Regeneracja turbosprężarek BMW 525d Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie opłaca się udać, po to, aby skutecznie poddać regeneracji układ doładowania po demontażu z samochodu z logo BMW model 525d?
Czym odznacza się procedura remontu turbiny z samochodów z logo BMW model 525d w autoryzowanym i specjalistycznym serwisie?
- Odbieramy zepsute turbosprężarki prosto od klienta lub od pracownika firmy kurierskiej, z którego oferty warto skorzystać w naszym zakładzie.
- Realizujemy wnikliwą kontrolę turbin w celu zidentyfikowania obszaru usterek i przyczyn uszkodzenia.
- Regenerujemy i naprawiamy uszkodzone systemy turbodoładowania z samochodów osobowych marki BMW model 525d na specjalistycznych stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po realizacji specjalistycznej usługi, którą jest renowacja turbo, przekazujemy działające turbosprężarki z samochodów z logo BMW model 525d do rąk klienta w sposób bezpośredni lub przesyłamy na jego adres dzięki dostępności usługi kurierskiej.
- Do elementów po renowacji dołączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt wiąże się z przeprowadzeniem renowacji turbo z samochodu marki BMW model 525d w autoryzowanym zakładzie?
Jak najlepiej przywieźć turbosprężarki z pojazdu z logo BMW model 525d do zakładu, w którym wykonuje się regenerację turbin?
Czy wszystkie typy układów turbodoładowania wymontowanych z samochodu osobowego z logo BMW model 525d może zostać poddany do naprawy?
- Turbiny o zmiennej geometrii VTG;
- Doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbosprężarki bez VGT.
Które oznaki dostarczają informacji o tym, że w aucie marki BMW model 525d turbina działa nieprawidłowo z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- wytwarzanie dużych ilości dymu,
- spadek osiągów,
- wzrost poboru paliwa,
- unieruchomienie pojazdu,
- wahania w zakresie obrotów pojazdu.
Z jakich przyczyn w turbinach z pojazdów marki BMW model 525d naprawą najbardziej rzetelnie zajmują się profesjonaliści z naszego zakładu?
- Naprawione w serwisie elementy obejmujemy gwarancją.
- Naprawą turbo zajmuje się doskonale wykwalifikowana kadra.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Posiadamy autoryzacje najistotniejszych producentów części samochodowych.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
BMW serii 5 ma bardzo dobrze rozwiniętą gamę silnikową, w której znalazł się model o oznaczeniu 525d wyposażony w turbodoładowanie, które niekiedy podlegało regeneracji lub naprawie turbiny. Te jednostki napędowe zasilane paliwem cetanowym były montowane w modelach takich jak E34, E39, E60, F10, G30. Zaczynając od najstarszej generacji, czyli modelu E34, którego kod silnika to M51D25 posiadał do wyboru dwa motory, które kolejno posiadały 85 i 105 kilowatów, 115 i 143 konie mechaniczne oraz 222 i 260 niutonometrów. Model E39 również posiadał dwa typy tego silnika o kodach M57D25 i M51D25, aczkolwiek one różniły się między innymi tym, że jeden posiadał pompę wtryskową, a drugi system Common Rail, kolejno miały takie parametry: 163 i 143 konie mechaniczne, 120 i 105 kilowatów oraz 350 i 260 niutonometrów.
Gdzie zregenerujcie turbinę dla samochodu BMW 525d?
BMW serii 5 wprowadziło na rynek model E60, pod którego maską mogliśmy znaleźć dwa rodzaje silnika o oznaczeniu 525d, oba wyposażone w turbinę, jeden z nich posiadał kod M57D25TU, a drugi M57D30TU2. Różniły się tym, że pojemność skokowa jednego wynosiła 2497 centymetrów sześciennych, a drugiego 2993 centymetry sześcienne. Posiadały 145 i 130 kilowatów, 177 i 197 koni mechanicznych oraz oba miały 400 niutonometrów. Każdy wyposażony w turbosprężarkę silnik zawdzięczał takie parametry, właśnie jej, aczkolwiek mogła ona ulec awarii, która była możliwa z kilku powodów, a w takim przypadku należało poddać turbo procesowi regeneracji. Oznaczenie 525d występowało również w F10 i tak jak poprzednicy posiadał do wyboru dwa typy silnika o kodzie N57D30 i N47D20. Wyposażone w system Common Rail oraz filtr cząstek stałych miały kolejno takie parametry, 2993 i 1995 centymetrów sześciennych, 150 i 160 kilowatów, 204 i 218 koni mechanicznych, 450 niutonometrów. Ostatnia, czyli siódma generacja model G30 posiadał silnik o kodzie B47D20 i mocy 231 koni mechanicznych. Wyposażone jednostki napędowe zasilane paliwem cetanowym w turbinę były niekiedy skazywane przez kierowcę na nienaturalną pracę, która uszkadzała turbosprężarkę, a w takim przypadku jest jedno wyjście, czyli regenerację lub naprawę, która była możliwa dzięki powszechnie dostępnemu zestawowi naprawczemu.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
BMW | 525d | 525 D F10 | 2.0 D | 218 KM | od 2011 | 5316-988-0069 5316-970-0069 | 11657823258 | BorgWarner KKK |
BMW | 525d | 525 D F11 | 2.0 D | 218 KM | od 2011 | 5435-988-0060 5435-971-0060 | 11657823256 | BorgWarner KKK |
BMW | 525d | 525 D F11 | 2.0 D | 218 KM | od 09.2011 | 5316-988-0069 5316-970-0069 | 11657823258 | BorgWarner KKK |
BMW | 525d | 525 D E39 | 2.4 D | 163 KM | od 2000 do 2003 | 710415-5007S 710415-5003S 710415-0007 710415-0003 710415-0001 | 11657781435 11657781434 7781436 7780199D | GARRETT |
BMW | 525d | 525 D E60/E61 | 2.4 TDI | 177 KM | od 2003 do 2007 | 750080-5019S 750080-9019S 750080-5018S 750080-0016 750080-0015 750080-0013 750080-0007 750080-0001 | 11657791758 7791758 | GARRETT |
BMW | 525d | 525 TD E34 | 2.5 TD | 115 KM | od 1993 do 1997 | 49177-06400 466700-0002 465555-0002 465555-0003 49177-06500 49177-06510 | 11652244347 11652244113 11652243396 | GARRETT |
BMW | 525d | 525 TD E39 | 2.5 TD | 115 KM | od 1997 | 465555-0003 465555-0002 49177-06400 49177-06500 49177-06510 466700-0002 | 11652246587 11652246738 | GARRETT |
BMW | 525d | 525 TDS E34 | 2.5 TDS | 143 KM | od 07.1991 do 07.1997 | 465555-0003 465555-0002 49177-06500 49177-06510 | 11652244116 11652244349 11652243398 11652243579 11652246664 11652246475 | GARRETT |
BMW | 525d | 525 TDS E39 | 2.5 TDS | 143 KM | od 07.1996 | 49177-06452 49177-06451 49177-06450 | 11652246739 11652246588 11652246144 | MITSUBISHI |
BMW | 525d | 525 D F10 | 3.0 D | 204 KM | od 2010 | 777853-5013S 777853-5011S 777853-5006S 777853-0011 777853-0006 | 11657799759 | GARRETT |
BMW | 525d | 525 D F10 | 3.0 D | 218 KM | od 2011 | 5435-988-0060 5435-971-0060 | 11657823256 | BorgWarner KKK |
BMW | 525d | 525 D E60/E61 | 3.0 TDI | 197 KM | od 2007 do 2010 | 758351-5024S 758351-9024S 758351-5022S 758351-5020S 758351-0020 758351-0017 758351-0015 | 11657794260 7794260 7794259H 7794260014 A7794259H A7794260014 | GARRETT |
BMW | 525d | 525 D E60/E61 | 3.0 TDI | 231 KM | od 2005 do 2007 | 758351-5024S 758351-9024S 758351-5022S 758351-5020S 758351-0020 758351-0019 758351-0017 758351-0015 | 11657794260 7794260 7794259H 7794260014 A7794259H A7794260014 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek BMW 525d |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki BMW 525d | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów BMW 525d | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych BMW 525d | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BMW 525d | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki BMW 525d (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto BMW)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Biała Podlaska
- Karlino
- Ustrzyki Dolne
- Chełmno
- Marysin
- Chodzież
- Chorzów
- Trzebinia
- Złocieniec
- Ligota Wielka
- Garwolin
- Witnica
- Pruchnik
- Kamień Pomorski
- Kętrzyn
- Kluczbork
- Kłodzko
- Stręgoborzyce
- Leżajsk
- Mikołów
- Strzelno
- Nakło nad Notecią
- Sława
- Wschowa
- Barczewo
- Pajęczno
- Piotrków Trybunalski
- Czerwonak
- Przasnysz
- Puck
- Radzyń Podlaski
- Dynów
- Sandomierz
- Siemiatycze
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Aleksandrów Łódzki
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek i naprawa turbin jest kluczowa dla zapewnienia prawidłowej wydajności samochodów marki BMW, w tym modelu BMW 525d. Turbosprężarka jest elementem, który pozwala na zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika, poprzez dostarczanie do niego większej ilości sprężonego powietrza. W przypadku BMW 525d, turbosprężarka jest wyposażona w silnik wysokoprężny o pojemności 2.0 lub 3.0 litra, z mocą od 163 do 231 koni mechanicznych. Turbosprężarka w BMW 525d jest bardzo ważnym elementem układu napędowego i dlatego jej prawidłowa praca jest kluczowa dla osiągów samochodu. Regeneracja turbosprężarek i naprawa turbin polega na dokładnym przeglądzie turbosprężarki, a następnie wymianie uszkodzonych lub zużytych elementów, takich jak łożyska, uszczelki, wirniki, itp. Często przyczyną awarii turbosprężarki są osady, zużycie łożysk lub uszkodzenia mechaniczne. Dlatego ważne jest, aby dokładnie przebadać turbosprężarkę i ustalić przyczynę awarii, aby uniknąć ponownych problemów. Regeneracja turbosprężarek i naprawa turbin są zazwyczaj tańszą alternatywą niż zakup nowej turbosprężarki. Ważne jest jednak, aby wybierać zaufane i doświadczone warsztaty, które specjalizują się w regeneracji turbosprężarek i posiadają odpowiednie narzędzia i wyposażenie, aby przeprowadzić naprawę w sposób profesjonalny i skuteczny. Warto również zadbać o regularne przeglądy i konserwację turbosprężarki, aby zapobiec przyszłym awariom.