biegów zwaną Steptronic. Samochód posiadał blokadę, przez którą mogliśmy się rozpędzić tylko do 250 kilometrów na godzinę, a setkę osiągniemy już w 4,8 sekundy. Drugi typ silnika również wyposażony w dwie turbosprężarki, które były jednakowej wielkości i miały za zadanie wspomagać się posiadał kod N63B44TU, produkowany był od 2013 roku do chwili obecnej.
O regeneracji turbosprężarek dla modelu BMW 550 GT
Jednostka napędowa to widlasta ósemka z trzydziestoma dwoma zaworami, która kiedy przejechała po ulicach zapewne jej dźwięk, przyciągał nie jednego fanatyka tak pięknego brzmienia. Generował moc 449 koni mechanicznych, 330 kilowatów, a przy 2000-4500 obrotów na minutę wytwarzał 650 niutonometrów. Niestety również przez blokadę mogliśmy rozpędzić się tylko do 250 kilometrów na godzinę, ale sto kilometrów na godzinę widzieliśmy na liczniku już po 4,4 sekundy. TO właśnie dzięki dwóm turbosprężarkom, auto osiągało taką moc, aczkolwiek należy na to uważać, ponieważ skazywanie auta na nienaturalną pracę może uszkodzić turbiny i wtedy do przywrócenia ich do właściwej pracy potrzebna będzie regeneracja lub naprawa, która jest możliwa tylko w firmie turbo specjalizującej się w tej dziedzinie. Profesjonalna pracownia czyszczenia turbosprężarek posiada specjalistyczny zestaw naprawczy do procesu naprawy turbo.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
BMW | 550 GT | 550 i GT F07 | 2018-04-04 | 408 KM | od 2009 do 2012 | 821613-5004S 821613-5002S 810409-5006S 821613-0004 821613-0002 810409-0006 | 11657646093 11657605047 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek BMW 550 GT |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki BMW 550 GT | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów BMW 550 GT | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych BMW 550 GT | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BMW 550 GT | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki BMW 550 GT (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto BMW)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Biała Podlaska
- Karlino
- Ustrzyki Dolne
- Chełmno
- Marysin
- Chodzież
- Chorzów
- Trzebinia
- Złocieniec
- Ligota Wielka
- Garwolin
- Witnica
- Pruchnik
- Kamień Pomorski
- Kętrzyn
- Kluczbork
- Kłodzko
- Stręgoborzyce
- Leżajsk
- Mikołów
- Strzelno
- Nakło nad Notecią
- Sława
- Wschowa
- Barczewo
- Pajęczno
- Piotrków Trybunalski
- Czerwonak
- Przasnysz
- Puck
- Radzyń Podlaski
- Dynów
- Sandomierz
- Siemiatycze
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Aleksandrów Łódzki
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
BMW 550 GT to luksusowy samochód klasy wyższej produkowany przez niemieckiego producenta BMW. Samochód ten charakteryzuje się awangardowym wyglądem, dużą przestrzenią w kabinie oraz wygodnym zawieszeniem pneumatycznym. W standardowej wersji wyposażony jest w silnik benzynowy o pojemności 4,4 litra i mocy 450 KM lub silnik diesla o pojemności 3,0 litra i mocy 300 KM. Regeneracja turbosprężarek polega na przeprowadzeniu kompleksowej naprawy jednostki turbo. Proces ten zaczyna się od rozebrania turbosprężarki i dokładnego jej wyczyszczenia. Następnie wymienia się uszkodzone lub zużyte elementy na nowe, takie jak łożyska, uszczelki, wirniki czy tłoki. Ostatnim etapem jest ponowne złożenie turbosprężarki i przetestowanie jej działania. Naprawa turbosprężarki polega na zdiagnozowaniu uszkodzeń i wymianie tylko tych elementów, które są uszkodzone. W przypadku niektórych uszkodzeń, na przykład pęknięć obudowy, może być konieczne zastosowanie nowej jednostki turbo. Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów BMW 550 GT zajmą się kompleksową naprawą lub regeneracją turbosprężarki. Wymienią zużyte lub uszkodzone elementy, wyczyszczą turbosprężarkę i przetestują jej działanie, aby zapewnić maksymalną wydajność i trwałość.